Stránka 1 z 1

Napsal: ned 01.10.2006 15:59
od vikita
zdravim, chtel bych se zeptat, v nemecku je par beknych bmw .. 320 s najetymi 200 tis. km ... a chtel bych se optat, zda je to velke riziko, kupovat s temito km.

diky

Napsal: ned 01.10.2006 16:03
od Pyron
Více než na km záleží na stavu, protože se k tomu každej chová jinak. Každopádně 200k km není velké číslo, kór u v německu jetého auta by to nemělo znamenat žádné nepřijemnosti.. 8)

Napsal: ned 01.10.2006 16:35
od Tuning
konkrétně u BMW dřív platilo,že když mělo 200/300.000km,tak ty auta byli bezproblémové,ale hodně záleží jak se k tomu kdo chová!!!,Takže bych se nebál...radši vědět kolik je skutečnost než jít u nás do bazaru,koupit auto, které má stočených 100.tis. a víc a pak se nastrat...

Napsal: ned 01.10.2006 17:32
od bavo
mám teď 333tkm na tacho,jsou origo a má 325 plní všechny naměřený hodnoty funglovky :wink:

nejvíc záleží kdo to měl před tebou

Napsal: úte 03.10.2006 13:07
od Miketak
Taky sem měl 325 s řekl bych origo 303 000 a za ten rok co sem ji měl žádný problém. Jinak auto bylo ze švýcar. Takže bych se toho nebál ale stejně nejvíc záleží na tom jak se o to starali předešlí majitelé.

Napsal: úte 03.10.2006 19:35
od major
Pohroma to určitě není, bohužel je to ale hranice životnosti některých exponovaných dílů jako např. silenbloky, čepy řízení, uložení tlumičů aj. Je třeba se při koupi mrknout zda jsou již měněné. Prohledej fórum a uvidíš co na jakém typu vozu asi nejvíce odchází. Ušetří ti to spoustu peněz.

Napsal: stř 04.10.2006 07:27
od Toydolls
Tak tak souhlasim s "majorem".
Spousta lidi tu na foru pise 200tis to neni nic,ale ja tomu neverim (ostatne nejaky to auto uz sem delal)! MOtor je jasnej,ten kdyby to nevydrzel je to kepl nebo ho nekdo tyral,ale co zbytek?Je to samo o chovani majitele,ale tech majitelu taky mohlo byt vice. Navic uz se me tezko poznava zda to neni nahodou 350tis

No a pak to jede - prosezely sedacky,osoupany,sem tam oderky, ten kdo se lepi na auta tupky na predku a narazniku, totez predni svetla, sem tam neco vrze, gumy trebas ve dverich bida (fouka), osmatany volant a o podvozku auta ani nemluvim - zadny lehky vuz to neni, kdo jezdi na gumach 45 a niz na CZ silnicich ci v Praze - des. Turbo atd.

Ja mam sice auto co ma pomerne min najeto,ale neodpustim mu jednu vec - piskani ventilatoru do interieru!bohuzel reseni je slozite

Je to samo taky o tom zda mas stesti,ale rozhodne nelze srovnavat s autem co ma 50tis - to proste musi byt vonavka!

Napsal: stř 04.10.2006 09:39
od M3maniac
Kluci je třeba se zamyslet že když si někdo kupuje 5 či 10let staré auto tak určitě teda v 95%tech nebude mít najeto 40tkm.... Takže chcete produkt co stál novej 1-2miliony za zlomek ceny(80-350 co tady tak koukám) ,tudiž si nekupujete nové auto.... a 200tis km? to je na bmw hovno,pokud se o něj někdo staral tak je jako nový....viděl jsem pár bmw co mělo přes 300 a byly jak z fabriky.... vše je o stavu ne o ujetých kilometrech. A jak psal major 200tis. je taková hranice že pokud na to pův.majitel sral tak bude třeba asi něco vyměnit,ale můj názor je že auto co má 200 má už většinou všechny tyto komponenty vyměněné....ale to není určitě pravidlo.

Napsal: stř 04.10.2006 11:27
od bpytlik
Toydolls píše: Ja mam sice auto co ma pomerne min najeto,ale neodpustim mu jednu vec - piskani ventilatoru do interieru!bohuzel reseni je slozite
Co je na tom slozite? Rozdelat pristrojovku a ventilator namazat/vymenit?

Napsal: stř 04.10.2006 16:07
od Tuning
M3maniac píše:Kluci je třeba se zamyslet že když si někdo kupuje 5 či 10let staré auto tak určitě teda v 95%tech nebude mít najeto 40tkm.... Takže chcete produkt co stál novej 1-2miliony za zlomek ceny(80-350 co tady tak koukám) ,tudiž si nekupujete nové auto.... a 200tis km? to je na bmw hovno,pokud se o něj někdo staral tak je jako nový....viděl jsem pár bmw co mělo přes 300 a byly jak z fabriky.... vše je o stavu ne o ujetých kilometrech. A jak psal major 200tis. je taková hranice že pokud na to pův.majitel sral tak bude třeba asi něco vyměnit,ale můj názor je že auto co má 200 má už většinou všechny tyto komponenty vyměněné....ale to není určitě pravidlo.
tak,tak běžně u aut platí, že při 150.000km se většinou mění takový ten základ, čepy,tlumiče,spojka a jiné chujoviny a pokud si toho člověk váží,tak je to pořád jako nové...už jsem pár harápáků dělal a vlastnil a můžu říct,že rozdíly ve stavu jsou někdy až zarážející...

