Stránka 1 z 1
Napsal: úte 16.01.2007 02:26
od JaraX
Co si myslíte že můžou zničit kopající kotouče? už mi dýl kopou a před cca 4000km sem měnil čepy na ramenach i komplet tyčky řizeni a začíná se objevovat nějaky bouchani a něco jako klepání čepů. Můžou kopající kotouče vyjebat nápravu?
Napsal: úte 16.01.2007 10:02
od k100
JaraX píše:Co si myslíte že můžou zničit kopající kotouče? už mi dýl kopou a před cca 4000km sem měnil čepy na ramenach i komplet tyčky řizeni a začíná se objevovat nějaky bouchani a něco jako klepání čepů. Můžou kopající kotouče vyjebat nápravu?
Ahoj, to jako by ses zeptal, jestli je ničí jízda přes díry, to víš že jo, pokud s tím něco rychle neuděláš (pokud již není pozdě), začni šetřit na nové čepy
Šikovný soustružník je spraví kolem 250,- oba, pokud jsou odvětrané, mohou být prorezlé nebo prasklé lamelky, to pak je jejich konec, nepomůže ani soustruh
Napsal: úte 16.01.2007 10:10
od JaraX
k100 píše:JaraX píše:Co si myslíte že můžou zničit kopající kotouče? už mi dýl kopou a před cca 4000km sem měnil čepy na ramenach i komplet tyčky řizeni a začíná se objevovat nějaky bouchani a něco jako klepání čepů. Můžou kopající kotouče vyjebat nápravu?
Ahoj, to jako by ses zeptal, jestli je ničí jízda přes díry, to víš že jo, pokud s tím něco rychle neuděláš (pokud již není pozdě), začni šetřit na nové čepy
Šikovný soustružník je spraví kolem 250,- oba, pokud jsou odvětrané, mohou být prorezlé lamelky, to pak je jejich konec, nepomůže ani soustruh
sou ani ne rok starý, ATE powerdisc, ty prej nejdou spravit skrz to drážkování.
Napsal: úte 16.01.2007 10:17
od 320i
JaraX píše:sou ani ne rok starý, ATE powerdisc, ty prej nejdou spravit skrz to drážkování.
jj......

mame ten samej problem....po cca 1500-2000 km mi zacli kopat ATEcka....reklamuju je....
Napsal: úte 16.01.2007 10:18
od k100
sou ani ne rok starý, ATE powerdisc, ty prej nejdou spravit skrz to drážkování.[/quote]
To ti neporadím, dělávám to na běžných, ale pokud to již není v záruce, nevidím důvod, proč by drážky překážely suosruhu, tenká špona, malé otáčky, musí to taky jít
Napsal: úte 16.01.2007 10:39
od Zave
kluci, nekapli ste nahodou na polský šmuk?

Napsal: úte 16.01.2007 10:42
od JaraX
ted vyměním kotouče a pro jistotu i ložiska, aby to sedělo na nové ploše tak by to mělo být ok, ale nevím co dát za kotouče a desky, dostanou docela záhul.
Napsal: úte 16.01.2007 12:17
od dsvatos
Suprový kotouče za rozumný love jsou Bremba.. Na Sierru mě stály větraný Bremba 750/kus.. A brzdily mnohem líp jak origa Ford. A ideální desky k nim prej nejsou Bremba, ale Jurid. Tohle mi poradili a prodali v
http://www.mjauto.cz a měli recht.. Brzdilo to mnohem líp a i s deskama mě to tehdá stálo dohromady 2100. A jak bylo psáno. Ty drážky nemaj na soustružení vliv.. Ale pokud se ti kotouče jednou zkroutili, stočením se to na chvíli zlepší, ale ztenčený kotouče se budou kroutit o to víc a rychleji. A o tom že ti to kurví čepy, ramena, tyčky řízení a silentbloky ani nedejchej

Napsal: úte 16.01.2007 12:57
od Fikop
320i píše:JaraX píše:sou ani ne rok starý, ATE powerdisc, ty prej nejdou spravit skrz to drážkování.
jj......

mame ten samej problem....po cca 1500-2000 km mi zacli kopat ATEcka....reklamuju je....
Kopáni po tak málo km je většinou kvuli neodborné montáži. Pokud to kope od začátku tak je to výrobní vada....
Napsal: úte 16.01.2007 13:44
od JaraX
takže sem rozhodl, prej ideal kombinace pro E36 sou kotouče Brembo MAX (sehnal jsem za 4500 s DPH dva kusy, pokud by měl někdo lepší cenu, můžem udělat kšeft) a desky Textar, kámoš to má a super. Vyměním i ložiška at je to na dobrým podkladu.
Napsal: úte 16.01.2007 15:10
od DAVe_1
Dneska jedu do MJcka pro ATEpowerdisky a ATE desky, tak snad nebudu nestastnej... Znamej v servise rikal ze je na brambory davaj a parada. Je ale opravdu rozdil jestli kapnete na polskou druhovyrobu
Na Bremba sem koukal taky, ale ty obycejny sem davat nechtel ikdyz sou levnejsi nez powerdisky a ty Brembo MAX sou uz celkem dost drahy.
Napsal: úte 16.01.2007 19:05
od Fikop
DAVe píše:Dneska jedu do MJcka pro ATEpowerdisky a ATE desky, tak snad nebudu nestastnej... Znamej v servise rikal ze je na brambory davaj a parada. Je ale opravdu rozdil jestli kapnete na polskou druhovyrobu
Na Bremba sem koukal taky, ale ty obycejny sem davat nechtel ikdyz sou levnejsi nez powerdisky a ty Brembo MAX sou uz celkem dost drahy.
Jestli můžu poradit tak nekupuj desky ATE ale Textary! Mám ATE a už bych je nechtěl protože strašně práší a zasírají disky.
Napsal: úte 16.01.2007 20:01
od Mutt
hele me by zajimalo co přesně myslite pojmem "kopajici kotouce". Jako bězně za jízdy? nebo jen při brzdění? ja když brzdim tak je cejtit že to trochu vibruje, ale nejspis je to tim že jsou kotouce trochu zkorodovany, nejakej ten mesic to stalo v bazaru no... ale myslel jsem ze to je ještě v pohodě a proste to na nich nejakej cas jeste odjezdim, mam to teda taky radsi vymenit abych nezkurvil i neco jinyho??
(hlavne jsem doted nemel vubec zkusenost s ABS, tzn. proste nevim jestli ty to drobny vibrovani k tomu nepatri??)

jsem lama ja vim

Napsal: úte 16.01.2007 20:11
od _peper
Samozřejmě že brzdy kopou jen při brždění. Kdyby kopaly při normální jízdě, tak už by to byl asi hodně velekj problém.
Jinak ABS poznáš při prudkém brždění, bude tě kopat do nohy při brzdění, pokud budeš brzdit jen z lehka, tak o něm nebudeš ani vědět.
A ty tvé kotouče asi budou taky zkroucené, myslím, že rez bys ojel (obrzdil) na pár kilometrech.
Napsal: stř 17.01.2007 08:33
od Birkoff
S tou rzí mám zkušenost, že pokud jsou jen orezlé stáním (povrchově) tak se to očistí bržděním, podmínka jsou rovné desky, ale když je to víc (hloubková) tak tak musí kotouče pryč. A s ABS máš úplnou pravdu, to se "ozve" jen pokud kola ztratí přilnavost a dojde k zablokování.
Napsal: stř 17.01.2007 10:11
od DAVe_1
Fikop píše:DAVe píše:Dneska jedu do MJcka pro ATEpowerdisky a ATE desky, tak snad nebudu nestastnej... Znamej v servise rikal ze je na brambory davaj a parada. Je ale opravdu rozdil jestli kapnete na polskou druhovyrobu
Na Bremba sem koukal taky, ale ty obycejny sem davat nechtel ikdyz sou levnejsi nez powerdisky a ty Brembo MAX sou uz celkem dost drahy.
Jestli můžu poradit tak nekupuj desky ATE ale Textary! Mám ATE a už bych je nechtěl protože strašně práší a zasírají disky.
diky ale bohuzel uz byly objednany atecka

tak se holt necham prekvapit..
Napsal: stř 17.01.2007 16:55
od George_D
DAVe píše:Fikop píše:DAVe píše:Dneska jedu do MJcka pro ATEpowerdisky a ATE desky, tak snad nebudu nestastnej... Znamej v servise rikal ze je na brambory davaj a parada. Je ale opravdu rozdil jestli kapnete na polskou druhovyrobu
Na Bremba sem koukal taky, ale ty obycejny sem davat nechtel ikdyz sou levnejsi nez powerdisky a ty Brembo MAX sou uz celkem dost drahy.
Jestli můžu poradit tak nekupuj desky ATE ale Textary! Mám ATE a už bych je nechtěl protože strašně práší a zasírají disky.
diky ale bohuzel uz byly objednany atecka

tak se holt necham prekvapit..
Mam taky Ate powerdisk a desky Ate a je fakt že víc prášej, ale občas brzdim dost krutě a zatim mě nezklamaly, brzdy makaj jak maj

Napsal: čtv 18.01.2007 20:01
od ruby
Já Vás nechápu vymrdané repliky kupte origo´a je klid problem
s kotouči maj jen šetřílkové kteří zaplatí za neorigo a pak zjistite že origo je za stejne penize

Napsal: pát 19.01.2007 19:39
od LUBEC
po očištění dosedacích ploch sem namontoval děravý zimmermany a cca po 10tisicách to začlo. Při brždění nad 8desát se brzdovej pedal zbláznil tak sem je nechal přesoustružit ale po 2tísících kilákách zase začal kopat pedál. A to nějak ty brzdy nemasíruju. Asi půjdu taky do Brembo, slyšel jsem jen samou chválu
Napsal: pát 19.01.2007 19:53
od dsvatos
Já Bremba měl a spokojenost. Brzdily líp jak origo a nekroutily se. Nikdy jsem na ně neslyšel křivý slovo.. Kurňa, vždyť je to největší výrobce brzd, tak snad ví jak je udělat, né? I Ferrari brzdí Brembo. A nesmím zapomenout na mou dvouválcovou italskou krasavici - tam je vepředu 2x320mm a dva čtyřpístkový třmeny

Když Bremba montují na Ducati a všechny italský mašiny a kupujou je od nich i žluťáci z japonska, o něčem to svědčí
