Napsal: čtv 12.10.2006 14:42
pri razeni neutral-1-2 jdou odzadu tupe rany. zrejme vule mezi kardanovou hrideli a hruskou. mate nekdo zkusenosti s opravou? diky
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
procital jsem obdobny problemy tady na webu, ale zda se, ze vsem to mlati kdyz se motor dostane do tahu. me to dela v klidu. mam tam neutral, dam za jedna a bouchne to, a to porad drzim spojku. na zpatecku to dela malo nebo vubec, ...gyrous píše:Koukni pod auto, pohybej s tím a pak to blíž popiš.
To je hodně obecný. To může být vším. Třeba, že je něco jen povolenýho.
Třeba na zpátečku to nejde? to by mi přišlo hodně divný...
Tak to bude asi převodovkou. To chce kouknout pod auto to by mohlo být taky tím, že by se ti při zařazení pohla převodovka a o něco ťukla. A zkoušel jsi to i když to nemáš nastartovaný, jestli ti to dělá?fury píše:procital jsem obdobny problemy tady na webu, ale zda se, ze vsem to mlati kdyz se motor dostane do tahu. me to dela v klidu. mam tam neutral, dam za jedna a bouchne to, a to porad drzim spojku. na zpatecku to dela malo nebo vubec, ale na druhou stranu nekdy se "trefim" a neudela to nic, ...gyrous píše:Koukni pod auto, pohybej s tím a pak to blíž popiš.
To je hodně obecný. To může být vším. Třeba, že je něco jen povolenýho.
Třeba na zpátečku to nejde? to by mi přišlo hodně divný...
no abych rekl pravdu taky me napadlo ze to muze bejt prevodovka. nevim vubec kdy tam byl naposledy meneny olej, ale kdyz radim tak jakoby citim ze tam o sebe skrtaji zuby (???). proste takovy rychly klepnuti do radicky... no kazdopadne ten olej asi vymenim a uvidim co to udelagyrous píše:Tak to bude asi převodovkou. To chce kouknout pod auto to by mohlo být taky tím, že by se ti při zařazení pohla převodovka a o něco ťukla. A zkoušel jsi to i když to nemáš nastartovaný, jestli ti to dělá?fury píše:procital jsem obdobny problemy tady na webu, ale zda se, ze vsem to mlati kdyz se motor dostane do tahu. me to dela v klidu. mam tam neutral, dam za jedna a bouchne to, a to porad drzim spojku. na zpatecku to dela malo nebo vubec, ale na druhou stranu nekdy se "trefim" a neudela to nic, ...gyrous píše:Koukni pod auto, pohybej s tím a pak to blíž popiš.
To je hodně obecný. To může být vším. Třeba, že je něco jen povolenýho.
Třeba na zpátečku to nejde? to by mi přišlo hodně divný...
Převodovka to není!!!! Rány jdou od zadní nápravy.....mě to dělá taky, zkoušel jsem zvednout celý zadek auta na špalky, nastartovat a zařadit rychlost...jakmile tam rychlost zaskočila tak zadní kola cukla a udělaly asi 4 otáčky....při řazení se rovnají kolečka v převodovce a cukne to s kardanem....myslím si že když máme větší vuli v diferu a zoubky nejsou opřené o sebe a kardan cukne tak to udělá tu ránu....když jsem měl zvedlé auto tak to nekřápalo protože cuknutí kardanu roztočilo kola....tzn. zminimalizovat vule od převodovky po zadní kola!!!! toť vše z mých poznatku......gyrous píše:Tak to bude asi převodovkou. To chce kouknout pod auto to by mohlo být taky tím, že by se ti při zařazení pohla převodovka a o něco ťukla. A zkoušel jsi to i když to nemáš nastartovaný, jestli ti to dělá?fury píše:procital jsem obdobny problemy tady na webu, ale zda se, ze vsem to mlati kdyz se motor dostane do tahu. me to dela v klidu. mam tam neutral, dam za jedna a bouchne to, a to porad drzim spojku. na zpatecku to dela malo nebo vubec, ale na druhou stranu nekdy se "trefim" a neudela to nic, ...gyrous píše:Koukni pod auto, pohybej s tím a pak to blíž popiš.
