Stránka 1 z 2

Napsal: sob 13.01.2007 12:29
od jany
Nahodou som dnes otvoril kapotu a pozeram, valec s palivovim filtrom (alebo co toje presne) je pofrkany nejakym bielym niecim a dost to zoxidovalo.... Coto moze byt a hlavne skade ? Ono menili mi v servise BMW vodnu pumpu zeby nejaka nemrznuca zmes alebo co ?

Obrázek

Napsal: sob 13.01.2007 21:12
od _peper
Zkus olíznout jestli to není sůl :)

Napsal: sob 13.01.2007 22:23
od jany
Ale ako by sa tam dostala ? :D
To vyzera ze je to pofrkane z hora, a nie zospodu, a preco prave tam ....

Napsal: ned 14.01.2007 18:52
od _peper
Máš plastový kryt pod motorem?

Napsal: ned 14.01.2007 20:29
od bmwfil
jany píše:Nahodou som dnes otvoril kapotu a pozeram, valec s palivovim filtrom (alebo co toje presne) je pofrkany nejakym bielym niecim a dost to zoxidovalo.... Coto moze byt a hlavne skade ? Ono menili mi v servise BMW vodnu pumpu zeby nejaka nemrznuca zmes alebo co ?

Obrázek
Se ti na tom někdo v servise ukájel a tady máš výsledek :lol: Holt máš vzrušující auto... :inlove:

Napsal: ned 14.01.2007 21:03
od _peper
:D :D :D

Napsal: pon 15.01.2007 13:04
od jany
Jo Jo, srandicky .... 8)

Napsal: pon 15.01.2007 13:14
od Koby
To je nákej lišej nebo co... :D

Napsal: pon 15.01.2007 13:34
od jany
OK.
Cim dobre odstranit taku sol ?
Cim to umyvate zospodu po zime ?

Napsal: pon 15.01.2007 13:39
od Slid
Ten kryt co je pod chladičema a řemenicí je dost důležitý, jak kvůli hluku tak hlavně kvůli bordelu, když sem ho urval :( a jezdil rok bez něj měl sem furt motor zasranej od něčeho, nakonec jsem ho koupil novej dal zase tam a pohoda.

Napsal: pon 15.01.2007 13:45
od dsvatos
jany píše:OK.
Cim dobre odstranit taku sol ?
Cim to umyvate zospodu po zime ?

Pořádnou WAPkou. Ale nějaká na benzínce nestačí.. Ideál je pořádná na náklaďáky s naftovým ohřívačem vody.. Pořádně horká a natlakovaná voda bere všechno. Někdy i lak :lol:

Napsal: pon 15.01.2007 13:46
od dsvatos
Slid píše:Ten kryt co je pod chladičema a řemenicí je dost důležitý, jak kvůli hluku tak hlavně kvůli bordelu, když sem ho urval :( a jezdil rok bez něj měl sem furt motor zasranej od něčeho, nakonec jsem ho koupil novej dal zase tam a pohoda.
Co ta sranda stála, nepamatuješ si to? Já ho tam taky nějak postrádám :?

Napsal: pon 15.01.2007 13:54
od Koby
tim krytem pod chladičem myslíš plast kryt pod motor? To asi ne co? Já právě nevim co ten plast kryt znamená, to je jako pod celym motorem? Díky za vysvětlení.

Jinak ten plast pod chadičem mám a ted bordel se mi dělá přímo na motoru. Jde o is. Ale jde to lehce seškrábnout, řikám, jak nějej lišej nebo co... Ale možná to je tim, že ted auto dlouho stálo.

Napsal: pon 15.01.2007 13:58
od Slid
Ten kryt začíná u předního nárazníku mezi trojuhelníkama pokračuje pod chladičema řemenici a za ní končí.Pak je další kryt a ten začíná přesně pod vanou a vede dozadu.Tak to mám já.
Tady se to řešilo http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... yt&start=0
Jinak pro benzin a diesel je stejný, pouze pro diesel se musí sehnat ještě molitan jako origo kryt a nalepit ho zevnitř, o dost tiší pak je.

Napsal: pon 15.01.2007 14:03
od Koby
slid: Ten druhej kryt nevim jestli tam mám, spíš bych řek že jo, ale těžko říct. Bylo to v sérii nebo za příplatek nevíš?

Napsal: pon 15.01.2007 14:04
od Slid
Koby píše:slid: Ten druhej kryt nevim jestli tam mám, spíš bych řek že jo, ale těžko říct. Bylo to v sérii nebo za příplatek nevíš?
Vím že diesel to měl určitě, ale benzin nevím no......Rozhodně to je dobrá věc :wink:

Napsal: pon 15.01.2007 21:15
od _peper
V katalogu autokelly jsem ho taky našel, ale velikostně mi přišel, že je od těch trojúhelníků až po převodovku! Stojí 1300Kč

Napsal: pon 15.01.2007 23:03
od Slid
_peper píše:V katalogu autokelly jsem ho taky našel, ale velikostně mi přišel, že je od těch trojúhelníků až po převodovku! Stojí 1300Kč
v autokelly je to díl 14.12.344 cena 1282,- ten co myslím já.

Napsal: úte 16.01.2007 17:03
od _peper
Jj přesně ten jsem myslel já. A jak je teda velikej? Od trojuhelníků až po převodovku?

Napsal: úte 16.01.2007 17:06
od Slid
No končí hned před krytem ty ( 2 packy ) kde začína kryt převodovky.Zakreje ti od nárazníku mezitrojuhelníky celej spodek chladičů až za řemenici, kryje i bok.