Stránka 1 z 1

Napsal: sob 11.11.2006 00:30
od Baja
mam problém...nechce pořádně táhnout,bez žhavení nechce startovat a kouří....když jsem rozebral sání u mého tds..tak v něm bylo hodně oleje... vyčistil jsem (hadice,sání i mezichladič)...a běželo to jak hodinky :wink: ...už je to tu znovu :( ...tahá mi to olej z výdechu motoru, větší než normální množství..co s tim, poraďte prosím...nejde to nějak obejít ?(sání bez výdechu...nebo tak něco)..předem dík

Napsal: sob 11.11.2006 00:54
od major
Baja píše:mam problém...nechce pořádně táhnout,bez žhavení nechce startovat a kouří....když jsem rozebral sání u mého tds..tak v něm bylo hodně oleje... vyčistil jsem (hadice,sání i mezichladič)...a běželo to jak hodinky :wink: ...už je to tu znovu :( ...tahá mi to olej z výdechu motoru, větší než normální množství..co s tim, poraďte prosím...nejde to nějak obejít ?(sání bez výdechu...nebo tak něco)..předem dík
Co to je výdech motoru? To co popisuješ jsou jednoznačné projevy poškozeného turba. Už ti prostě netěsní a olej se ti přes chladič dostává do sání a spalovacího prostoru, kde pochopitelně nemá co dělat. Nech turbo zrepasovat nebo po čase bude motor zanešenej karbonem tak, že ti odejdou další věci. Cena repase se pohybuje dle rozsahu od 7tis. do 15tis.Kč. Třeba zde: http://www.turboservis.cz

Napsal: sob 11.11.2006 01:12
od Baja
nee, turbo je v pohodě, ani nekápne...tahá to olej už před turbem... z výdechu motoru...je pod filtrem vzduchu

Napsal: sob 11.11.2006 12:20
od Kaspi
Baja píše:nee, turbo je v pohodě, ani nekápne...tahá to olej už před turbem... z výdechu motoru...je pod filtrem vzduchu


No turbo pousti trosku oleje vzdycky.Kolik toho vyteklo? Jestli myslis vydechem tu diru co je na ni posazeny vzduchovy filtr,tak ta maze vzduchovou vlozku,aby ti to nepoustelo micro castecky bordelu do turba.
Tudy ten olej nepotece. 8O Jedine mozna ze bys mel hoodne prelito.
Jak rika Major,pokud je to extrem a mas tam porad litr oleje,tak se zamer na turbo.Huli to i pri jizde?.Startuje to blbe i za studena nebo jen za tepla? Pokud jenom za tepla tak se priprav na vymenu cerpadla.
Kamosovi to blbe tahalo i kvuli spatnymu cerpadlu.Kdyz potreboval predjizdet tak neseplo turbo,muzel znova seslapnout plyn.Po vymene v pohode.Podivej se jestli je to cerpadlo hodne mastny od nafty.

Napsal: sob 11.11.2006 13:04
od Baja
díky za tip....podívam se kolik tam mam vůbec oleje :oops: ...znovu to vyčistim...a poptam se na to vstřikovací čerpadlo...když na volnoběh sešlápnu a pustim plyn tak chvilku drží otáčky a pak je pomalu vrací :( ... bude asi něco s tim čerpadlem...bylo mi řečeno, že v tom čerpadle je nějaké sítko, že prej bude asi ucpaný...je tam vůbec něco takovýho ?? :?

Napsal: sob 11.11.2006 15:22
od Kaspi
Baja píše:díky za tip....podívam se kolik tam mam vůbec oleje :oops: ...znovu to vyčistim...a poptam se na to vstřikovací čerpadlo...když na volnoběh sešlápnu a pustim plyn tak chvilku drží otáčky a pak je pomalu vrací :( ... bude asi něco s tim čerpadlem...bylo mi řečeno, že v tom čerpadle je nějaké sítko, že prej bude asi ucpaný...je tam vůbec něco takovýho ?? :?


