Stránka 1 z 1

Napsal: pát 06.10.2006 21:15
od Mil4n
Ahoj, moc bych chtel poprosit o radu - zkousel jsem hledat, ale nic nenasel... Poradte na co si dat pozor pri koupi 330d, r.v. 11/2000. To auto ma najeto cca 200000 km a zitra se na nej jedu podivat, ale s BMW nemam vubec zadne zkusenosti, tak at vim na co se divat a na co si dat pozor.

Jinak obecne - je duvod bat se tech 200000 km nebo to neni zadna katastrofa? Nejak me to auto nadchlo, ale prece jenom je to moc penez a nerad bych je vyhodil do vzduchu :-(

Napsal: pát 06.10.2006 22:02
od hopiondra
konkretne u dieselu je potreba dat vetsi pozornost motoru projet ho diagnostikou kvuli vstrikum bo jeden je pekne drahej,dat si pozor na comon rail a na turbicko doporucuju aby asistoval nekdo skusenej nebo nekdo kdo stim motorem ma najezdeno a muze odhalit nezadouci zvuky

Napsal: sob 07.10.2006 08:51
od ferlin
Jo, taky u šestiválců a hlavně diesselů občas praskají hlavy. 200 tis není na třílitr nic, spíš bych se bál, že to může mít natočeno klidně půl mega. :(
Velká opatrnost je víc než na místě. Já osobně jsem nenašel odvahu jít do Bawora v ropě.

Napsal: sob 07.10.2006 10:30
od Vlasta
ferlin píše:Jo, taky u šestiválců a hlavně diesselů občas praskají hlavy.
Jo, možná u TDS, ale tohle je Common Rail.

Napsal: sob 07.10.2006 10:49
od RuDoSh
Vlasta píše:
ferlin píše:Jo, taky u šestiválců a hlavně diesselů občas praskají hlavy.
Jo, možná u TDS, ale tohle je Common Rail.
presne tak... mel jsem e34(diesel) na 200k km a ted e39(benzin) taky uz pres 200k km a na motoru sem nic zavazneho delat nemusel.... je na TDSu cerpadlo a vstrik..... pri tech kilometrech, spis budes muset driv nebo pozdej zainvestovat podvozek/brzdy.... ale to je stejne spotrebak :-)

Napsal: sob 07.10.2006 14:05
od Mil4n
Tak jsem se na to byl s kamaradem podivat a nevypada to tak spatne, ale :

kamarad to chvili ridil a cca mezi 2700-3000 otackami mu prislo, ze tam je pokles vykonu (odhadoval tak 30%) a pak to zase slo - jde o 135kW verzi

napada vas, cim by to mohlo byt?

a co jsem se tedy ruzne dozvedel, tak nejvetsi problem byva turbo a vstriky, daji se nastinit nejake ceny, co by pripadne oprava nebo repase obou stala? Zkratka byt pripraven

predem diky ;-)


Jeste me napadla jedna vec - nejste nahodou nekdo znaly z Plzne nebo z okoli Plzne? To by asi hodne pomohlo, zadarmo bych to samozrejme nechtel, pokud by bylo mozno to auto radeji skouknout.