Stránka 1 z 1
Napsal: úte 12.12.2006 17:37
od milas
Už to tu někdy někdo řešil, ale nemůžu to najít. Dělá mi to hlavně když je auto studený a na volnoběh stojí na místě...... dnes to smrdělo i když to bylo zahřátý. Tak nevím jesli třeba hadice ve předu a nebo to klame a jde to kolem těsnění od nádrže (ale to se mi nezdá).
Napsal: úte 12.12.2006 17:45
od LOPOLO
povolena pumpa, nefunkci aktivni uhli ... nic jinyho to asi bejt nemuze
Napsal: úte 12.12.2006 22:19
od Rubini
Resil sem to samy v lete. Taky mam 2.5 M50. Me mirne utikal benal v tech hadicovejch kolinkach u motoru, ktery propojujou kovovy vedeni v ohybech. Teda jako v tech sponach na tech hadickach. Jedna je ve predu pred vstrikovacima ventilama a druha - blbej pristup u regulatoru tlaku paliva v zadu. Kdyz byly studeny, benzin prosakoval vic nez kdyz se motor prohral a ohraly se i ty hadicky a pak to nejak prestalo smrdet. Ale prvni kilometry to bylo cejtit jako Dzejara v pradelniku.
Napsal: stř 13.12.2006 13:42
od Ajwori
uplně čumim jak se tu problémy shodují mám 325i, ráno když nastartuju studenej motor, cejtim vevnitř benzin. Pak to vyčuchne motor se ohřeje a je klid. Nikde nic neteče, tim myslim, že byse pod autem oběvovali louže a po předběžným shlédnutí je všechno suchý. Jak je to s tím aktivnim uhlim? Jak se to shání a jak se provádí výměna? dík zy odpovědi
Napsal: stř 13.12.2006 13:57
od milas
Rubini píše:Resil sem to samy v lete. Taky mam 2.5 M50. Me mirne utikal benal v tech hadicovejch kolinkach u motoru, ktery propojujou kovovy vedeni v ohybech. Teda jako v tech sponach na tech hadickach. Jedna je ve predu pred vstrikovacima ventilama a druha - blbej pristup u regulatoru tlaku paliva v zadu. Kdyz byly studeny, benzin prosakoval vic nez kdyz se motor prohral a ohraly se i ty hadicky a pak to nejak prestalo smrdet. Ale prvni kilometry to bylo cejtit jako Dzejara v pradelniku.
Mrknu na to o víkendu a uvidím třeba to bude ono, druhá možnost je pořád jezdit, aby to nestihlo vychladnout......
Napsal: stř 13.12.2006 16:36
od Rubini
No nevim

ten smrad je hroznej a oprava, kdyz nepocitam cas tak te pride na 50 Kc. Na spotrebe se to vubec neprojevi. Zkus ty kolinka prohnout a koukej u ty spony, jestli se trosku benalu nedostane ven. I kdyz budes mit vyplej motor, tak tlak ve vedeni zustava.