Myslim,ze kdyz se sunda ta elektronicka kostka na tom cerpadle,tak tam sitko je,ale dost hruby.Ale tam by zadnej hrubej bordel nemel byt,to chyta naftovy filtr.Zejtra se kouknu,lezi nam tam spatny spodek cerpadla,byl uz hodne zajetej,vnitrek celej cernej,ale zadny hruby necistoty.A dej si pozor,pokud se budes v tom cerpadle hrabat,ta kostka steluje tlak na cerpadle,pokud s ni soupnes jinam nez byla,tak ti to bud bude skytat jak na 5 valcu nebo pude volnobeh ale reakce plynu zadna a nebo po nastartovani muzes mit volnobeh treba 5000ot/min,tak bacha.Je potreba oznacit polohu nebo se s tim budes sr*t jako my 2 hodiny,staci ani ne pul milimetru a ses uplne mimo. A co naftovy filtr,menil si ho nekdy? To podavaci cerpadlo z nadrze kamos taky menil,taky to hur startovalo,pokud mu po delsi dobe spadla nafta a taky se nam stalo,ze pri blbnuti v zime pokud mel malo nafty v nadrzi a neslo to cerpadlo,tak si to nasalo vzduch a pak skoro vytlouk baterku nez znova natahnul naftu.Jeste skus jak chodi ten podtlakovej ventil co je pred sanim,vede z nej gumova hadicka na cernou kosticku,taky cidlo pro pocitac,asi snima tlak turba,taky sme ho cistili a bylo to lepsi,co se tyce vynechavani turba.Ale ruku do ohne za to nedam :oops:

Napsal: sob 11.11.2006 20:09
od Baja
Kaspi píše:
Baja píše:díky za tip....podívam se kolik tam mam vůbec oleje :oops: ...znovu to vyčistim...a poptam se na to vstřikovací čerpadlo...když na volnoběh sešlápnu a pustim plyn tak chvilku drží otáčky a pak je pomalu vrací :( ... bude asi něco s tim čerpadlem...bylo mi řečeno, že v tom čerpadle je nějaké sítko, že prej bude asi ucpaný...je tam vůbec něco takovýho ?? :?


Myslim,ze kdyz se sunda ta elektronicka kostka na tom cerpadle,tak tam sitko je,ale dost hruby.Ale tam by zadnej hrubej bordel nemel byt,to chyta naftovy filtr.Zejtra se kouknu,lezi nam tam spatny spodek cerpadla,byl uz hodne zajetej,vnitrek celej cernej,ale zadny hruby necistoty.A dej si pozor,pokud se budes v tom cerpadle hrabat,ta kostka steluje tlak na cerpadle,pokud s ni soupnes jinam nez byla,tak ti to bud bude skytat jak na 5 valcu nebo pude volnobeh ale reakce plynu zadna a nebo po nastartovani muzes mit volnobeh treba 5000ot/min,tak bacha.Je potreba oznacit polohu nebo se s tim budes sr*t jako my 2 hodiny,staci ani ne pul milimetru a ses uplne mimo. A co naftovy filtr,menil si ho nekdy? To podavaci cerpadlo z nadrze kamos taky menil,taky to hur startovalo,pokud mu po delsi dobe spadla nafta a taky se nam stalo,ze pri blbnuti v zime pokud mel malo nafty v nadrzi a neslo to cerpadlo,tak si to nasalo vzduch a pak skoro vytlouk baterku nez znova natahnul naftu.Jeste skus jak chodi ten podtlakovej ventil co je pred sanim,vede z nej gumova hadicka na cernou kosticku,taky cidlo pro pocitac,asi snima tlak turba,taky sme ho cistili a bylo to lepsi,co se tyce vynechavani turba.Ale ruku do ohne za to nedam :oops:

zejtra budu čistit celý sací potrubí od turba až k motoru, prostě komplet...a při tom se podívam i na to čerpadlo....filtry jsou měněný,ale chci se podívat i k nádrži...mělo by tam být taky nějakej filtr nebo aspoň sítko :oops: ...zkusim nasadit před turbo filtr (válí se mi doma jeden "závodní" mam ho z opelu,takový ten kužel) a zkusim najed tak 100 km..bude to bez toho výdechu motoru...a hned zjistim jest-li teče to turbo nebo ne...jinak moc děkuju za rady,každá se hodí :)