Stránka 1 z 2
Napsal: čtv 19.10.2006 10:27
od acizek
ahoj vsichni, uvazuji o chipu 330d E90, rok stara, najeto asi 45.000km. nejaka zkusenost, jakekoliv komentare, doporuceni?
dival jsem se zatim na ac schnitzer a take diesel-technik. uvitam pripominky k tem dvema a take pripadnych dalsich firem.
dik!
Napsal: čtv 19.10.2006 10:39
od Lukas H.
acizek píše:ahoj vsichni, uvazuji o chipu 330d E90, rok stara, najeto asi 45.000km. nejaka zkusenost, jakekoliv komentare, doporuceni?
dival jsem se zatim na ac schnitzer a take diesel-technik. uvitam pripominky k tem dvema a take pripadnych dalsich firem.
dik!
Bmw klub spolupracuje s diesel-technik, pro cleny klubu je tam 20% sleva...
Napsal: čtv 19.10.2006 10:53
od acizek
diky, dobre vedet.
uvitam technicke experty a odpovedi na par otazek:
- filtr pevnych castic, jak to muze ovlivnit zivotnost/funkcnost?
- piskani turba - slysel jsem, ze zacne piskat turbo v nizsich otackach, je to pravda?
- spojka - jak moc to ovlivni zivotnost (nejsem zadny zavodnik, k autu se chovam slusne - zadne studene zavody, necham ho vychladnout, atd.)
Napsal: čtv 19.10.2006 11:35
od Lukas H.
acizek píše:diky, dobre vedet.
uvitam technicke experty a odpovedi na par otazek:
- filtr pevnych castic, jak to muze ovlivnit zivotnost/funkcnost?
- piskani turba - slysel jsem, ze zacne piskat turbo v nizsich otackach, je to pravda?
- spojka - jak moc to ovlivni zivotnost (nejsem zadny zavodnik, k autu se chovam slusne - zadne studene zavody, necham ho vychladnout, atd.)
1) tezko rict, zalezi na tom jak to potom bude kourit, ja kdyz jsem u nej nechaval upravovat sve TDS tak kourilo min nez s origo softem, jak je to v pripade 3,0D nevim, ale urcite by se to dalo zjistit.
2) to je podle me uplna blbost
3) Pokud nejsi zadnej zavodnik tak by ti mela vydrzet minimalne 200tis km, u me na tds dostavala co proto a vydrzela 220tis km...
Napsal: čtv 19.10.2006 11:43
od skautik
ad 1) ten filtr pevnejch castic funguje tak ze se po nejake dobe zachyceny obsah spali a vyleti vyfukem ven, tezko rict jestli to pozna kdy uz je "plny"
a urcite to souvysi s kourivosti, nevim jak 3.0d ale tds od diesel techniku moc nekouri
ad 2) teoreticky to mozne je, jinym natacenim lopatek - zvyseni tlaku v nizkych otackach
ale ja to nikdy sluchove nepoznal

Napsal: čtv 19.10.2006 13:34
od Andre
Otec si ted nechal přečipovat 530D e39 v BitPoweru a max. spokojenost. Nekouří, zvuk stejně krásný a jede perfektně...

Napsal: čtv 19.10.2006 14:52
od acizek
dalsi zkusenosti nekoho s chipem v dieselu?
Napsal: čtv 19.10.2006 15:21
od Speedy
A co BMWPower? Ti dělaj taky upravy řj a řekl bych, že jsou velice schopní. Jina praktickou zkušenost já nemám, jenom vím, že TDS od Dieseltechniku fakt nekouří a jede pěkně.
Napsal: pát 20.10.2006 14:21
od Peppo
Pokial bude moc kourit tak ten chip moc nesadol.....
Na nacipovanej ibize 1,9tdi pomohol pridanie velkeho intercooleru... takze neviem...
Napsal: pát 20.10.2006 16:03
od GeorgosAc
BMWPOWER - Dušan tel. 608030432
Napsal: pát 20.10.2006 19:41
od M3maniac
acizek píše:diky, dobre vedet.
uvitam technicke experty a odpovedi na par otazek:
- filtr pevnych castic, jak to muze ovlivnit zivotnost/funkcnost?
- piskani turba - slysel jsem, ze zacne piskat turbo v nizsich otackach, je to pravda?
- spojka - jak moc to ovlivni zivotnost (nejsem zadny zavodnik, k autu se chovam slusne - zadne studene zavody, necham ho vychladnout, atd.)
Promiň ale jestli ti tento výkon nestačí na běžnej provoz tak jsi závodník

