Stránka 1 z 2

Napsal: úte 24.10.2006 08:21
od JaraX
čau, včera jsem se trošku točil na místě (cca 10koleček), plnej rejd, 4ot, jednička, předek stojí, zadek ho objiždí pak jsem odjel a všiml jsem se že mi sakra z tuha řízení, posilovač skoro ani nešel, ale to jen na volnoběh, když jsem přidal cca na 3000ot., u motoru to bylo trošku postřikany kapalinou ze serva, ale nevím odkud, ráno přijdu k autu a chovalo se to normálně, napadá vás čím to je?

je rozdíl v tlaku serva v dorazu a mimo něj?
za normálních okolnosti totiž kapalina vůbec ven neleze.

Napsal: úte 24.10.2006 08:50
od gyrous
Koukal ses do nádobky, jestli ti neuniká kapalina. Třeba ji tam máš málo. :idea:

Napsal: úte 24.10.2006 08:51
od JaraX
gyrous píše:Koukal ses do nádobky, jestli ti neuniká kapalina. Třeba ji tam máš málo. :idea:
bylo jí tam dost

Napsal: úte 24.10.2006 08:54
od gyrous
Jestli ti to dělá touto dobou, třeba je to tím, že se ochladilo a kapalina je hustší a servočerpadlo nestíhá.

Napsal: úte 24.10.2006 08:56
od JaraX
gyrous píše:Jestli ti to dělá touto dobou, třeba je to tím, že se ochladilo a kapalina je hustší a servočerpadlo nestíhá.
dělalo to jen včera když jsem prasil :)

Napsal: úte 24.10.2006 09:08
od gyrous
Asi se netočí servočerpadlo jak má, když potřebuje k vyšším výkonům vyšší otáčky. Nebo to taky může být zavzdušněný. :wink:

Napsal: úte 24.10.2006 09:59
od dsvatos
Hochu, mám takovej dost nepříjemnej pocit, že sis vykurvil řízení. Když dáš totiž kola do rejdu na doraz, je potřeba o malinkej kousíček volant vrátit. Když je řízení na doraz, v systému posilovače hóódně stoupne tlak kapaliny a ta většínou vyrazí gufero na konci hřebene nebo jiný těsnění. A málokterý řízení jde přetěsnit, většinou je slisovaný z fabriky a musí se tedy dát celý nový... Takže se teď hodně pomodli, ať je to jen nějaká blbost, nebo ať to jde přetěsnit, jinak si půjdeš za těžký love kupovat řízení. A třeba origo řízení na blbou Sierru stojí asi 20 litrů...

Napsal: úte 24.10.2006 10:00
od dsvatos
A kola v rejdu na doraz a plyn na podlaze je bohužel dost vražedná kombinace :( :( :(

Napsal: úte 24.10.2006 11:22
od JaraX
dsvatos píše:Hochu, mám takovej dost nepříjemnej pocit, že sis vykurvil řízení. Když dáš totiž kola do rejdu na doraz, je potřeba o malinkej kousíček volant vrátit. Když je řízení na doraz, v systému posilovače hóódně stoupne tlak kapaliny a ta většínou vyrazí gufero na konci hřebene nebo jiný těsnění. A málokterý řízení jde přetěsnit, většinou je slisovaný z fabriky a musí se tedy dát celý nový... Takže se teď hodně pomodli, ať je to jen nějaká blbost, nebo ať to jde přetěsnit, jinak si půjdeš za těžký love kupovat řízení. A třeba origo řízení na blbou Sierru stojí asi 20 litrů...
ale divný je právě to že ráno už to bylo ok.

řizeni stoji 20klacku, co sem se dival do ETK, lepší nedělat pičoviny vůbec :)

Napsal: úte 24.10.2006 11:28
od dsvatos
JaraX: No, poránu mohl bejt ztuhlejší olej v servu, takže všechno šlapalo. Brzo poznáš, jestli budeš mít pod řízením kapky nebo loužičky červenýho ATF... Chce si to lehnout pod auto a koukat.. Popřípadě od řízení oddělat a odtáhnout ty manžety co jsou na tyčích řízení. Pokud se ti z manžety vylije kapalina, běž si rovnou koupit nějakej festovní špagát a jdi si najít pěknej stom :-)

Napsal: úte 24.10.2006 11:31
od JaraX
dsvatos píše:JaraX: No, poránu mohl bejt ztuhlejší olej v servu, takže všechno šlapalo. Brzo poznáš, jestli budeš mít pod řízením kapky nebo loužičky červenýho ATF... Chce si to lehnout pod auto a koukat.. Popřípadě od řízení oddělat a odtáhnout ty manžety co jsou na tyčích řízení. Pokud se ti z manžety vylije kapalina, běž si rovnou koupit nějakej festovní špagát a jdi si najít pěknej stom :-)
no kapalina z toho ukapává všude možně z hadic co jdou z řízení do chladiče. v místě kdy přechází hadice v trubku a pak trubka v hadici. tam to občas ukápne.

