Napsal: pon 25.09.2006 10:35
kdyz zavrete dalkovim zavre vam veko nadrze ??
a jaky alarm s dalkovym mate ? origo ? dorobeny ?
a jaky alarm s dalkovym mate ? origo ? dorobeny ?
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
jordeeman píše:kdyz zavrete dalkovim zavre vam veko nadrze ??
a jaky alarm s dalkovym mate ? origo ? dorobeny ?
kdeze to je len checking ....ferlin píše:jordeeman píše:kdyz zavrete dalkovim zavre vam veko nadrze ??
a jaky alarm s dalkovym mate ? origo ? dorobeny ?
Máš asi poje*aný motorek uzávěru víčka nádrže, stejně jako já.![]()
Chystám se ho sehnat a vyměnit.
jordeeman píše:kdeze to je len checking ....ferlin píše:jordeeman píše:kdyz zavrete dalkovim zavre vam veko nadrze ??
a jaky alarm s dalkovym mate ? origo ? dorobeny ?
Máš asi poje*aný motorek uzávěru víčka nádrže, stejně jako já.![]()
Chystám se ho sehnat a vyměnit.
alarm sem si robil sam pripaja sa na RJ centralu ... a aktivovanie tohoto vstupu vyvola iba LOCK ... totiz to v E36 su tri riadiace vodice (a tym signali ) k motorcekom LOCK, DOUBLE-LOCK a UNLOCK ....
a do motorceka na veko idu len signaly DOUBLE-LOCK a samozrejme UNLOCK .. a kedze po aktivacii centralneho od dialkoveho sa vyvola iba signal LOCK nezavre to .... staci prehodin drotik na signal DOUBLE-LOCK a vse je OK ... mozete si pozret akej farby mate drotiky na konektore motorceka veka ... CIERNY=DOUBLE-LOCK ... biely=LOCK ...a tusim ze to bol MODRO-SEDY=UNLOCK.
a kedze v povodnej verzii tam alarm nebol je to tak jak je ...
ked si niekto nastuduje ZKE IV modul (RJ centralu a s tym veci suvisiace) aj so vstupmi a povie mi ktory vyvola DOUBLE-LOCK budem rad ... lebo ja sem ho nenasiel .... nie podla schemi :O) mam odskusane fyzicky ....
Skusal som aj vstup od dveri ale zrejme tam to je spojene aj s mechanickym posunom nejak lebo cisto na nejake ipulzy 12V = no reaction ... a pritom to faka ..
len tak pre zaujimavost
a akej farby Ti tam idu drotiky... ked dnu ide a nie von tak nereaguje na unlock ... to znamena ze tu sa neobjavi 12 V zrejme ... co ak by bola pravda je niekde zrada .. a moze to byt aj mechanicka zavadaferlin píše:jordeeman píše:kdeze to je len checking ....ferlin píše:
Máš asi poje*aný motorek uzávěru víčka nádrže, stejně jako já.![]()
Chystám se ho sehnat a vyměnit.
alarm sem si robil sam pripaja sa na RJ centralu ... a aktivovanie tohoto vstupu vyvola iba LOCK ... totiz to v E36 su tri riadiace vodice (a tym signali ) k motorcekom LOCK, DOUBLE-LOCK a UNLOCK ....
a do motorceka na veko idu len signaly DOUBLE-LOCK a samozrejme UNLOCK .. a kedze po aktivacii centralneho od dialkoveho sa vyvola iba signal LOCK nezavre to .... staci prehodin drotik na signal DOUBLE-LOCK a vse je OK ... mozete si pozret akej farby mate drotiky na konektore motorceka veka ... CIERNY=DOUBLE-LOCK ... biely=LOCK ...a tusim ze to bol MODRO-SEDY=UNLOCK.
a kedze v povodnej verzii tam alarm nebol je to tak jak je ...
ked si niekto nastuduje ZKE IV modul (RJ centralu a s tym veci suvisiace) aj so vstupmi a povie mi ktory vyvola DOUBLE-LOCK budem rad ... lebo ja sem ho nenasiel .... nie podla schemi :O) mam odskusane fyzicky ....
Skusal som aj vstup od dveri ale zrejme tam to je spojene aj s mechanickym posunom nejak lebo cisto na nejake ipulzy 12V = no reaction ... a pritom to faka ..
len tak pre zaujimavost
Hm, je to možné. Když vytáhnu kleštěmi ten zajišťovací kolík ven a zmáčknu potom centrál, kolík se zasune. Dovnitř leze, ale ven ani za boha. Takže říkáš, jen přehodit kablíky?![]()
To by bylo super, hned zítra to zkusím, ale kua, teď mě napadlo, to je budu muset uřezat a napájet opačně, protože konektor mi to nedovolí.