To je hodně obecný. To může být vším. Třeba, že je něco jen povolenýho.
Třeba na zpátečku to nejde? to by mi přišlo hodně divný...
Tak jsem to zkusil taky a me to nedela. Takze to vidim na spatne vystavujici spojku...Fikop píše:Převodovka to není!!!! Rány jdou od zadní nápravy.....mě to dělá taky, zkoušel jsem zvednout celý zadek auta na špalky, nastartovat a zařadit rychlost...jakmile tam rychlost zaskočila tak zadní kola cukla a udělaly asi 4 otáčky....při řazení se rovnají kolečka v převodovce a cukne to s kardanem....myslím si že když máme větší vuli v diferu a zoubky nejsou opřené o sebe a kardan cukne tak to udělá tu ránu....když jsem měl zvedlé auto tak to nekřápalo protože cuknutí kardanu roztočilo kola....tzn. zminimalizovat vule od převodovky po zadní kola!!!! toť vše z mých poznatku......gyrous píše:Tak to bude asi převodovkou. To chce kouknout pod auto to by mohlo být taky tím, že by se ti při zařazení pohla převodovka a o něco ťukla. A zkoušel jsi to i když to nemáš nastartovaný, jestli ti to dělá?fury píše: procital jsem obdobny problemy tady na webu, ale zda se, ze vsem to mlati kdyz se motor dostane do tahu. me to dela v klidu. mam tam neutral, dam za jedna a bouchne to, a to porad drzim spojku. na zpatecku to dela malo nebo vubec, ale na druhou stranu nekdy se "trefim" a neudela to nic, ...
To se ti pak hýbe kardan zepředu do zadu chápu to správně mezi převodovkou a diferenciálem? Jestli ano, může to třeba být už popraskanou gumou v tom křížku, stačí vyměnit, případně dát širší. Nebo ve všech spojich vložit podložky tak aby se kardan nehýbal.Fikop píše:Převodovka to není!!!! Rány jdou od zadní nápravy.....mě to dělá taky, zkoušel jsem zvednout celý zadek auta na špalky, nastartovat a zařadit rychlost...jakmile tam rychlost zaskočila tak zadní kola cukla a udělaly asi 4 otáčky....při řazení se rovnají kolečka v převodovce a cukne to s kardanem....myslím si že když máme větší vuli v diferu a zoubky nejsou opřené o sebe a kardan cukne tak to udělá tu ránu....když jsem měl zvedlé auto tak to nekřápalo protože cuknutí kardanu roztočilo kola....tzn. zminimalizovat vule od převodovky po zadní kola!!!! toť vše z mých poznatku......gyrous píše:Tak to bude asi převodovkou. To chce kouknout pod auto to by mohlo být taky tím, že by se ti při zařazení pohla převodovka a o něco ťukla. A zkoušel jsi to i když to nemáš nastartovaný, jestli ti to dělá?fury píše: procital jsem obdobny problemy tady na webu, ale zda se, ze vsem to mlati kdyz se motor dostane do tahu. me to dela v klidu. mam tam neutral, dam za jedna a bouchne to, a to porad drzim spojku. na zpatecku to dela malo nebo vubec, ale na druhou stranu nekdy se "trefim" a neudela to nic, ...
Tomu termínu nerozumím???...moje spojka je kousek od smrti, sice nějak extra neprokluzuje ale muže to mít vliv?Pavel H píše:Tak jsem to zkusil taky a me to nedela. Takze to vidim na spatne vystavujici spojku...Fikop píše:Převodovka to není!!!! Rány jdou od zadní nápravy.....mě to dělá taky, zkoušel jsem zvednout celý zadek auta na špalky, nastartovat a zařadit rychlost...jakmile tam rychlost zaskočila tak zadní kola cukla a udělaly asi 4 otáčky....při řazení se rovnají kolečka v převodovce a cukne to s kardanem....myslím si že když máme větší vuli v diferu a zoubky nejsou opřené o sebe a kardan cukne tak to udělá tu ránu....když jsem měl zvedlé auto tak to nekřápalo protože cuknutí kardanu roztočilo kola....tzn. zminimalizovat vule od převodovky po zadní kola!!!! toť vše z mých poznatku......gyrous píše: Tak to bude asi převodovkou. To chce kouknout pod auto to by mohlo být taky tím, že by se ti při zařazení pohla převodovka a o něco ťukla. A zkoušel jsi to i když to nemáš nastartovaný, jestli ti to dělá?
Chápeš to špatně!!! Já mám kardan vpořádku to vím....vule je v otáčení kardanu, není to vule kardanu ale diferencialu nebo převodovky!!!Chápeš???gyrous píše:To se ti pak hýbe kardan zepředu do zadu chápu to správně mezi převodovkou a diferenciálem? Jestli ano, může to třeba být už popraskanou gumou v tom křížku, stačí vyměnit, případně dát širší. Nebo ve všech spojich vložit podložky tak aby se kardan nehýbal.Fikop píše:Převodovka to není!!!! Rány jdou od zadní nápravy.....mě to dělá taky, zkoušel jsem zvednout celý zadek auta na špalky, nastartovat a zařadit rychlost...jakmile tam rychlost zaskočila tak zadní kola cukla a udělaly asi 4 otáčky....při řazení se rovnají kolečka v převodovce a cukne to s kardanem....myslím si že když máme větší vuli v diferu a zoubky nejsou opřené o sebe a kardan cukne tak to udělá tu ránu....když jsem měl zvedlé auto tak to nekřápalo protože cuknutí kardanu roztočilo kola....tzn. zminimalizovat vule od převodovky po zadní kola!!!! toť vše z mých poznatku......gyrous píše: Tak to bude asi převodovkou. To chce kouknout pod auto to by mohlo být taky tím, že by se ti při zařazení pohla převodovka a o něco ťukla. A zkoušel jsi to i když to nemáš nastartovaný, jestli ti to dělá?
A nevibruje ti to při rychlejší jízdě?
Hurdy spojkou to nemuze byt...furt jde oto ze se pri zarazeni a seslaple spojce pootoci zuby...v převodovce,takze jasnej priznak spojky nebo mozna i vychozenyho pritlacaku...Nova spojka,lozisko,pritlacak....kdyz uz se to bude eventuelne rozdelavat...a skontrolovat i lozisko v setrvaku...gyrous píše:To se ti pak hýbe kardan zepředu do zadu chápu to správně mezi převodovkou a diferenciálem? Jestli ano, může to třeba být už popraskanou gumou v tom křížku, stačí vyměnit, případně dát širší. Nebo ve všech spojich vložit podložky tak aby se kardan nehýbal.Fikop píše:Převodovka to není!!!! Rány jdou od zadní nápravy.....mě to dělá taky, zkoušel jsem zvednout celý zadek auta na špalky, nastartovat a zařadit rychlost...jakmile tam rychlost zaskočila tak zadní kola cukla a udělaly asi 4 otáčky....při řazení se rovnají kolečka v převodovce a cukne to s kardanem....myslím si že když máme větší vuli v diferu a zoubky nejsou opřené o sebe a kardan cukne tak to udělá tu ránu....když jsem měl zvedlé auto tak to nekřápalo protože cuknutí kardanu roztočilo kola....tzn. zminimalizovat vule od převodovky po zadní kola!!!! toť vše z mých poznatku......gyrous píše: Tak to bude asi převodovkou. To chce kouknout pod auto to by mohlo být taky tím, že by se ti při zařazení pohla převodovka a o něco ťukla. A zkoušel jsi to i když to nemáš nastartovaný, jestli ti to dělá?
A nevibruje ti to při rychlejší jízdě?