Stránka 1 z 1
Napsal: pon 30.10.2006 14:31
od ferlin
Tak jsem zjistil, že mám volnější ložiska vodní pumpy a také se zdá, že trochu teče, nic moc, ale teče. Takže bych se rád zeptal někoho, kdo s výměnou má zkušenosti, zda se to dá bez problému zvládnout, anebo na amatéra čekají nějaké záludnosti.
Dík.
Napsal: pon 30.10.2006 15:54
od tweety
žádná záludnost tam není. Sundáš vrtuli ( obrácený závit ), řemenici, povolíš šrouby na pumpě, pak sou tam proti sobě dva závity (jiné něž z kterých si vyšrouboval ty čtyři ) do kterých našroubuješ dva tak 4cm dlouhý šrouby a střídavě dotahuješ . Tím vyndáš pumpu a pak to všechno zas poskládáš .

Napsal: pon 30.10.2006 17:08
od ferlin
tweety píše:žádná záludnost tam není. Sundáš vrtuli ( obrácený závit ), řemenici, povolíš šrouby na pumpě, pak sou tam proti sobě dva závity (jiné něž z kterých si vyšrouboval ty čtyři ) do kterých našroubuješ dva tak 4cm dlouhý šrouby a střídavě dotahuješ . Tím vyndáš pumpu a pak to všechno zas poskládáš .

Jo, tak to je supr. Já ani nemusím sundavat vrtuli, já mám elektr. větrák přímo na chladiči, takže to mám asi ještě lehší.
Fajn, díky moc.
Napsal: pon 30.10.2006 20:33
od tweety
No, já žil v domění že všechny 1,6 a 1,8 báwa maj na vodní pumpě přidělanou vrtuli na visce k chlazení

Napsal: pon 30.10.2006 21:09
od ferlin
tweety píše:No, já žil v domění že všechny 1,6 a 1,8 báwa maj na vodní pumpě přidělanou vrtuli na visce k chlazení

No vidíš, tak já to tak nemám. Vono to moje Báwo bylo asi trošičku klepnutý na předek, je to spravený supr, ale člověk se občas diví, že je něco jinak, než má být.
Já nevím, které Báwa mají NORMÁLNĚ elektrický větrák na chladiči spínaný čidlem?
Napsal: stř 08.11.2006 04:48
od Stanley
cau taky jsem to nedavno delal a byl to mazec kdyz jsem tam sruboval ty dva vytahovaci srouby vylomilo tokosek na kterem byl zavit a pumpa drzela tak jsem na to male kolecko na kterem je vrtule jsem prisrouboval mechanicke kladivo asi tak metr dlouhe a vyrazeli jsme to ven byl to mazec dal jsem tak min 20 ran nez to povolilo - vodni kamen to je previt ,ale vsude ctu ze je to lechka vymena tak doufej ze nebudes mit stejny pripad jako ja hodne stesti
Napsal: stř 08.11.2006 10:29
od ferlin
No já jsem si to mezi tím rozmyslel a na zitra jsem objednán do Car Teku na výměnu. Stejně potřebuji vyměnit i řemenici, je nechutně olámaná, tak uvidím. Zatím předběžná cena za práci plus origo pumpa+řemenice 4 tis.
Zítra poinformuju, jak jsem dopadl.
Napsal: stř 08.11.2006 15:27
od coupe328
akorat snad ti tam nedaj s plastovejma vrtulkama.Ta od Elitu by mela byti lepsi,poptej se schvalne na tohle...

Napsal: stř 08.11.2006 15:55
od ferlin
Ja nevim, je to znackovy servis, tak by mi tam meli dat znackovou pumpu, stoji tusim 2400, nebo neco kolem toho. Tak snad budu mit na dalsich 150tis km pokoj.

Napsal: čtv 09.11.2006 18:10
od ferlin
Stanley píše:cau taky jsem to nedavno delal a byl to mazec kdyz jsem tam sruboval ty dva vytahovaci srouby vylomilo tokosek na kterem byl zavit a pumpa drzela tak jsem na to male kolecko na kterem je vrtule jsem prisrouboval mechanicke kladivo asi tak metr dlouhe a vyrazeli jsme to ven byl to mazec dal jsem tak min 20 ran nez to povolilo - vodni kamen to je previt ,ale vsude ctu ze je to lechka vymena tak doufej ze nebudes mit stejny pripad jako ja hodne stesti
Jo jo, naštěstí jsem se do toho nepouštěl sám, ale dal to do Car Teku. Hošani servismani se pěkně mordovali.
Dal jsem to tam dnes ve 12 hod, přejímací technik řekl, že hodinu musí, počkat až zchladne motor, kvůli riziku zkroucení hlavy, pak na práci tak další hoďku a čtvrt. Takže mělo by to být ve čtvrt na tři.
Jo kua, přetahli to o hodinu, auto bylo až ve čtvrt na čtyři. Na mou otázku v čem byl problém mi přejímací technik sdělil, že se s tím pěkně mordovali, že ji nemohli dostat ven. Ještě že mi účtovali jen 9 aw, to je 45 min práce, 963,90 Kč. za tu rachotu.
