jordeeman píše:plysakmartin píše:jo jordeeman mi taky pomohl. Poslal mi nějaký soubory jak to zapojit, tak pokud chceš, tak ti to můžu přeposlat, jenom mi dej maila
len tu je to trocha ine lebo ides si zapajat ALARM a dalku mas!!!
kdes to navod je na alarm alebo dalku alebo alarm s dalkou v jednom jak pripojit na central ....
no tak od tej dalky musis do alarmu pripojit zrejme VYPNOUT a ZAPNOUT ... to musi ist aj na central ( co mas zapojene) ... teda ODEMKNOUT a ZAMKNOUT ... a vyuzit spinace dvery ..ktore su popsane v tom papiery co Ti poslu ..:O)
Ahoj. To všechno je mi jasný, jenže já jsem si vymyslel, protože mám GSM alarm, který umí rozlišovat tři vstupy a na každý umí odeslat jinou SMS, co se s autem děje, že chci oddělit aktivaci/deaktivaci od centrálu. Příkladně mi parchant rozerve dveře a přepne servo do otevřené polohy, tak by se mi deaktivoval i alarm. Potřebuju právě vědět vstupy/ výstupy na ř.j. dálky, abych mohl připojit alarm na dálku a přitom centrál pokud možno přes diody oddělit, aby signál od centrálu nešel zpět do alarmu a deaktivoval jej. Jinak je to super plošňák, na kterej jsem narazil úplně náhodou (
http://www.flajzar.cz/detail.php?zbozi= ... &z=galerie ).
Když tak, jestli můžeš, byl bych vděčný za schéma nebo nákres toho zapojení a radu, která to je. Podle čísel jsem nic nenašel. Mail jsem přidal do profilu, ale kdyby náhodou /
jiri.grepl@volny.cz /.
Jo a jak ses ptal na tu hlavu, určitě jsi četl můj příspěvek z minula. Mám spíš další poznatek od známého, ohledně oleje. To co píše major, vše OK, jen mi známej tvrdil, že bavorácký hydroštely nemají rády přechod z lepšího oleje na horší ( typicky 5w-40 na 10w-40). Pak se prý přetlakovávají a hrozí prasklina kolem ventilu. Prý celkem pravidelně.
A od člověka, kterej seřizuje rozvody bavoráků na parkovišti, to beru jako dobrou radu ( mimochodek jsem nevěděl, že báva nemají klínek a každej milimetr nastavení je pro motor životně důležitej... ). Dokonce tvrdí, že ideal je 0w-xx.