Napsal: úte 24.10.2006 11:33
od Zave
rizeni by nemelo jit do plneho rejdu... kdyz dojedes na doraz je dobre o nejaky cm vratit zpet....

Napsal: úte 24.10.2006 11:35
od dsvatos
JaraX píše:
dsvatos píše:JaraX: No, poránu mohl bejt ztuhlejší olej v servu, takže všechno šlapalo. Brzo poznáš, jestli budeš mít pod řízením kapky nebo loužičky červenýho ATF... Chce si to lehnout pod auto a koukat.. Popřípadě od řízení oddělat a odtáhnout ty manžety co jsou na tyčích řízení. Pokud se ti z manžety vylije kapalina, běž si rovnou koupit nějakej festovní špagát a jdi si najít pěknej stom :-)
no kapalina z toho ukapává všude možně z hadic co jdou z řízení do chladiče. v místě kdy přechází hadice v trubku a pak trubka v hadici. tam to občas ukápne.
Tak to by nebylo zas tak neřešitelný a snad ani drahý.. Hlavně aby ti to nechcalo přímo z řízení.. Všechno hezky opucuj, odmasti, nahoď motor, někdo ať točí volantem z rejdu do rejdu a ty koukej..

Napsal: úte 24.10.2006 11:36
od dsvatos
Mohla třeba povolit jen tlaková hadice, nebo slisovanej přechod hadice do trubky.. Pak by to bylo OK.. A koukni taky pod ty manžety.. A hlavně už takhle neblbni :lol:

Napsal: úte 24.10.2006 11:40
od JaraX
dsvatos píše:Mohla třeba povolit jen tlaková hadice, nebo slisovanej přechod hadice do trubky.. Pak by to bylo OK.. A koukni taky pod ty manžety.. A hlavně už takhle neblbni :lol:
dokud je to dobrý tak to neřeším, kromě hladiny kapaliny, a točit se už budu jen před koncem rejdu :)

Napsal: úte 24.10.2006 12:33
od RuDoSh
JaraX píše:řizeni stoji 20klacku, co sem se dival do ETK, lepší nedělat pičoviny vůbec :)
za prve je potreba to umet a za druhe je potreba na to mit auto..... TDS mi neprijde jako ideal auto na "kraveni"

A to si chces koupit sedmicku? :o

Napsal: úte 24.10.2006 12:35
od JaraX
RuDoSh píše:
JaraX píše:řizeni stoji 20klacku, co sem se dival do ETK, lepší nedělat pičoviny vůbec :)
za prve je potreba to umet a za druhe je potreba na to mit auto..... TDS mi neprijde jako ideal auto na "kraveni"

A to si chces koupit sedmicku? :o
sedma bude už jen na slušný svezení, TDS je super, neví co ti nesedi.

Napsal: úte 24.10.2006 13:04
od skautik
gyrous píše:Asi se netočí servočerpadlo jak má, když potřebuje k vyšším výkonům vyšší otáčky. Nebo to taky může být zavzdušněný. :wink:
jak se odvzdusnuje servopumpa??

Napsal: úte 24.10.2006 13:57
od gyrous
skautik píše:
gyrous píše:Asi se netočí servočerpadlo jak má, když potřebuje k vyšším výkonům vyšší otáčky. Nebo to taky může být zavzdušněný. :wink:
jak se odvzdusnuje servopumpa??
Při výměně servokapaliny se kola natočí několikrát do plnýho rejdu, při nastartovaném motoru, aby se dostala všude kapalina. Dokud je to zavzdušněný, nemusí to tak běhat. Po opakovaném vytočení se to odvzdušní a pak by to už nemělo dělat problémy. Když se kapalina někde ztrácí(ukapává) a v nádobce je stejně, tak se můžou tvořit vzduchový bublinky v hadicích. Takže zase protočit na obě strany několikrát a přejde to. S tím zavzdušněním hadic to byl návrh. Nebo to chce napnout klíňák. Asi tím už někoho začnu s tím klíňákem nudit :lol:

Napsal: stř 25.10.2006 12:18
od Fikop
RuDoSh píše:
JaraX píše:řizeni stoji 20klacku, co sem se dival do ETK, lepší nedělat pičoviny vůbec :)
za prve je potreba to umet a za druhe je potreba na to mit auto..... TDS mi neprijde jako ideal auto na "kraveni"

A to si chces koupit sedmicku? :o
Myslíš že sedma to v jeho rukou nezvládne!? :lol: