Stránka 1 z 1

Napsal: úte 09.01.2007 18:00
od mimak
zdravim vas, nechem otravovat urcite mi napisete ze si mam pohladat 8) ,
ale chcel by som sa spytat, bolsom si okuknut taketo auticko, a na mna to urobilo dobry dojem, viete mi , vy skusenejsi, resp dlhodobejsi uzivatelia nieco k tomuto motoru, resp modelu napisat ?,
inak ma to nejakych 250t km..

Napsal: úte 09.01.2007 19:39
od error-motohanz
m40 nebo m43? Jinak udelej to co jsi rikal ze ti reknem je toho tady dve more.

Napsal: stř 10.01.2007 13:16
od FrajerT
error-motohanz píše:m40 nebo m43? Jinak udelej to co jsi rikal ze ti reknem je toho tady dve more.
Dobrá otázka, v prvom rade si zisti, ktorý typ motora tam je. M40 by som určite nebral!!! :wink:

Napsal: čtv 11.01.2007 20:25
od mimak
tak je tam M40, podla toho co som tu vycital, lebo ma iba remene a nie retaz,
inac ma to byt iba na normal jazdenie, ziadne nahanacky a tak, rady ze je to slabe a pod, nepotrebujem pocut :D

Napsal: čtv 11.01.2007 20:58
od dsvatos
Já ti tu 318-ku vyčítat ani vymlouvat nebudu, ale s tím že nebrat motor M40 mají chlapi pravdu. Nemá cenu ho brát, Poohlídni se po té M43. Zaprvé má rozvody řetězem, zadruhé je silnější a zatřetí míň žere.. Takže jen samý pozitiva :wink:

Napsal: čtv 11.01.2007 21:02
od Koby
Sorry za OT, ale neche se mi zakládat nový téma.

Po kolika km se mění, dotahuje, udržuje řetez u M42? Díky moc kluci.

Napsal: čtv 11.01.2007 21:22
od _peper
Koby píše:Sorry za OT, ale neche se mi zakládat nový téma.

Po kolika km se mění, dotahuje, udržuje řetez u M42? Díky moc kluci.
Všude se píše, že je bezúdržbový, ale taky mi to přijde jako blbost.

Napsal: čtv 11.01.2007 21:59
od Koby
_peper píše:
Koby píše:Sorry za OT, ale neche se mi zakládat nový téma.

Po kolika km se mění, dotahuje, udržuje řetez u M42? Díky moc kluci.
Všude se píše, že je bezúdržbový, ale taky mi to přijde jako blbost.
No tomu nevěřim. Tenhle měsíc musim do bmw pro tesnění do předních světel tak se na to zeptám. Je to ptákovina. u všech aut se musí jednou za čas dotáhnout a jednou za čas vyměnit kladky.... Jenom BMW by to mělo jinak. je to výborný auto, ale kouzla neexistujou :)

Napsal: čtv 11.01.2007 22:27
od Huska
Koby píše:
_peper píše:
Koby píše:Sorry za OT, ale neche se mi zakládat nový téma.

Po kolika km se mění, dotahuje, udržuje řetez u M42? Díky moc kluci.
Všude se píše, že je bezúdržbový, ale taky mi to přijde jako blbost.
No tomu nevěřim. Tenhle měsíc musim do bmw pro tesnění do předních světel tak se na to zeptám. Je to ptákovina. u všech aut se musí jednou za čas dotáhnout a jednou za čas vyměnit kladky.... Jenom BMW by to mělo jinak. je to výborný auto, ale kouzla neexistujou :)
napínák je hydraulický a proto nic není potřeba dotahovat(nápíná vžy v závislosti na otáčkách a tepotě. Jediná věc co se v praxi mění je třecí plocha napínáku tehdy když je vydřený kompozitní materiál a motor má pazvuky. Jinak si myslím že při 300tis km je rozumné vyměnit i řetěz a kola.

Napsal: pát 12.01.2007 09:27
od FrajerT
mimak píše:tak je tam M40, podla toho co som tu vycital, lebo ma iba remene a nie retaz,
inac ma to byt iba na normal jazdenie, ziadne nahanacky a tak, rady ze je to slabe a pod, nepotrebujem pocut :D
To že M40 je slabá netvrdím, kamoš ju má v E30 a chodí max. slušne, ale pohľadaj si príspevky o vačke a hydrošteloch a myslím, že Ťa chuť na M40 prejde. Bol to proste, čo sa týka týchto vecí nevydarený motor...

Napsal: pát 12.01.2007 12:38
od Maslista
FrajerT píše:
mimak píše:tak je tam M40, podla toho co som tu vycital, lebo ma iba remene a nie retaz,
inac ma to byt iba na normal jazdenie, ziadne nahanacky a tak, rady ze je to slabe a pod, nepotrebujem pocut :D
To že M40 je slabá netvrdím, kamoš ju má v E30 a chodí max. slušne, ale pohľadaj si príspevky o vačke a hydrošteloch a myslím, že Ťa chuť na M40 prejde. Bol to proste, čo sa týka týchto vecí nevydarený motor...
Nemáš pravdu.. je to dobrý motor měl jsem ho asi čtyři roky a nikdy jsem s ním žádnej problém neměl... Hydroštely a vačky řeší jenom ti co šetří na výměnách oleje... já měl ročník 92, olej jsem měnil po 10.000km někdy i dřív.. lil jsem tam pentosin 5w-40 .. hydra jsem slyšel zacvakat jen asi třikrát při studeném startu v té době tam byl Castrol magnatec.. po aplikaci pentosinu žádný problém... :idea:

Napsal: pát 12.01.2007 12:51
od M3maniac
Huska píše:
Koby píše:
_peper píše: Všude se píše, že je bezúdržbový, ale taky mi to přijde jako blbost.
No tomu nevěřim. Tenhle měsíc musim do bmw pro tesnění do předních světel tak se na to zeptám. Je to ptákovina. u všech aut se musí jednou za čas dotáhnout a jednou za čas vyměnit kladky.... Jenom BMW by to mělo jinak. je to výborný auto, ale kouzla neexistujou :)
napínák je hydraulický a proto nic není potřeba dotahovat(nápíná vžy v závislosti na otáčkách a tepotě. Jediná věc co se v praxi mění je třecí plocha napínáku tehdy když je vydřený kompozitní materiál a motor má pazvuky. Jinak si myslím že při 300tis km je rozumné vyměnit i řetěz a kola.
Hoši takže všichni co máte tento motor běžte si objednat řetěz a kola :D myslím že toto je zapotřebí až když je slyšet.Podle mě při slušném zacházení vydrží daleko víc....

Napsal: pát 12.01.2007 13:10
od FrajerT
Maslista píše:
FrajerT píše:
mimak píše:tak je tam M40, podla toho co som tu vycital, lebo ma iba remene a nie retaz,
inac ma to byt iba na normal jazdenie, ziadne nahanacky a tak, rady ze je to slabe a pod, nepotrebujem pocut :D
To že M40 je slabá netvrdím, kamoš ju má v E30 a chodí max. slušne, ale pohľadaj si príspevky o vačke a hydrošteloch a myslím, že Ťa chuť na M40 prejde. Bol to proste, čo sa týka týchto vecí nevydarený motor...
Nemáš pravdu.. je to dobrý motor měl jsem ho asi čtyři roky a nikdy jsem s ním žádnej problém neměl... Hydroštely a vačky řeší jenom ti co šetří na výměnách oleje... já měl ročník 92, olej jsem měnil po 10.000km někdy i dřív.. lil jsem tam pentosin 5w-40 .. hydra jsem slyšel zacvakat jen asi třikrát při studeném startu v té době tam byl Castrol magnatec.. po aplikaci pentosinu žádný problém... :idea:
Tak jasné, neplatí to paušálne, veď už sme to tu kedysi riešili. Ako píšeš, záleží na oleji a výmenách, na správaní k motoru a tak. Ale musíš uznať, že pri najazdených 200 tis. km po X majiteľoch a neznámych výmenách oleja je pravdepodobnosť dosť vysoká. Koľko km si mal Ty? Bol si 1. maj.?

Napsal: pát 12.01.2007 18:43
od porsacek
Jinac s tim retezem je to docela v poho v Bychlu me rekly ze to delaj u aut co maji 500tis a vice jinac u toyoty to doporucujou delat pri 750 tis ale jeste to pry nedelaly :lol: .