auto je ještě v garanci takže bych to určitě neřešil zatím... a to že dostane záhul spojka je snad jasný...je pravda že to pojede jak jeblé,ale myslím že ta trojka s tímto výkonem bohatě stačí... každopádně u takového auta běž do firmy,která ti dá garanci na motor po úpravě a to u čipu za třeba za 6000 nevím nevím....
Napsal: pát 20.10.2006 19:53
od Tuning
M3maniac píše:acizek píše:diky, dobre vedet.
uvitam technicke experty a odpovedi na par otazek:
- filtr pevnych castic, jak to muze ovlivnit zivotnost/funkcnost?
- piskani turba - slysel jsem, ze zacne piskat turbo v nizsich otackach, je to pravda?
- spojka - jak moc to ovlivni zivotnost (nejsem zadny zavodnik, k autu se chovam slusne - zadne studene zavody, necham ho vychladnout, atd.)
Promiň ale jestli ti tento výkon nestačí na běžnej provoz tak jsi závodník

auto je ještě v garanci takže bych to určitě neřešil zatím... a to že dostane záhul spojka je snad jasný...je pravda že to pojede jak jeblé,ale myslím že ta trojka s tímto výkonem bohatě stačí... každopádně u takového auta běž do firmy,která ti dá garanci na motor po úpravě a to u čipu za třeba za 6000 nevím nevím....
přesně jak píše Maniak, spojka je víc zatěžovaná ať si nebo nejsi závodník, protože se zvýší krouťák! Dále nechápu,ale je to tvoje věc, proč čipovat něco co už tak jede jako kráva!!!

a tím pádem jsi i závodník

a pokud se ti vysere např. váha vzduchu, tak bacha na záruku a hlavně ti v BMW přehrajou soft kvůli nové váze,tudíž máš po čipu...a nebo si nech udělat origo chip od BMW s garancí...
Napsal: pát 20.10.2006 20:01
od GeorgosAc
M3maniac píše:acizek píše:diky, dobre vedet.
uvitam technicke experty a odpovedi na par otazek:
- filtr pevnych castic, jak to muze ovlivnit zivotnost/funkcnost?
- piskani turba - slysel jsem, ze zacne piskat turbo v nizsich otackach, je to pravda?
- spojka - jak moc to ovlivni zivotnost (nejsem zadny zavodnik, k autu se chovam slusne - zadne studene zavody, necham ho vychladnout, atd.)
Promiň ale jestli ti tento výkon nestačí na běžnej provoz tak jsi závodník

auto je ještě v garanci takže bych to určitě neřešil zatím... a to že dostane záhul spojka je snad jasný...je pravda že to pojede jak jeblé,ale myslím že ta trojka s tímto výkonem bohatě stačí... každopádně u takového auta běž do firmy,která ti dá garanci na motor po úpravě a to u čipu za třeba za 6000 nevím nevím....
s garanci mas pravdu..... a proc mu nedoporucis teda nekoho ? pri tvych znalostech.
Napsal: pát 20.10.2006 20:15
od M3maniac
GeorgosAc píše:M3maniac píše:acizek píše:diky, dobre vedet.
uvitam technicke experty a odpovedi na par otazek:
- filtr pevnych castic, jak to muze ovlivnit zivotnost/funkcnost?
- piskani turba - slysel jsem, ze zacne piskat turbo v nizsich otackach, je to pravda?
- spojka - jak moc to ovlivni zivotnost (nejsem zadny zavodnik, k autu se chovam slusne - zadne studene zavody, necham ho vychladnout, atd.)
Promiň ale jestli ti tento výkon nestačí na běžnej provoz tak jsi závodník

