Stránka 1 z 1
Napsal: pon 01.01.2007 17:21
od tom28
Chci se Vás zeptat jakej máte názor na odlehčený setrvák. Má ho někdo na motoru M52b25 nebo B28?
Myslím, že by to muselo být znát, když vemu, že orig. dvouhmotnostní nebude žádný drobeček.
Myslíte, že tenhle je z něčeho repasovaný, nebo je to na zakázku?
http://ukazto.com/?img=M52.jpg
Napsal: pon 01.01.2007 18:06
od Hanz
na bezny jezdeni nema smysl, ten 2hm je na tlumeni vibraci a kmitu, odlehceny 1hm bude rachotit s prevodovkou + ubytek kultivovanosti volnobehu... jestli ho i tak chces, nech si stocit a pak vyvazit obyc 1hm treba z e30 (+vymenit starter)... min materialu=vyssi nachylnost k prehrati=zkrouceni=nevypina spojka
Napsal: pon 01.01.2007 19:07
od dsvatos
Je tomu už hezkejch pár let, co jsem měl setrvák odlehčenej co to šlo na Škodě Rapid 136. Motor šel líp do otáček, ale na druhou stranu se neskutečně třepal jak sulc. Musel jsem zvednout volnoběh na nějakých 1100-1200 otáček, aby mi to nevysypalo zubní plomby

Celkovej výsledek? - je to zbytečný.. (Teda pokud s tím nejezdíš závody..)
Napsal: stř 03.01.2007 17:33
od lucasoE30
Na M50 vanos mám komplet s M20 a jediné co jsem zaznamenal je, že když pustím plyn tak si motor trošku houpne než skočí volnoběžného režimu a při rozjezdech je třeba dát víc plynu- má tendence chcípat, ta váha tam prostě chybí. Jinak váhový rozdíl je cca 4 kila.