Stránka 1 z 1
					
				
				Napsal: čtv 28.09.2006 23:23
				od Koby
				Zdravm,
chci se zeptat, jestli je normální, že pokud u BMW např. 1.8 M40 povolim za běhu motoru víčko od oleje, tak olej stříká a fouká ven??
S BMW se teprv seznamuju takže mě omluvte.
Jenom vim, že pokud jsem tohle udělal u jakýholiv auta, abych zjistil jestli nefouká ven ( kroužky atd ) tak mi to nikdy olej nevyhodilo. 
To BMW takhle maže?
Popřípadě který motory to maj dělat a který ne?
Díky moc a fakt sry. Jenom jsme z toho byl překvapen.
			 
			
					
				
				Napsal: pát 29.09.2006 07:54
				od Koby
				Lidi tak je to normál nebo neni? 
Jak říkám, tohle jsem dělal minimálně 50x u všech možných aut a ted BMW a ono to foukalo a stříkalo, že sem se nestačil divit. jde o to, že tam měl být fungl nový motor tak proto mě to hodně zarazilo.
 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 29.09.2006 08:35
				od 100RM
				Podla mojho skromneho nazoru to teda normalne rozhodne neni. Dekel od oleja by si mal mat po vybrati totalne cisty, to znamena ze nepripada v uvahu, aby ti dokonca striekal olej von z motora. Nemas ho tam nahodou nejak moc ?
			 
			
					
				
				Napsal: pát 29.09.2006 09:29
				od Koby
				No to jsem chtěl slyšet.
Dík
Jinak kupuju auto a jel jsem se právě na jedno podívat a měl tam bejt zánovní motor supr šolich, takže jsem neváhal otevřít víčko a během 5 vteřin byl olej uplně všude na motoru včetně skla a na mě 

 Tak jsem řikal, od tohodle ruce pryč. 
šlo o motor M43 1.8
Tak by mě zajímalo jestli BMW takhle mažou a je to normální nebo ne, protože se mi to fakt nezdá.
 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 29.09.2006 09:44
				od marv
				no u m 43 je to uplně normální, ještě jsem se nesetkak s bmw které by neházelo olej. Ale jen motor m-43
			 
			
					
				
				Napsal: pát 29.09.2006 09:51
				od Koby
				Marv: Supr, díkes.
Takže házet může jenom M 43 jo? Přesně tohle jsem potřeboval vědět.
			 
			
					
				
				Napsal: pát 29.09.2006 09:55
				od marv
				jojo , tam jde o to že m-43 má rozvodovej řetěz a nemá žádné oddělení, tak to háže od toho řetězu.
			 
			
					
				
				Napsal: pát 29.09.2006 10:16
				od RuDoSh
				marv píše:jojo , tam jde o to že m-43 má rozvodovej řetěz a nemá žádné oddělení, tak to háže od toho řetězu.
jo dela to i TDS 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 29.09.2006 13:09
				od bas
				To iste robi aj M60 (a vobec vsetky motory, ktore pod vickom maju retaz), strieka to od retaze.
			 
			
					
				
				Napsal: pát 29.09.2006 13:42
				od sadlo
				Pokud to trochu hází tak je to pohodě. Jestli to fouká jak lokomotiva (i z měrky), tak zas tak v pohodě neni.
			 
			
					
				
				Napsal: pát 29.09.2006 16:23
				od Maikl
				A nestříká to nahodou z vačky...?
			 
			
					
				
				Napsal: pát 29.09.2006 22:40
				od jordeeman
				RuDoSh píše:marv píše:jojo , tam jde o to že m-43 má rozvodovej řetěz a nemá žádné oddělení, tak to háže od toho řetězu.
jo dela to i TDS 

 
Jo presne tak dela to i TDS 1.7 urcite aj viac motorov ..ja se ptal uz davnejsie na to sami ... ale presne jde tam retez a kedze se toci ..jednoducho musi olej z nej strikat .. a ked das veko prec ...tak von :O) 
normalka
 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 29.09.2006 22:41
				od jordeeman
				bas píše:To iste robi aj M60 (a vobec vsetky motory, ktore pod vickom maju retaz), strieka to od retaze.
sedi viec :O)
 
			 
			
					
				
				Napsal: sob 30.09.2006 10:37
				od sb
				Me to sice olej nehazi,ale zase kdyz odsroubuju vicko od oleje,tak mi zacnou klesat otacky a motor se jakoby dusi,kdyz zacpu dlani tak se vse vrati.
			 
			
					
				
				Napsal: sob 30.09.2006 15:36
				od bas
				sb píše:Me to sice olej nehazi,ale zase kdyz odsroubuju vicko od oleje,tak mi zacnou klesat otacky a motor se jakoby dusi,kdyz zacpu dlani tak se vse vrati.
To je OK.
 
			 
			
					
				
				Napsal: sob 30.09.2006 16:16
				od krakatit
				to je snad normalni ze kdyz oddelas olejovy vicko ze strika olej ven...
			 
			
					
				
				Napsal: pon 02.10.2006 08:55
				od Rubini
				Presne tak, zaleti na konstrukci motoru. Nekde maj pod vickem dokonce kryci plech, aby necakal olej vec. A jestli je u nejakyho bmw motoru vicko blizko rozvodaku a nekryty, tak to musi bejt celkem olejotrysk. 
Jinak, treba u vw 1.8 16v s mechanickou vahou vzduchu, kdyz se za behu odspuntovalo vicko, tak nejen ze cakal ven olej, ale motor zacal sat vzduch prave tim otvorem misto vahy a po par vterinach chcipnul. A jedna z vacek byla presne pod otvorem, coz nebylo na skodu, protoze se dal ihned kontrolovat jeji stav. (Ale o to vic cakal olej ven pri behu).
			 
			
					
				
				Napsal: stř 04.10.2006 12:32
				od Koby
				JO díky kluci.
A co třeba motor \M42? Má řetěz, takže olej by měl po předchozích zkušeností lítat ven? 
Zkrátka, že to olej hází ven nevadí, ale nesmí to foukat vzduch, že ano?
Díky
			 
			
					
				
				Napsal: pát 06.10.2006 23:48
				od gyrous
				Mám čerstvě E34 TDS a otevřel víčko a olej mi nestříká... 

 
			 
			
					
				
				Napsal: sob 07.10.2006 10:56
				od toretto
				gyrous píše:Mám čerstvě E34 TDS a otevřel víčko a olej mi nestříká... 

 
neadvno jsem to u svyho TDS taky zkoumal..  ne ze by byl olejotrysk, ale zachvili byl olej i venku..  drive jsem to taky nevidel, tak jsem z toho byl prekvapenej, ale moc jsem to neresil.. neprislo mi to az tak zvlastni, zvlast kdyz je pod vickem videt retez 
