Stránka 1 z 2

Napsal: čtv 12.10.2006 14:42
od fury
pri razeni neutral-1-2 jdou odzadu tupe rany. zrejme vule mezi kardanovou hrideli a hruskou. mate nekdo zkusenosti s opravou? diky

Napsal: čtv 12.10.2006 15:17
od kosh
uložení?

Napsal: čtv 12.10.2006 21:42
od Speedy
To jsme řešili taky, zatím bezvýsledně, ale uložením diferáku v nápravnici to není. Zbývá buď uložení nápravnice nebo vůle v diferáku.

Napsal: čtv 12.10.2006 22:23
od droban
mam stejny problem,pry je to vule v difecu,rikal master opravar,prej jedine vymenit difec,ale ze se na to mam vybodnout,kdyz to zatim nic jineho nedela,ale je pravda ze me to nekdy sere :(

Napsal: pát 13.10.2006 10:09
od Marek-is
Take jsem se stim setkal....bylo to v difenc...pokud to dela dost tak zavcas vymenit nez se uplne rosipe.

Napsal: pát 13.10.2006 10:26
od gyrous
Koukni pod auto, pohybej s tím a pak to blíž popiš.
To je hodně obecný. To může být vším. Třeba, že je něco jen povolenýho.
Třeba na zpátečku to nejde? to by mi přišlo hodně divný... 8O

Napsal: pát 13.10.2006 11:20
od fury
gyrous píše:Koukni pod auto, pohybej s tím a pak to blíž popiš.
To je hodně obecný. To může být vším. Třeba, že je něco jen povolenýho.
Třeba na zpátečku to nejde? to by mi přišlo hodně divný... 8O
procital jsem obdobny problemy tady na webu, ale zda se, ze vsem to mlati kdyz se motor dostane do tahu. me to dela v klidu. mam tam neutral, dam za jedna a bouchne to, a to porad drzim spojku. na zpatecku to dela malo nebo vubec, ...

jeste bych chtel podotknout ze jsem zkousel jezdit pomalu dokola se stazenym oknem a vsechno v pohode, zadny skripani, rany nebo tak...

Napsal: pát 13.10.2006 11:45
od gyrous
fury píše:
gyrous píše:Koukni pod auto, pohybej s tím a pak to blíž popiš.
To je hodně obecný. To může být vším. Třeba, že je něco jen povolenýho.
Třeba na zpátečku to nejde? to by mi přišlo hodně divný... 8O
procital jsem obdobny problemy tady na webu, ale zda se, ze vsem to mlati kdyz se motor dostane do tahu. me to dela v klidu. mam tam neutral, dam za jedna a bouchne to, a to porad drzim spojku. na zpatecku to dela malo nebo vubec, ale na druhou stranu nekdy se "trefim" a neudela to nic, ...
Tak to bude asi převodovkou. To chce kouknout pod auto to by mohlo být taky tím, že by se ti při zařazení pohla převodovka a o něco ťukla. A zkoušel jsi to i když to nemáš nastartovaný, jestli ti to dělá?

Napsal: pát 13.10.2006 11:58
od fury
gyrous píše:
fury píše:
gyrous píše:Koukni pod auto, pohybej s tím a pak to blíž popiš.
To je hodně obecný. To může být vším. Třeba, že je něco jen povolenýho.
Třeba na zpátečku to nejde? to by mi přišlo hodně divný... 8O
procital jsem obdobny problemy tady na webu, ale zda se, ze vsem to mlati kdyz se motor dostane do tahu. me to dela v klidu. mam tam neutral, dam za jedna a bouchne to, a to porad drzim spojku. na zpatecku to dela malo nebo vubec, ale na druhou stranu nekdy se "trefim" a neudela to nic, ...
Tak to bude asi převodovkou. To chce kouknout pod auto to by mohlo být taky tím, že by se ti při zařazení pohla převodovka a o něco ťukla. A zkoušel jsi to i když to nemáš nastartovaný, jestli ti to dělá?
no abych rekl pravdu taky me napadlo ze to muze bejt prevodovka. nevim vubec kdy tam byl naposledy meneny olej, ale kdyz radim tak jakoby citim ze tam o sebe skrtaji zuby (???). proste takovy rychly klepnuti do radicky... no kazdopadne ten olej asi vymenim a uvidim co to udela

Napsal: pát 13.10.2006 12:10
od gyrous
To je zas jiný, pokud škrtají zuby, tak máš sjetou spojku. Buď to nastavit a když to nejde tak vyměnit.

Napsal: pát 13.10.2006 13:05
od gyrous
Možná jsem se spletl a jestli ano, tak bude dobře pro tebe, je to snad to nejdražší co by to mohlo být. Ovšem můžeš to vyzkoušet.
Pokud máš silnější káru, tak při jízdě pořádně šlápni na pedál až k zemi, když ti vyjedou otáčky a budeš cítit, že ti to prokluzuje naprázdno a nebudeš hrabat, tak je to jasný. Spojka musí vyměnit. Když né, tak je to lepší pro tebe. Problém bude jinde. Tohle je dobrý dělat při zahřátém stavu, to se to projevuje nejvíc.

