Stránka 1 z 1

Napsal: stř 15.11.2006 11:55
od PavelP
Asi mě klekl diferák u E 36 r.v.1991,zatím jsem to nerozebíral ale ozývá se strašný hukot.Potřeboval by sem vědět převodové poměry diferenciálů u trojkové řady E 36 jaký popřípadě tam můžu dát.Nebo přímo jestli někdo tento diferenciál pro tento typ auta nemá.
Dík za odpověď .PavelP

Napsal: stř 15.11.2006 22:41
od fix
tak napiš jaký máš motor

Napsal: čtv 16.11.2006 10:39
od eko
316i 3,38
318i 3,38
318IS/1994 3,45
318IS/1997 3,38
318tds 2,79
320i 3,45
323i 2,93
325i 3,15
325tds 2,56
328i 2,93
M3 3.0 3,15
M3 3.2 3,23

Jde o verze s manualni prevodovkou. Automaty maji myslim jiny pomery

Napsal: čtv 16.11.2006 22:19
od Huska
eko píše:
Jde o verze s manualni prevodovkou. Automaty maji myslim jiny pomery


Eko když máš tuto tabulku nevíš ještě které převodovky jsou stejné jedná se mi o:

320i M52 X323i M52 X 328i M52
a potom o 316i M40 X 318i M40 X 316i M43 X 318i M43
a naposledy 320i M50 X 325i M50

Napsal: pát 17.11.2006 15:23
od DAVe_1
eko píše:316i 3,38
318i 3,38
318IS/1994 3,45
318IS/1997 3,38
318tds 2,79
320i 3,45
323i 2,93
325i 3,15
325tds 2,56
328i 2,93
M3 3.0 3,15
M3 3.2 3,23

Jde o verze s manualni prevodovkou. Automaty maji myslim jiny pomery


Takze IS (do94) ma zamenitelnej difec z doulitrem? nebo jen stejnej pomer. Dik do tohodle vazne nevidim :oops:

Napsal: sob 18.11.2006 19:43
od nica
Kuwa,tak to jsem fakt nasraty jak cip. :evil: Koupil jsem diferak na dvoulitr E36 z automatu,ale mam manual,takže jak jsem se tady dočetl,tak je mi uplně na prd,když to ma jiny poměr,že?! Napište mi někdo,že to není pravda!!!!!! :cry:

Napsal: sob 18.11.2006 19:46
od dsvatos
nica píše:Kuwa,tak to jsem fakt nasraty jak cip. :evil: Koupil jsem diferak na dvoulitr E36 z automatu,ale mam manual,takže jak jsem se tady dočetl,tak je mi uplně na prd,když to ma jiny poměr,že?! Napište mi někdo,že to není pravda!!!!!! :cry:



No jo. Budeš mít těžší převod. Bude to trochu línější a budeš muset víc roztahovat kvalty (ale zase pojedou víc Km/h). Ale když pojedeš klobouka, bude ti to míň žrát.. :wink: Jo a bude ti kecat tachometr..

Napsal: ned 19.11.2006 14:36
od Huska
dsvatos píše:[No jo. Budeš mít těžší převod. Bude to trochu línější a budeš muset víc roztahovat kvalty (ale zase pojedou víc Km/h). Ale když pojedeš klobouka, bude ti to míň žrát.. :wink: Jo a bude ti kecat tachometr..


:!: tacho bude ukazovat správně :!:

Napsal: ned 19.11.2006 18:12
od nica
dsvatos píše:
nica píše:Kuwa,tak to jsem fakt nasraty jak cip. :evil: Koupil jsem diferak na dvoulitr E36 z automatu,ale mam manual,takže jak jsem se tady dočetl,tak je mi uplně na prd,když to ma jiny poměr,že?! Napište mi někdo,že to není pravda!!!!!! :cry:



No jo. Budeš mít těžší převod. Bude to trochu línější a budeš muset víc roztahovat kvalty (ale zase pojedou víc Km/h). Ale když pojedeš klobouka, bude ti to míň žrát.. :wink: Jo a bude ti kecat tachometr..
No tak to je sice fajn,že to bude meně žrat,akorat jsem nepochopil,co to je když pojedu "klobouka" 8O .Co myslite,mam to tam davat nebo mam zkusit sehnat někde difer co tam patří?Myslite,že s tim budou nějaké problemy?Som z toho volaaky zmetěny :ja_nic:???????

Napsal: ned 19.11.2006 21:03
od Huska
nica píše:
dsvatos píše:[q No tak to je sice fajn,že to bude meně žrat,akorat jsem nepochopil,co to je když pojedu "klobouka" 8O .Co myslite,mam to tam davat nebo mam zkusit sehnat někde difer co tam patří?Myslite,že s tim budou nějaké problemy?Som z toho volaaky zmetěny :ja_nic:???????


Prvně zjisti jaký máš poměr... podle toho poznáš jaký procentní rozdíl to bude...ppokud je to do 5% tak rozdíl skoro nepoznáš ... pokud víc tak už bude o trošku línější (na rozjezdu tomu budeš muset víc šlapat) ale bude mít vyšší maximálku... tudíš při ustálené jízdě pojedeš na nižších otáčkách motoru ... tudíš o něco menší spotřeba.
Jiné problémy nebudou.. já preferuji origo ale malého rozdílu bych se nebál

Napsal: ned 19.11.2006 21:34
od nica
Huska píše:
nica píše:
dsvatos píše:[q No tak to je sice fajn,že to bude meně žrat,akorat jsem nepochopil,co to je když pojedu "klobouka" 8O .Co myslite,mam to tam davat nebo mam zkusit sehnat někde difer co tam patří?Myslite,že s tim budou nějaké problemy?Som z toho volaaky zmetěny :ja_nic:???????


