Stránka 1 z 1
Napsal: pát 19.01.2007 00:07
od texmur
Máte někdo zkušenost jaký průměr brzdových kotoučů se vejde do 17 tek?
Díky
Napsal: pát 19.01.2007 00:29
od dsvatos
A proč? Sériová velikost ti nestačí? To tam chceš co největší? No nevim, ale tohle není zrovna oblast vhodná na nějaký experimentování. Pokud tam dáš větší kotouče, jak upevníš jinačí, větší třmeny? Jak zjistíš jakej průměr hlavního brzdovýho válce použít? Tady už přestává legranda, tady jde o hubu

Napsal: pát 19.01.2007 00:33
od texmur
plánuji ugrade na BremboGT kit nebo obdobný od jiné značky. Nevím ale jestli dostanu do 17´´ disk o průměru 33cm.
Napsal: pát 19.01.2007 00:36
od dsvatos
texmur píše:plánuji ugrade na BremboGT kit nebo obdobný od jiné značky. Nevím ale jestli dostanu do 17´´ disk o průměru 33cm.
Ajo, já myslel, že chceš bastlit z kdovíčeho

Tak potom soráč, v tom rozměru ti neporadím

Napsal: pát 19.01.2007 10:23
od Lukas H.
330ky v poho a 350ky jen do nekterych 17"
Napsal: pát 19.01.2007 10:35
od kosh
eMko E46 325mm - 17 kolo
345mm - 18 kolo
Napsal: pát 19.01.2007 11:44
od texmur
Mám klasický bavorácký 17´´ pětipaprsek
Napsal: pát 19.01.2007 12:42
od Lukas H.
texmur píše:Mám klasický bavorácký 17´´ pětipaprsek
Nezalezi jen na kotouci ale i na brzdici, bawo na to jakej ma kotouc ma brzdic nahovno, vicepistek zabira min mista nez jeden velkej jednopist...
Napsal: pát 19.01.2007 12:47
od texmur
To jo, plánuji tam dát 4 nebo 6ti píst

Napsal: pát 19.01.2007 16:09
od Lukas H.
Tyhle tam das ve 330ce v pohode...
Napsal: pát 19.01.2007 16:30
od Hanz
Lukas H. píše: bawo na to jakej ma kotouc ma brzdic nahovno
CSL vybrzdilo Modenu i 911T na okruhu v Montegi, ma take JEN jednopistek

Napsal: pát 19.01.2007 18:51
od Petris
Na co taková přestavba přijde?
Napsal: pát 19.01.2007 19:10
od Hanz
tak 3tis USD nebo tady tak 3tis Euro

Napsal: pát 19.01.2007 23:12
od texmur
Napsal: ned 21.01.2007 01:16
od RedBaron
Lukas H. píše:bawo na to jakej ma kotouc ma brzdic nahovno, vicepistek zabira min mista nez jeden velkej jednopist...
Lukáši, ty od tý doby, co jsi přesed do knedlíku, si musíš na bawo plivnout za každou cenu. Že bavorácký jednopísty jsou s účinností naprosto v pohodě, jsou konstrukčně jednoduchý a například původní jednopísty z 850i dávají větší tlak na desku než dnešní třmeny pro E55AMG, to už se nikdo nedozví.
Napsal: ned 21.01.2007 16:39
od Lukas H.
RedBaron píše:Lukas H. píše:bawo na to jakej ma kotouc ma brzdic nahovno, vicepistek zabira min mista nez jeden velkej jednopist...
Lukáši, ty od tý doby, co jsi přesed do knedlíku, si musíš na bawo plivnout za každou cenu. Že bavorácký jednopísty jsou s účinností naprosto v pohodě, jsou konstrukčně jednoduchý a například původní jednopísty z 850i dávají větší tlak na desku než dnešní třmeny pro E55AMG, to už se nikdo nedozví.
Boze, ze jste hned tak vztahovacny...

Bavim se kurva o velikosti brzdice, to nahovno patrilo tomu ze je jednopistek vetsi nez vicepistek... Nahovno proto, protoze tam nemuzes dat mensi kola ne proto ze to brzdi nahovno...
