Napsal: sob 21.10.2006 20:55
Vyměnil jsem obyč.světla na 320D e46 r.v.04 za xenony(origo bmw)a když nemám nastartovanej motor,tak svítí ok.,ale jakmile nastartuju tak začnou blikat jak stroboskop..Nevíte někdo co s tím??
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Já bych to nedělal. Na přímo se zkouší v úplné nouzi, protože hrozí zničení. Já bych překonal ješitnost a investoval pár korun do autorizovaného servisu. Navíc, stejně tam budeš muset, protože ti na diagnostice musí nastavit dynamickou regulaci. Tedy pokud jsi ji namontoval. Jestli ne, tak mě raději nechtěj potkat...dargon píše:jeslti ti blikaji nejde do nich dostatecný proud, pro nastartovaní je potreba cca 8-10A pro jednu vybojku. Zkus zkontrolovat zapojení jestli nahodou nemas tenké kable spatného prumeru nebo jeslti ti neodesla pojistka a ted se to taha pres jiny okruh. nejlepsi je vyzkouset tak ze pripojis napajeni primo na baterii
a zbouchal si ho jak nejvetsi kingMarko píše:Já bych to nedělal. Na přímo se zkouší v úplné nouzi, protože hrozí zničení. Já bych překonal ješitnost a investoval pár korun do autorizovaného servisu. Navíc, stejně tam budeš muset, protože ti na diagnostice musí nastavit dynamickou regulaci. Tedy pokud jsi ji namontoval. Jestli ne, tak mě raději nechtěj potkat...dargon píše:jeslti ti blikaji nejde do nich dostatecný proud, pro nastartovaní je potreba cca 8-10A pro jednu vybojku. Zkus zkontrolovat zapojení jestli nahodou nemas tenké kable spatného prumeru nebo jeslti ti neodesla pojistka a ted se to taha pres jiny okruh. nejlepsi je vyzkouset tak ze pripojis napajeni primo na baterii
Několikrát jsem takhle potkal auto, které mělo domontované xenony, ale bez regulace. Když mi xenony posvítily přímo do očí a já málem oslepl, tak jsem se otočil, dojel toho vola a. A bylo to. Od té doby jsem na tunery amatéry vysazenej.
...je jedno, co se tam stalo...krakatit píše:a zbouchal si ho jak nejvetsi kingMarko píše:Já bych to nedělal. Na přímo se zkouší v úplné nouzi, protože hrozí zničení. Já bych překonal ješitnost a investoval pár korun do autorizovaného servisu. Navíc, stejně tam budeš muset, protože ti na diagnostice musí nastavit dynamickou regulaci. Tedy pokud jsi ji namontoval. Jestli ne, tak mě raději nechtěj potkat...dargon píše:jeslti ti blikaji nejde do nich dostatecný proud, pro nastartovaní je potreba cca 8-10A pro jednu vybojku. Zkus zkontrolovat zapojení jestli nahodou nemas tenké kable spatného prumeru nebo jeslti ti neodesla pojistka a ted se to taha pres jiny okruh. nejlepsi je vyzkouset tak ze pripojis napajeni primo na baterii
Několikrát jsem takhle potkal auto, které mělo domontované xenony, ale bez regulace. Když mi xenony posvítily přímo do očí a já málem oslepl, tak jsem se otočil, dojel toho vola a. A bylo to. Od té doby jsem na tunery amatéry vysazenej.
tak se stavteMarko píše:...jenže "lichtmodull", tedy řídící jednotka je spolu s xenonovou výbojkou tím nejdražím na celém setu. Navíc, každý světlomet má vlastní řídící jednotku, v kompletu jsou tedy dvě.
Vážně bych se neukvapoval a nejprve navštívil servis nebo odborníka. Bude to prkotina, na kterou bychom my amatéři zaručeně nepřišli.
dargon píše:tak se stavteMarko píše:...jenže "lichtmodull", tedy řídící jednotka je spolu s xenonovou výbojkou tím nejdražím na celém setu. Navíc, každý světlomet má vlastní řídící jednotku, v kompletu jsou tedy dvě.
Vážně bych se neukvapoval a nejprve navštívil servis nebo odborníka. Bude to prkotina, na kterou bychom my amatéři zaručeně nepřišli.![]()
![]()