Prvně zjisti jaký máš poměr... podle toho poznáš jaký procentní rozdíl to bude...ppokud je to do 5% tak rozdíl skoro nepoznáš ... pokud víc tak už bude o trošku línější (na rozjezdu tomu budeš muset víc šlapat) ale bude mít vyšší maximálku... tudíš při ustálené jízdě pojedeš na nižších otáčkách motoru ... tudíš o něco menší spotřeba.
Jiné problémy nebudou.. já preferuji origo ale malého rozdílu bych se nebál
Tak zatim diky.Jdu zjištovat rozdil,sice nevim jak a kde :?: ,ale určitě na něco přijdu.

Napsal: ned 19.11.2006 22:05
od JanK
chlapi ja bych to az takhle neřešil,dej ho tam a uvidis...prace je to na chvili,me samotnemu to trvalo 1,5h

Napsal: pon 20.11.2006 09:15
od dsvatos
Huska píše:
dsvatos píše:[No jo. Budeš mít těžší převod. Bude to trochu línější a budeš muset víc roztahovat kvalty (ale zase pojedou víc Km/h). Ale když pojedeš klobouka, bude ti to míň žrát.. :wink: Jo a bude ti kecat tachometr..


:!: tacho bude ukazovat správně :!:


No jo, máš recht :wink: . Já zapomněl, že u báwa to tachec počítá z čidla u diferáku. Já jsem ještě odchovanej klasickým bowdenem z převodovky :lol:

Napsal: pon 20.11.2006 09:39
od eko
To jsem si proste kdysi vypsal z ETK pomery jednotlivych difecu u modelu s manualni prevodovkou. Vim, ze nektery automaty mely jiny difec nez manualy, ale u nekterych modelu byly stejny.

Napsal: pon 20.11.2006 10:45
od eko
dsvatos píše:
nica píše:Kuwa,tak to jsem fakt nasraty jak cip. :evil: Koupil jsem diferak na dvoulitr E36 z automatu,ale mam manual,takže jak jsem se tady dočetl,tak je mi uplně na prd,když to ma jiny poměr,že?! Napište mi někdo,že to není pravda!!!!!! :cry:



No jo. Budeš mít těžší převod. Bude to trochu línější a budeš muset víc roztahovat kvalty (ale zase pojedou víc Km/h). Ale když pojedeš klobouka, bude ti to míň žrát.. :wink: Jo a bude ti kecat tachometr..


Automaty maji spis kratsi difec, to znamena, ze je vetsi pruznost, ale driv se radi kvalty, takze i max rychlost na jednotlivych rychlostnich stupnich je nizsi.

Napsal: pon 20.11.2006 10:49
od dsvatos
Eko: Neznám poměry u báwů, ale nikdy jsem se nesetkal s tím, že by automatovej difer. měl lehčí převod. Co jsem viděl měl buď stejnej, nebo TĚŽŠÍ převod. Takže kára línejěí, ale rychlejší.

Napsal: pon 20.11.2006 13:25
od eko
dsvatos píše:Eko: Neznám poměry u báwů, ale nikdy jsem se nesetkal s tím, že by automatovej difer. měl lehčí převod. Co jsem viděl měl buď stejnej, nebo TĚŽŠÍ převod. Takže kára línejěí, ale rychlejší.


Hele, ja rozumim autum urcite min nez ty. Nemluvim tu o celkovych prevodech motor-kola, ty neznam, protoze nevidim do prevodovky, ale mluvil jsem o prevodu v diferencialu. Mel jsem za to, ze pomer napr 2,93 udava, kolikrat se musi otocit vstup, aby se vystup, tedy kola otocila 1x. Tim padem, cim mensi bude pomer, tim tezsi bude prevod. A pomery u automatu jsou vetsi nebo rovny pomerum u manualu:

Obrázek

Napsal: pon 20.11.2006 17:09
od dsvatos
eko píše:
dsvatos píše:Eko: Neznám poměry u báwů, ale nikdy jsem se nesetkal s tím, že by automatovej difer. měl lehčí převod. Co jsem viděl měl buď stejnej, nebo TĚŽŠÍ převod. Takže kára línejěí, ale rychlejší.


Hele, ja rozumim autum urcite min nez ty. Nemluvim tu o celkovych prevodech motor-kola, ty neznam, protoze nevidim do prevodovky, ale mluvil jsem o prevodu v diferencialu. Mel jsem za to, ze pomer napr 2,93 udava, kolikrat se musi otocit vstup, aby se vystup, tedy kola otocila 1x. Tim padem, cim mensi bude pomer, tim tezsi bude prevod. A pomery u automatu jsou vetsi nebo rovny pomerum u manualu:

Obrázek



Eko: Jasně, máš recht, myslíš to správně (já taky, myslíme to úplně stejně). Tak a já si tedy sypu popel na hlavu, odvolávám co jsem odvolal a slibuju co jsem slíbil :wink: Akorát jsi mi s tou tabulkou docela vyrazil dech 8O . To že má automat lehčí převod v diferáku, vidím fakt prvně, nekecám. Takže ještě jednou soráč za mystifikaci. Báw je v tomhle asi nějakej divnej a docela vyjimečnej :wink: Co jsem kdy koukal na tabulky převodů, automaty měly stejnej, ale většinou těžší převod.. Taky je to možná tím, že u báwa je pětka kvalt u manuálu přímej náhon 1:1, zatímco u velké většiny aut je 1:1 čtverka a pětka je rychloběh okolo 0,8. Tak asi tohleto při použití automatu dorovnávaj lehčím diferákem.

Napsal: pon 20.11.2006 21:19
od nica
Ale info! :D Diky pánové. :respect: