Stránka 1 z 1
Napsal: pát 08.12.2006 01:09
od JanK
zdravim...chci se zeptat jestli nemate nekdo zkusenosti s ubytkem vody u 6valce e36.Olej je cisty,voda taky,startuje to normalne,mokro uvnitr neni..akorat se poti predni sklo...dolejvam tak 0,5 l na 800km.diky
Napsal: pát 08.12.2006 08:27
od Wolfi
JanK píše:zdravim...chci se zeptat jestli nemate nekdo zkusenosti s ubytkem vody u 6valce e36.Olej je cisty,voda taky,startuje to normalne,mokro uvnitr neni..akorat se poti predni sklo...dolejvam tak 0,5 l na 800km.diky
No může to bejt cokoliv....netěsnost hadic (zkusit dotáhnout), nebo ti to utíká někde u topení v interiéru (pokud se ti enormě potí přední sklo) a nebo jako u mě....pomalu přes vodní pumpu a pak se rozsypala úplně...
Prvně bych ale zkouknul ty hadice...
Napsal: pát 08.12.2006 08:56
od Birkoff
Wolfi píše:JanK píše:zdravim...chci se zeptat jestli nemate nekdo zkusenosti s ubytkem vody u 6valce e36.Olej je cisty,voda taky,startuje to normalne,mokro uvnitr neni..akorat se poti predni sklo...dolejvam tak 0,5 l na 800km.diky
No může to bejt cokoliv....netěsnost hadic (zkusit dotáhnout), nebo ti to utíká někde u topení v interiéru (pokud se ti enormě potí přední sklo) a nebo jako u mě....pomalu přes vodní pumpu a pak se rozsypala úplně...
Prvně bych ale zkouknul ty hadice...
A něco z toho (cokoliv) to taky bude.

Ale teď vážně. Začni hadicema. Koukni jestli není pod autem loužička. Koukni jestli nejde enormní množství páry z výfuku. Zkotroluj řemeny a vrtuli po jízdě. Kdyby to byla pumpa, tak se někde v motorovým prostoru objeví skvrny (i jen tečičky). A co chladič, mám zkušenost, že se to stíhalo odpařovat a vypadalo to suché. A pak zbývá jen ta mravenčí práce při hledání zbylých možností (topení, atd.)
Napsal: pát 08.12.2006 11:04
od Rubini
Jojo, jak psali kluci. Ted mas stesti na idealni diagnosticke pocasi. Muze bejt dany netesnostma, nejcastejc chladic, nebo opotrebovane tesneni u pumpy. Ihned po nastartovani jak se zacne motor prohrejvat se ti v tom pripade zacne v danym miste odparovat kapalina. Muze to bejt jenom chvilka, kdy tu paru muzes videt. V lete treba nemusis mit ani sanci.
Nechci te strasit, videl sem to poprvy v zivote. Kolegovi (e34 525 M20) praskla hlava mezi kanalkama oleje a vody. Bez tlakovy zkousky neidentifikovatelny pohledem. Nez se mu objevil olej ve vode, tak jezdil asi dva mesice. Cim dal vic to tlakovalo, nejdriv vystrelilo tesneni u pumpy (vymena) a dalsi den uz sel olej do vody. Slo to poznat, ze v konecny fazi po vypnuti motoru bylo slyset "bublani v topeni". Ale praskla hlava u benzina je asi fakt rarita. Je pravda, ze se kolega k autu nechoval moc dobre. Studeny starty v mrazu a hned vysoky tocky... Bylo to poznat i na nacnuty vacce.
Napsal: pát 08.12.2006 11:45
od Wolfi
Birkoff píše:A něco z toho (cokoliv) to taky bude.

Ale teď vážně. Začni hadicema. Koukni jestli není pod autem loužička. Koukni jestli nejde enormní množství páry z výfuku. Zkotroluj řemeny a vrtuli po jízdě. Kdyby to byla pumpa, tak se někde v motorovým prostoru objeví skvrny (i jen tečičky). A co chladič, mám zkušenost, že se to stíhalo odpařovat a vypadalo to suché. A pak zbývá jen ta mravenčí práce při hledání zbylých možností (topení, atd.)
No předpokládám, že když nemá mokro v autě tak ho napadlo se podívat i pod auto.....
a s těma tečičkama máš pravdu....ale já jsem tečičky hledal měsíc a nic...pak nastal kosíř od pumpy, kterej už přehlédnout nešel....nic mezi tím

Napsal: pát 08.12.2006 12:12
od JanK
chlapi diky,nezbyde nez stale prohližet kde a co...snad na to po case prijdu..
Napsal: sob 09.12.2006 18:15
od honzibmw
natlakuj soustavu na 2bar a uvidis kde to tece