Stránka 1 z 1
Napsal: pon 30.10.2006 14:02
od ferlin
Měním vodící a napínací kladku drážkového řemenu (na alternátor a vodní pumpu). Vodící kladka OK, ale u napínací nemám jistotu, zda tam není levý závit. Je to stejný princip jako u e46, řemen se uvolňuje zapáčením do leva. Jenže pokud chci kladku odmontovat, musím jít dál až na doraz o nějakých 75 stupňů. Šroub drží fest, tak ho nechci urvat. Daleko logičtější mi pro tento případ přijde použití levého závitu. Tak bych rád věděl, na kterou stranu rvát, abych to nezkurvil.
Dík.
Napsal: pon 30.10.2006 22:25
od sumak
doprava se sklapi kladka do leva povolis sroub a myslim dle jeho tloustky ze ho tak snadno neutrhnes.
Napsal: pon 30.10.2006 23:11
od ferlin
sumak píše:doprava se sklapi kladka do leva povolis sroub a myslim dle jeho tloustky ze ho tak snadno neutrhnes.
A to je právě ten omyl, který mě také vyvedl z míry. Kladka se v mém případě sklápí DOLEVA. Šroub s pravým závitem se také povoluje doleva, takže pokud chci odšroubovat kladku, musím jít až na doraz a pak zarvat a to se mi právě moc nezdá. Logičtější by bylo, kdyby měl šroub levý závit, takže bych napřed pootočením doleva zhodil řemen a pak vrácením do původní polohy a zapáčením do prava povolil šroub. Tak to vyplývá z logiky věci. Ale já vím prd, co tam v tom Mnichově vymysleli za píkovinu a nerad bych to urval. Neboj i na šroub M10 mám síly dost.

Napsal: úte 31.10.2006 23:50
od sumak
tak to promin jato mnenil 328 v lete a myslim ze tak jak jsem popisoval,ale mozna si to spatne pamatuju nicmene to slo taky blbe ale neurval jsem ho i kdyz jsem nato celkem stastlivec.