Stránka 1 z 1
Napsal: ned 08.10.2006 12:28
od PRIMITIVES
Mam v BMW kontrolku tlaku pneumatik..(e46)
Za jizdy to nekdy problikne..
Vubec nevim jak to ma fungovat a co s tim mam delat..
Mam tam i na to tlacitko (co s tim..)
Jeste jsem se s tim nesetkal..
Napisete k tomu neco?
RESPEKT !

Napsal: pon 09.10.2006 09:19
od FreeTree
.... nějak si to nedovedu představit........ kde je to čidlo umístěný???
Napsal: pon 09.10.2006 09:46
od M3maniac
nafoukej všechny gumy na požadovanej tlak a pak delším přidržením toho čudlíku RFD to zkalibruj....
Napsal: pon 09.10.2006 10:59
od Maikl
FreeTree píše:.... nějak si to nedovedu představit........ kde je to čidlo umístěný???
Asi je nalepený vevnitř na disku..
Napsal: pon 09.10.2006 11:54
od PRIMITIVES
Jo je to tak (nafouknout gumy a pak pridrzet) diky..
Prave jsem to koupil, tak se seznamuji..
Pokud jste z Prahy, muzeme dat nekdy sraz a pokecat o tom..
(ale ted cekam na prevod ČR) Je to krasavec..
RESPEKT !
Napsal: pon 09.10.2006 12:55
od Huska
čidlo je ve ventilku každého kola. Jinak doporučuji nechat naplnit plynem, protože nám kontrolka sem tam blikla při naplnění vzduchem u pumpy... vlivem zahřívání pneumatiky kolísá i tlak pak to problikávalo... po naplnění plynem který má lepší vlastnosti je klid. Jinak jedno čidlo stojí cca 1tis kč tak pozor na "experty" v některých pneuservisech
Napsal: pon 09.10.2006 13:10
od PRIMITIVES
Huska píše:čidlo je ve ventilku každého kola. Jinak doporučuji nechat naplnit plynem, protože nám kontrolka sem tam blikla při naplnění vzduchem u pumpy... vlivem zahřívání pneumatiky kolísá i tlak pak to problikávalo... po naplnění plynem který má lepší vlastnosti je klid. Jinak jedno čidlo stojí cca 1tis kč tak pozor na "experty" v některých pneuservisech
Ve ventilku (tak to je parada) Budu si pamatovat....
Jinak nabizim ALU kola k prodeji a nevim za kolik se daji prodat....
Koupil jsem je spolecne, tak se jich chsi zbavit...
Napsal: úte 10.10.2006 07:38
od Pavel H
Plynem myslis dusikem? Co ja vim, tak v Moste mel Lukas H kola dusikem naplneny a zadny velky rozdil to nebyl. Tlak se zvednul skoro jako u vzduchu

Napsal: úte 10.10.2006 08:07
od kosh
Taky bych měl dotaz. po přezutí zadních pneu se mi ta kontrolka pořád rozsvědcuje. Nepomáhá ani zkalibrování ( tlaky mám samozřejmě ok). Může to být tím, že jsem změnil rozměr z 255/35 na 275/30? Co všechno hlídá ta kontrolka? Díky
Napsal: úte 10.10.2006 10:15
od Huska
kosh píše:Taky bych měl dotaz. po přezutí zadních pneu se mi ta kontrolka pořád rozsvědcuje. Nepomáhá ani zkalibrování ( tlaky mám samozřejmě ok). Může to být tím, že jsem změnil rozměr z 255/35 na 275/30? Co všechno hlídá ta kontrolka? Díky
podle informací z BMW servisu hlídá pouze stálost tlaku... tudíš když zkalibruješ (byť třeba na každém kole jinak) tak hlídá nárůst/pokles. Pokud ti to začlo až po přezutí tak doufej, že jsi nenarazil na stejného kreténa jako my, který se snažil zkoumat šroubovákem co to je uvnitř na ventilku za bambuli a zkurvil jedno čidlo
To Pavel H : nevím jakým plynem to v pneuservisech plní, ale skutečně potom co jsme zajeli nafoukat do pneuservisu je klid před tím sem tam blikla tudíš předpokládám že se jedná o plyn s větší stálostí.
Napsal: úte 10.10.2006 11:39
od kosh
ne ne. nic tam nezkoumali. dělal to kámoš a celou dobu jsem mu čuměl na ruce

Napsal: úte 10.10.2006 12:52
od PRIMITIVES
A ten plyn neco stoji, nebo je to normalne v pneuservisu?
Moc v tom rozdil nehledam, ale pokud bude moznost dat plyn
proc ne-e.

Napsal: úte 10.10.2006 13:00
od 320i
musis si o nej rict...plyn oproti vzduchu nemeni tlak v zavislosti na teplote tolik jako vzduch-zmena jizdnich vlastnosti
Napsal: úte 10.10.2006 13:21
od PRIMITIVES
A kdyz tam dam kola bez čidel, tak mi asi bude porad svitit co? Ale hlavne, ze to pojede..doufam..

Napsal: úte 10.10.2006 13:21
od Huska
PRIMITIVES píše:A ten plyn neco stoji, nebo je to normalne v pneuservisu?
Moc v tom rozdil nehledam, ale pokud bude moznost dat plyn
proc ne-e.

nejsem si jistý ale myslím že chtěli za celé auto 50,- .. bylo to v prvním pneuservise na který jsme narazili, jinak plyn má údajně i "blahodárné" účinky na pneu
Napsal: úte 10.10.2006 13:28
od 320i
Huska píše:PRIMITIVES píše:A ten plyn neco stoji, nebo je to normalne v pneuservisu?
Moc v tom rozdil nehledam, ale pokud bude moznost dat plyn
proc ne-e.

nejsem si jistý ale myslím že chtěli za celé auto 50,- .. bylo to v prvním pneuservise na který jsme narazili, jinak plyn má údajně i "blahodárné" účinky na pneu
prej neutika...ale to je nejaka predpotopni teze protoze ridnuti duse dneska u tubelles nehrozi a kdyz je vadnej ventilek tak te nespasi ani helium
Napsal: úte 10.10.2006 16:49
od Bohhy
Pneumix by mel bejt lepsi v tom ze ma vetsi molekuly nez vzduch a neutika tolik pres pory pneumatiky, pak ma taky mensi teplotni roztaznost , takze za horka tolik nevzrusta tlak a nenici se tolik pneumatika. Takhle nam to rika dodavatel a prezentujem zakaznikum.
A ohledne hlidani tlaku u BMW, sem se jeste pri prezouvani nikdy nesetkal s ventilkama na hlidani tlaku. Tenhle spusob maj peugeoti, citroni.......Ale BMW pouziva nejakej spusob u kteryho cidla na ABS snimaj otacky kola a pokud je vlastne kolo podhusteny nez druhy tak to ma treba vetsi otacky a podle toho to nejak prej snima. Ale nerikam ze tam hlidaci ventilky nemuzou bejt, daj se koupit i zvlast. Pokud se dabvaj na bawory i seriove tak se necham rad poucit, nejsme vsevedouci