jordeeman píše:a akej farby Ti tam idu drotiky... ked dnu ide a nie von tak nereaguje na unlock ... to znamena ze tu sa neobjavi 12 V zrejme ... co ak by bola pravda je niekde zrada .. a moze to byt aj mechanicka zavadaferlin píše:jordeeman píše: kdeze to je len checking ....
alarm sem si robil sam pripaja sa na RJ centralu ... a aktivovanie tohoto vstupu vyvola iba LOCK ... totiz to v E36 su tri riadiace vodice (a tym signali ) k motorcekom LOCK, DOUBLE-LOCK a UNLOCK ....
a do motorceka na veko idu len signaly DOUBLE-LOCK a samozrejme UNLOCK .. a kedze po aktivacii centralneho od dialkoveho sa vyvola iba signal LOCK nezavre to .... staci prehodin drotik na signal DOUBLE-LOCK a vse je OK ... mozete si pozret akej farby mate drotiky na konektore motorceka veka ... CIERNY=DOUBLE-LOCK ... biely=LOCK ...a tusim ze to bol MODRO-SEDY=UNLOCK.
a kedze v povodnej verzii tam alarm nebol je to tak jak je ...
ked si niekto nastuduje ZKE IV modul (RJ centralu a s tym veci suvisiace) aj so vstupmi a povie mi ktory vyvola DOUBLE-LOCK budem rad ... lebo ja sem ho nenasiel .... nie podla schemi :O) mam odskusane fyzicky ....
Skusal som aj vstup od dveri ale zrejme tam to je spojene aj s mechanickym posunom nejak lebo cisto na nejake ipulzy 12V = no reaction ... a pritom to faka ..
len tak pre zaujimavost
Hm, je to možné. Když vytáhnu kleštěmi ten zajišťovací kolík ven a zmáčknu potom centrál, kolík se zasune. Dovnitř leze, ale ven ani za boha. Takže říkáš, jen přehodit kablíky?![]()
To by bylo super, hned zítra to zkusím, ale kua, teď mě napadlo, to je budu muset uřezat a napájet opačně, protože konektor mi to nedovolí.
jo to ani nemuze byt napsane na nich .. ak by si si nasiel schemu tak by si tam nasiel oznacenie vodicov ..a samozrejme ze UNLOCK je odemknout :O)ferlin píše:Tak jsem to již omrknul. K motorku vedou dva kablíky. Jeden černý a jeden modrobílý. Žádné označení "lock," anebo "unlock" jsem tam ale nenašel. Motorek jsem nevymontoval, protože nemám specielní šroubovák na šrouby s vnitřním pětihranem.
jo to ani nemuze byt napsane na nich .. ak by si si nasiel schemu tak by si tam nasiel oznacenie vodicov ..a samozrejme ze UNLOCK je odemknout :O)jordeeman píše:ferlin píše:Tak jsem to již omrknul. K motorku vedou dva kablíky. Jeden černý a jeden modrobílý. Žádné označení "lock," anebo "unlock" jsem tam ale nenašel. Motorek jsem nevymontoval, protože nemám specielní šroubovák na šrouby s vnitřním pětihranem.
jo nechapeme sa ... k tomu motorku idu len dva spravne tak to ma byt ale k ostanym motorcekom zamkov idu tri.k zamku kufru tiez tri a tu by ti to stacilo napojit na biely.. to znamena len ho najst..... cisto biely riadi je pouzity len na toto.... a uz to dava aj zmysel vidis ...to ze ti central nezamkne klucikom si nepovedal ...ferlin píše:Díky. No tak už jsem to vyzkoušel. Když odemykám dveře klíčkem, neaktivuje se centrál, odemknu jen dveře řidiče. Stejné je to při zamykání klíčem. Ale já mám centrál v klíči poje.... Na ovládání centrálu používám zvláštní "bazmek", takovou krabičku. Je to po předešlém majiteli a jemu to takto provizorně opravili v servisu, jelikož skutečná oprava klíčku by byla dost drahá. Prý.
Jinak žádný čistě bílý kablík mi k mtorku nevede. Jak jem již napsal, jsou jen dva, jeden černý a jeden modrý s bílým proužkem.
Mám sedan r.v. 97. Tak nevím, abych motorek nekupoval zbytečně.
Jinak se mi centrálem zamyká i kufr, to funguje.
najprv odpovim tebe ... tak to sedi ze tam bude mat oddrbanej mikrospinac jak sem psal ... ale on vola dialkove krabickou :O)dell píše:Nic nestříhej, neděl s tím nic jen vem měřák, vyndej konektor z motůrku a musíš jednou naměřit plusové napětí a po druhé mínusové. Je jasné že nemůže po dvou drátech jít nic jiného než toto. Kvůli ověření jsem se k motůrku dostal, a je to tak jak píši. A co dveře spolujezce když je zamkneš klíčem. Pokud snima jde zavřít centrál, tak máš u řidíče ten mikrospínač pryč (jak již někdo psal), pokud tě to nepůjde ani od spolujezce bude problém v nabastlení náhradního ovládání centrálu.
jordeeman píše:dell píše:Nic nestříhej, neděl s tím nic jen vem měřák, vyndej konektor z motůrku a musíš jednou naměřit plusové napětí a po druhé mínusové. Je jasné že nemůže po dvou drátech jít nic jiného než toto. Kvůli ověření jsem se k motůrku dostal, a je to tak jak píši. A co dveře spolujezce když je zamkneš klíčem. Pokud snima jde zavřít centrál, tak máš u řidíče ten mikrospínač pryč (jak již někdo psal), pokud tě to nepůjde ani od spolujezce bude problém v nabastlení náhradního ovládání centrálu.
jordeeman píše:jordeeman píše:dell píše:Nic nestříhej, neděl s tím nic jen vem měřák, vyndej konektor z motůrku a musíš jednou naměřit plusové napětí a po druhé mínusové. Je jasné že nemůže po dvou drátech jít nic jiného než toto. Kvůli ověření jsem se k motůrku dostal, a je to tak jak píši. A co dveře spolujezce když je zamkneš klíčem. Pokud snima jde zavřít centrál, tak máš u řidíče ten mikrospínač pryč (jak již někdo psal), pokud tě to nepůjde ani od spolujezce bude problém v nabastlení náhradního ovládání centrálu.
jo a to minusove a plusove znamena ze pri zamikani bude na modro-sedom ZEM a na ciernom 12V a pri odomikani je zem na ciernom aj bielom a na modro-sedom je 12V ...
a to zamikanie dvery je na dva krat (ked zamkne klucikom) najprv je na modro-sedom ZEM aj na ciernom zem a na bielom 12V ==LOCK.. potom na modro-sedom stale zem ale 12 V je uz aj na CIERNOM aj na BIELOM... == DOUBLE-LOCK ..
kdez to kedze toto mu nejde a zavre krabickou=dialkovym ktore vyvola iba LOCK=
modro-sedy ma potencial zeme aj CIERNY!! len biely ma 12V
motorcek na veku sa netoci!!
pri UNLOCK signale je ZEM na CIERNOM aj BIELOM a 12V na MODRO-SEDOM takze ten cuplik na veku mu vtiahne ked ho povytiahol !!!!
chapete uz ten rozdiel medzi LOCK a DOUBLE-LOCK a co kedy je na ktorom z tych droutikov?
Ta KRABICKA to je dalkovy ovladac (bud princim radio nebo infra, asi to bude radio ale to je jedno) .. v aute mas prijmac aj s riadenim-rozumom ... proste riadiacu jednotku dialkoveho .. prijma signali od dialkoveho ovladaca .. vyhodnocuje ich a posiela prikazy dalej do riadiacej jednotky centralu (ZKE IV) .. su to dva signali ODEMKNI a ZAMKNI ...a nic vyc jen impuls 12V v trvani podle nastaveni v riadiacej jednotke dialkoveho ...ferlin píše:Jsem z toho čím dál, tím blbější.![]()
Ta krabička to je normální vysílač nějakého signálu, který zachytí centrál ve vozidle o odemkne anebo zamkne všechno-až na tu poje*** nádrž. Kua, právě jsem tankoval plnou.![]()
Tak říkáš, že mám někde v kufru najít bílý drát, odizolovat ho a ten černý od motorku na něj napojit?
Toš ale proč už to tak nebylo udělané? Vždyť to muselo fachat. V nejhorším to vyřeším mechanicky-nádrž bude furt zajištěná, akorát když půjdu tankovat, tak to ručně z kufru odjistím a bude po ptákách.
Ta KRABICKA to je dalkovy ovladac (bud princim radio nebo infra, asi to bude radio ale to je jedno) .. v aute mas prijmac aj s riadenim-rozumom ... proste riadiacu jednotku dialkoveho .. prijma signali od dialkoveho ovladaca .. vyhodnocuje ich a posiela prikazy dalej do riadiacej jednotky centralu (ZKE IV) .. su to dva signali ODEMKNI a ZAMKNI ...a nic vyc jen impuls 12V v trvani podle nastaveni v riadiacej jednotke dialkoveho ...ferlin píše:Jsem z toho čím dál, tím blbější.![]()
Ta krabička to je normální vysílač nějakého signálu, který zachytí centrál ve vozidle o odemkne anebo zamkne všechno-až na tu poje*** nádrž. Kua, právě jsem tankoval plnou.![]()
Tak říkáš, že mám někde v kufru najít bílý drát, odizolovat ho a ten černý od motorku na něj napojit?
Toš ale proč už to tak nebylo udělané? Vždyť to muselo fachat. V nejhorším to vyřeším mechanicky-nádrž bude furt zajištěná, akorát když půjdu tankovat, tak to ručně z kufru odjistím a bude po ptákách.