Stránka 1 z 1
Napsal: pát 06.10.2006 21:15
od Mil4n
Ahoj, moc bych chtel poprosit o radu - zkousel jsem hledat, ale nic nenasel... Poradte na co si dat pozor pri koupi 330d, r.v. 11/2000. To auto ma najeto cca 200000 km a zitra se na nej jedu podivat, ale s BMW nemam vubec zadne zkusenosti, tak at vim na co se divat a na co si dat pozor.
Jinak obecne - je duvod bat se tech 200000 km nebo to neni zadna katastrofa? Nejak me to auto nadchlo, ale prece jenom je to moc penez a nerad bych je vyhodil do vzduchu

Napsal: pát 06.10.2006 22:02
od hopiondra
konkretne u dieselu je potreba dat vetsi pozornost motoru projet ho diagnostikou kvuli vstrikum bo jeden je pekne drahej,dat si pozor na comon rail a na turbicko doporucuju aby asistoval nekdo skusenej nebo nekdo kdo stim motorem ma najezdeno a muze odhalit nezadouci zvuky
Napsal: sob 07.10.2006 08:51
od ferlin
Jo, taky u šestiválců a hlavně diesselů občas praskají hlavy. 200 tis není na třílitr nic, spíš bych se bál, že to může mít natočeno klidně půl mega.
Velká opatrnost je víc než na místě. Já osobně jsem nenašel odvahu jít do Bawora v ropě.
Napsal: sob 07.10.2006 10:30
od Vlasta
ferlin píše:Jo, taky u šestiválců a hlavně diesselů občas praskají hlavy.
Jo, možná u TDS, ale tohle je Common Rail.
Napsal: sob 07.10.2006 10:49
od RuDoSh
Vlasta píše:ferlin píše:Jo, taky u šestiválců a hlavně diesselů občas praskají hlavy.
Jo, možná u TDS, ale tohle je Common Rail.
presne tak... mel jsem e34(diesel) na 200k km a ted e39(benzin) taky uz pres 200k km a na motoru sem nic zavazneho delat nemusel.... je na TDSu cerpadlo a vstrik..... pri tech kilometrech, spis budes muset driv nebo pozdej zainvestovat podvozek/brzdy.... ale to je stejne spotrebak

Napsal: sob 07.10.2006 14:05
od Mil4n
Tak jsem se na to byl s kamaradem podivat a nevypada to tak spatne, ale :
kamarad to chvili ridil a cca mezi 2700-3000 otackami mu prislo, ze tam je pokles vykonu (odhadoval tak 30%) a pak to zase slo - jde o 135kW verzi
napada vas, cim by to mohlo byt?
a co jsem se tedy ruzne dozvedel, tak nejvetsi problem byva turbo a vstriky, daji se nastinit nejake ceny, co by pripadne oprava nebo repase obou stala? Zkratka byt pripraven
predem diky
Jeste me napadla jedna vec - nejste nahodou nekdo znaly z Plzne nebo z okoli Plzne? To by asi hodne pomohlo, zadarmo bych to samozrejme nechtel, pokud by bylo mozno to auto radeji skouknout.