auto je ještě v garanci takže bych to určitě neřešil zatím... a to že dostane záhul spojka je snad jasný...je pravda že to pojede jak jeblé,ale myslím že ta trojka s tímto výkonem bohatě stačí... každopádně u takového auta běž do firmy,která ti dá garanci na motor po úpravě a to u čipu za třeba za 6000 nevím nevím....
s garanci mas pravdu..... a proc mu nedoporucis teda nekoho ? pri tvych znalostech.
Kámo pokud mě o to požádá klidně mu doporučení dám na známého kterej čiptuning dělá asi 10let. Ale nedělám to protože nepotřebuju poslouchat že je drahý a že ten a ten to dělá levněji...jezdil jsem osobně v 530d kterou dělal,měla najeto 280tkm a jela jak víno.
Napsal: pát 20.10.2006 20:30
od 320Miafie
no a co říkáte na načipování "staré" trojky e46 330d 135kw ?? jedni říkají že jo, druzí že neé, tak nevím..
Napsal: pát 20.10.2006 20:37
od Tuning
320Miafie píše:no a co říkáte na načipování "staré" trojky e46 330d 135kw ?? jedni říkají že jo, druzí že neé, tak nevím..
narovinu, má to cenu??? bo to už je jak formula,vždyť to má pomalu větší krouťák jak M3!!
já jel v E46 330d a byl nadšený!!,pak jsem jel v 320d a tam ten čip beru,to pak jede moc pěkně...164koní už jde poznat,ale mít v základu 185koní v 330d, bo to už je víc jak některé en"N"ka....a ten krouťák...lahoda. Příští rok jdu do 330d(snad Xd)..
Napsal: sob 21.10.2006 12:11
od Doktor1
Na tu E90ku s neorigo chipem asi bude lepší počkat až po záruce,nebo teď jít do AC. U AC jde jen o vložení jiné jednotky do stávající kabeláže a přepojení vstřiků přes tuto jednotku,což nijak neovlivňuje garanci. Cena je sice vyšší,ale možnost problému o to nižší...
Napsal: ned 22.10.2006 23:19
od 320Miafie
narovinu, má to cenu??? bo to už je jak formula,vždyť to má pomalu větší krouťák jak M3!!
já jel v E46 330d a byl nadšený!!,pak jsem jel v 320d a tam ten čip beru,to pak jede moc pěkně...164koní už jde poznat,ale mít v základu 185koní v 330d, bo to už je víc jak některé en"N"ka....a ten krouťák...lahoda. Příští rok jdu do 330d(snad Xd)..[/quote]
Já se spíš ptám co na ten čip motor, spojka atd... to že to pojede líp vím a jsem zastáncem že čím víc koní, tím líp

viz má GSX-R1000 s 200 kobylkama, který samozřejmě plně využívám !
Napsal: pon 23.10.2006 10:33
od Speedy
Když ta úprava bude kvalitní a s rozumem, tak to pojede lépe a s životnsotí motoru se moc nestane. A spojka bude odcházet podle toho, jak ji budeš dávat kotel, třeba to ani nepoznáš. Takže pokud to chceš udělat, tak bych se toho nebál, ale určitě bych zainvestoval do spolehlivé úpravy.
Napsal: čtv 16.04.2009 18:23
od pullmanek
Kamarád si nechal chipovat X3 3.0d a BMW 730d u firmy chiptuner.cz, říkal absolutní spokojenost na dotaz chiptuning jsou první na první stránce, tak říkal, že super chování, super přístup a nově mají i
http://www.bmwchiptuning.cz tak říkal,že vše se zárukou atd, super