Napsal: pát 13.10.2006 14:40
od Fikop
gyrous píše:
fury píše:
gyrous píše:Koukni pod auto, pohybej s tím a pak to blíž popiš.
To je hodně obecný. To může být vším. Třeba, že je něco jen povolenýho.
Třeba na zpátečku to nejde? to by mi přišlo hodně divný... 8O
procital jsem obdobny problemy tady na webu, ale zda se, ze vsem to mlati kdyz se motor dostane do tahu. me to dela v klidu. mam tam neutral, dam za jedna a bouchne to, a to porad drzim spojku. na zpatecku to dela malo nebo vubec, ale na druhou stranu nekdy se "trefim" a neudela to nic, ...
Tak to bude asi převodovkou. To chce kouknout pod auto to by mohlo být taky tím, že by se ti při zařazení pohla převodovka a o něco ťukla. A zkoušel jsi to i když to nemáš nastartovaný, jestli ti to dělá?
Převodovka to není!!!! Rány jdou od zadní nápravy.....mě to dělá taky, zkoušel jsem zvednout celý zadek auta na špalky, nastartovat a zařadit rychlost...jakmile tam rychlost zaskočila tak zadní kola cukla a udělaly asi 4 otáčky....při řazení se rovnají kolečka v převodovce a cukne to s kardanem....myslím si že když máme větší vuli v diferu a zoubky nejsou opřené o sebe a kardan cukne tak to udělá tu ránu....když jsem měl zvedlé auto tak to nekřápalo protože cuknutí kardanu roztočilo kola....tzn. zminimalizovat vule od převodovky po zadní kola!!!! toť vše z mých poznatku......

Napsal: pát 13.10.2006 17:44
od Pavel H
Fikop píše:
gyrous píše:
fury píše: procital jsem obdobny problemy tady na webu, ale zda se, ze vsem to mlati kdyz se motor dostane do tahu. me to dela v klidu. mam tam neutral, dam za jedna a bouchne to, a to porad drzim spojku. na zpatecku to dela malo nebo vubec, ale na druhou stranu nekdy se "trefim" a neudela to nic, ...
Tak to bude asi převodovkou. To chce kouknout pod auto to by mohlo být taky tím, že by se ti při zařazení pohla převodovka a o něco ťukla. A zkoušel jsi to i když to nemáš nastartovaný, jestli ti to dělá?
Převodovka to není!!!! Rány jdou od zadní nápravy.....mě to dělá taky, zkoušel jsem zvednout celý zadek auta na špalky, nastartovat a zařadit rychlost...jakmile tam rychlost zaskočila tak zadní kola cukla a udělaly asi 4 otáčky....při řazení se rovnají kolečka v převodovce a cukne to s kardanem....myslím si že když máme větší vuli v diferu a zoubky nejsou opřené o sebe a kardan cukne tak to udělá tu ránu....když jsem měl zvedlé auto tak to nekřápalo protože cuknutí kardanu roztočilo kola....tzn. zminimalizovat vule od převodovky po zadní kola!!!! toť vše z mých poznatku......
Tak jsem to zkusil taky a me to nedela. Takze to vidim na spatne vystavujici spojku...

Napsal: sob 14.10.2006 08:35
od gyrous
Fikop píše:
gyrous píše:
fury píše: procital jsem obdobny problemy tady na webu, ale zda se, ze vsem to mlati kdyz se motor dostane do tahu. me to dela v klidu. mam tam neutral, dam za jedna a bouchne to, a to porad drzim spojku. na zpatecku to dela malo nebo vubec, ale na druhou stranu nekdy se "trefim" a neudela to nic, ...
Tak to bude asi převodovkou. To chce kouknout pod auto to by mohlo být taky tím, že by se ti při zařazení pohla převodovka a o něco ťukla. A zkoušel jsi to i když to nemáš nastartovaný, jestli ti to dělá?
Převodovka to není!!!! Rány jdou od zadní nápravy.....mě to dělá taky, zkoušel jsem zvednout celý zadek auta na špalky, nastartovat a zařadit rychlost...jakmile tam rychlost zaskočila tak zadní kola cukla a udělaly asi 4 otáčky....při řazení se rovnají kolečka v převodovce a cukne to s kardanem....myslím si že když máme větší vuli v diferu a zoubky nejsou opřené o sebe a kardan cukne tak to udělá tu ránu....když jsem měl zvedlé auto tak to nekřápalo protože cuknutí kardanu roztočilo kola....tzn. zminimalizovat vule od převodovky po zadní kola!!!! toť vše z mých poznatku......
To se ti pak hýbe kardan zepředu do zadu chápu to správně mezi převodovkou a diferenciálem? Jestli ano, může to třeba být už popraskanou gumou v tom křížku, stačí vyměnit, případně dát širší. Nebo ve všech spojich vložit podložky tak aby se kardan nehýbal.
A nevibruje ti to při rychlejší jízdě?