Napsal: čtv 05.10.2006 11:29
od Toydolls
bpytlik píše:
Toydolls píše: Ja mam sice auto co ma pomerne min najeto,ale neodpustim mu jednu vec - piskani ventilatoru do interieru!bohuzel reseni je slozite
Co je na tom slozite? Rozdelat pristrojovku a ventilator namazat/vymenit?
No sice sem to nedelal,ale vim zhruba jak to tam vypada - to je na rozebrani 1/2 palubky neli vic a navic mozna jeste neco od motoru a co jsem si sondoval lahoda to zrovna neni navic nejsem moc zastancem takovych rozebirani (i kdyz tady samo nic jineho nezbyva) pac uz to tam ne vzdy sedne tak jak ma, veskery uchyty apod. a pak to trebas vrze apod..
Me spis dlabe to,ze felna s jednou tolik km to nedela a zrovna ja musim mit pech:(

Uz si to nekdy delal? Pokud ano a byl bys ochoten poradit co to presne obnasi hod mi SZ. DIK

Napsal: čtv 05.10.2006 11:52
od Maslista
Toydolls píše:
bpytlik píše:
Toydolls píše: Ja mam sice auto co ma pomerne min najeto,ale neodpustim mu jednu vec - piskani ventilatoru do interieru!bohuzel reseni je slozite
Co je na tom slozite? Rozdelat pristrojovku a ventilator namazat/vymenit?
No sice sem to nedelal,ale vim zhruba jak to tam vypada - to je na rozebrani 1/2 palubky neli vic a navic mozna jeste neco od motoru a co jsem si sondoval lahoda to zrovna neni navic nejsem moc zastancem takovych rozebirani (i kdyz tady samo nic jineho nezbyva) pac uz to tam ne vzdy sedne tak jak ma, veskery uchyty apod. a pak to trebas vrze apod..
Me spis dlabe to,ze felna s jednou tolik km to nedela a zrovna ja musim mit pech:(

Uz si to nekdy delal? Pokud ano a byl bys ochoten poradit co to presne obnasi hod mi SZ. DIK
Poradím ti jednoduchou věc.. vyndej pylovej filtr vem si například WD40 s hadičkou a nastříkej trochu přímo do ventilátoru .. já to tak dělal na e36 a už nikdy se pískání neoběvilo.. :wink:

Napsal: pát 06.10.2006 08:23
od Toydolls
Maslista píše:
Poradím ti jednoduchou věc.. vyndej pylovej filtr vem si například WD40 s hadičkou a nastříkej trochu přímo do ventilátoru .. já to tak dělal na e36 a už nikdy se pískání neoběvilo.. :wink:
Diky - dobry napad zkusim zda tam bude pristup. Cumel sem tam na to,ale tohle me netrklo! Ja mu dam :)

Napsal: sob 07.10.2006 15:56
od major
Maslista píše:
Toydolls píše:
bpytlik píše: Co je na tom slozite? Rozdelat pristrojovku a ventilator namazat/vymenit?
No sice sem to nedelal,ale vim zhruba jak to tam vypada - to je na rozebrani 1/2 palubky neli vic a navic mozna jeste neco od motoru a co jsem si sondoval lahoda to zrovna neni navic nejsem moc zastancem takovych rozebirani (i kdyz tady samo nic jineho nezbyva) pac uz to tam ne vzdy sedne tak jak ma, veskery uchyty apod. a pak to trebas vrze apod..
Me spis dlabe to,ze felna s jednou tolik km to nedela a zrovna ja musim mit pech:(

Uz si to nekdy delal? Pokud ano a byl bys ochoten poradit co to presne obnasi hod mi SZ. DIK
Poradím ti jednoduchou věc.. vyndej pylovej filtr vem si například WD40 s hadičkou a nastříkej trochu přímo do ventilátoru .. já to tak dělal na e36 a už nikdy se pískání neoběvilo.. :wink:
Jo, tohle funguje docela dobře.

Napsal: pon 09.10.2006 07:19
od Toydolls
Tak me to hyml nezabralo:( Jeste to zkusim jednou,ale pochybuji

Napsal: pon 09.10.2006 10:43
od Dave
Se mrkněte na http://www.tipcars.cz je tam zhodnocení 320i E90 po 41000 km. V závěru je přesně to co si mnoho lidí neuvědomuje. Vůz se musí hodnotit podle jehe stavu a ne počtu najetých km!