Napsal: sob 14.10.2006 11:00
od Fikop
Pavel H píše:
Fikop píše:
gyrous píše: Tak to bude asi převodovkou. To chce kouknout pod auto to by mohlo být taky tím, že by se ti při zařazení pohla převodovka a o něco ťukla. A zkoušel jsi to i když to nemáš nastartovaný, jestli ti to dělá?
Převodovka to není!!!! Rány jdou od zadní nápravy.....mě to dělá taky, zkoušel jsem zvednout celý zadek auta na špalky, nastartovat a zařadit rychlost...jakmile tam rychlost zaskočila tak zadní kola cukla a udělaly asi 4 otáčky....při řazení se rovnají kolečka v převodovce a cukne to s kardanem....myslím si že když máme větší vuli v diferu a zoubky nejsou opřené o sebe a kardan cukne tak to udělá tu ránu....když jsem měl zvedlé auto tak to nekřápalo protože cuknutí kardanu roztočilo kola....tzn. zminimalizovat vule od převodovky po zadní kola!!!! toť vše z mých poznatku......
Tak jsem to zkusil taky a me to nedela. Takze to vidim na spatne vystavujici spojku...
Tomu termínu nerozumím???...moje spojka je kousek od smrti, sice nějak extra neprokluzuje ale muže to mít vliv?

Napsal: sob 14.10.2006 11:04
od Fikop
gyrous píše:
Fikop píše:
gyrous píše: Tak to bude asi převodovkou. To chce kouknout pod auto to by mohlo být taky tím, že by se ti při zařazení pohla převodovka a o něco ťukla. A zkoušel jsi to i když to nemáš nastartovaný, jestli ti to dělá?
Převodovka to není!!!! Rány jdou od zadní nápravy.....mě to dělá taky, zkoušel jsem zvednout celý zadek auta na špalky, nastartovat a zařadit rychlost...jakmile tam rychlost zaskočila tak zadní kola cukla a udělaly asi 4 otáčky....při řazení se rovnají kolečka v převodovce a cukne to s kardanem....myslím si že když máme větší vuli v diferu a zoubky nejsou opřené o sebe a kardan cukne tak to udělá tu ránu....když jsem měl zvedlé auto tak to nekřápalo protože cuknutí kardanu roztočilo kola....tzn. zminimalizovat vule od převodovky po zadní kola!!!! toť vše z mých poznatku......
To se ti pak hýbe kardan zepředu do zadu chápu to správně mezi převodovkou a diferenciálem? Jestli ano, může to třeba být už popraskanou gumou v tom křížku, stačí vyměnit, případně dát širší. Nebo ve všech spojich vložit podložky tak aby se kardan nehýbal.
A nevibruje ti to při rychlejší jízdě?
Chápeš to špatně!!! Já mám kardan vpořádku to vím....vule je v otáčení kardanu, není to vule kardanu ale diferencialu nebo převodovky!!!Chápeš???

Napsal: sob 14.10.2006 18:20
od ferlin
Může to také být talířovým kolem. Třeba je v jeho uložení nějaká vůle.

Napsal: sob 14.10.2006 21:46
od porsacek
Dela me to taky ale za 14 dni budu menit komplet spojku a pak dam vedet jestly to prestalo nebo ne . :wink:

Napsal: ned 15.10.2006 08:48
od Marek-is
Vsechny pritnaky odpovidaji spojce... :idea:

Napsal: ned 15.10.2006 08:54
od Marek-is
gyrous píše:
Fikop píše:
gyrous píše: Tak to bude asi převodovkou. To chce kouknout pod auto to by mohlo být taky tím, že by se ti při zařazení pohla převodovka a o něco ťukla. A zkoušel jsi to i když to nemáš nastartovaný, jestli ti to dělá?
Převodovka to není!!!! Rány jdou od zadní nápravy.....mě to dělá taky, zkoušel jsem zvednout celý zadek auta na špalky, nastartovat a zařadit rychlost...jakmile tam rychlost zaskočila tak zadní kola cukla a udělaly asi 4 otáčky....při řazení se rovnají kolečka v převodovce a cukne to s kardanem....myslím si že když máme větší vuli v diferu a zoubky nejsou opřené o sebe a kardan cukne tak to udělá tu ránu....když jsem měl zvedlé auto tak to nekřápalo protože cuknutí kardanu roztočilo kola....tzn. zminimalizovat vule od převodovky po zadní kola!!!! toť vše z mých poznatku......
To se ti pak hýbe kardan zepředu do zadu chápu to správně mezi převodovkou a diferenciálem? Jestli ano, může to třeba být už popraskanou gumou v tom křížku, stačí vyměnit, případně dát širší. Nebo ve všech spojich vložit podložky tak aby se kardan nehýbal.
A nevibruje ti to při rychlejší jízdě?
Hurdy spojkou to nemuze byt...furt jde oto ze se pri zarazeni a seslaple spojce pootoci zuby...v převodovce,takze jasnej priznak spojky nebo mozna i vychozenyho pritlacaku...Nova spojka,lozisko,pritlacak....kdyz uz se to bude eventuelne rozdelavat...a skontrolovat i lozisko v setrvaku...