Stránka 1 z 4

Napsal: pon 25.09.2006 10:35
od jordeeman
kdyz zavrete dalkovim zavre vam veko nadrze ??

a jaky alarm s dalkovym mate ? origo ? dorobeny ?

Napsal: pon 25.09.2006 16:35
od Dande
Měl jsem origo a vždy zavřelo

Napsal: pon 25.09.2006 16:43
od sumachr
zavre

Napsal: pon 25.09.2006 16:43
od ferlin
jordeeman píše:kdyz zavrete dalkovim zavre vam veko nadrze ??

a jaky alarm s dalkovym mate ? origo ? dorobeny ?




Máš asi poje*aný motorek uzávěru víčka nádrže, stejně jako já. :(
Chystám se ho sehnat a vyměnit.

Napsal: pon 25.09.2006 17:36
od jordeeman
ferlin píše:
jordeeman píše:kdyz zavrete dalkovim zavre vam veko nadrze ??

a jaky alarm s dalkovym mate ? origo ? dorobeny ?




Máš asi poje*aný motorek uzávěru víčka nádrže, stejně jako já. :(
Chystám se ho sehnat a vyměnit.


kdeze to je len checking ....

alarm sem si robil sam pripaja sa na RJ centralu ... a aktivovanie tohoto vstupu vyvola iba LOCK ... totiz to v E36 su tri riadiace vodice (a tym signali ) k motorcekom LOCK, DOUBLE-LOCK a UNLOCK ....

a do motorceka na veko idu len signaly DOUBLE-LOCK a samozrejme UNLOCK .. a kedze po aktivacii centralneho od dialkoveho sa vyvola iba signal LOCK nezavre to .... staci prehodin drotik na signal DOUBLE-LOCK a vse je OK ... mozete si pozret akej farby mate drotiky na konektore motorceka veka ... CIERNY=DOUBLE-LOCK ... biely=LOCK ...a tusim ze to bol MODRO-SEDY=UNLOCK.

a kedze v povodnej verzii tam alarm nebol je to tak jak je ...
ked si niekto nastuduje ZKE IV modul (RJ centralu a s tym veci suvisiace) aj so vstupmi a povie mi ktory vyvola DOUBLE-LOCK budem rad ... lebo ja sem ho nenasiel .... nie podla schemi :O) mam odskusane fyzicky ....

Skusal som aj vstup od dveri ale zrejme tam to je spojene aj s mechanickym posunom nejak lebo cisto na nejake ipulzy 12V = no reaction ... a pritom to faka ..

len tak pre zaujimavost

Napsal: pon 25.09.2006 20:29
od ferlin
jordeeman píše:
ferlin píše:
jordeeman píše:kdyz zavrete dalkovim zavre vam veko nadrze ??

a jaky alarm s dalkovym mate ? origo ? dorobeny ?




Máš asi poje*aný motorek uzávěru víčka nádrže, stejně jako já. :(
Chystám se ho sehnat a vyměnit.


kdeze to je len checking ....

alarm sem si robil sam pripaja sa na RJ centralu ... a aktivovanie tohoto vstupu vyvola iba LOCK ... totiz to v E36 su tri riadiace vodice (a tym signali ) k motorcekom LOCK, DOUBLE-LOCK a UNLOCK ....

a do motorceka na veko idu len signaly DOUBLE-LOCK a samozrejme UNLOCK .. a kedze po aktivacii centralneho od dialkoveho sa vyvola iba signal LOCK nezavre to .... staci prehodin drotik na signal DOUBLE-LOCK a vse je OK ... mozete si pozret akej farby mate drotiky na konektore motorceka veka ... CIERNY=DOUBLE-LOCK ... biely=LOCK ...a tusim ze to bol MODRO-SEDY=UNLOCK.

a kedze v povodnej verzii tam alarm nebol je to tak jak je ...
ked si niekto nastuduje ZKE IV modul (RJ centralu a s tym veci suvisiace) aj so vstupmi a povie mi ktory vyvola DOUBLE-LOCK budem rad ... lebo ja sem ho nenasiel .... nie podla schemi :O) mam odskusane fyzicky ....

Skusal som aj vstup od dveri ale zrejme tam to je spojene aj s mechanickym posunom nejak lebo cisto na nejake ipulzy 12V = no reaction ... a pritom to faka ..

len tak pre zaujimavost




Hm, je to možné. Když vytáhnu kleštěmi ten zajišťovací kolík ven a zmáčknu potom centrál, kolík se zasune. Dovnitř leze, ale ven ani za boha. Takže říkáš, jen přehodit kablíky? :)
To by bylo super, hned zítra to zkusím, ale kua, teď mě napadlo, to je budu muset uřezat a napájet opačně, protože konektor mi to nedovolí. :(

Napsal: úte 26.09.2006 08:18
od jordeeman
ferlin píše:
jordeeman píše:
ferlin píše:[quote="jordeeman"]kdyz zavrete dalkovim zavre vam veko nadrze ??

a jaky alarm s dalkovym mate ? origo ? dorobeny ?




Máš asi poje*aný motorek uzávěru víčka nádrže, stejně jako já. :(
Chystám se ho sehnat a vyměnit.


kdeze to je len checking ....

alarm sem si robil sam pripaja sa na RJ centralu ... a aktivovanie tohoto vstupu vyvola iba LOCK ... totiz to v E36 su tri riadiace vodice (a tym signali ) k motorcekom LOCK, DOUBLE-LOCK a UNLOCK ....

a do motorceka na veko idu len signaly DOUBLE-LOCK a samozrejme UNLOCK .. a kedze po aktivacii centralneho od dialkoveho sa vyvola iba signal LOCK nezavre to .... staci prehodin drotik na signal DOUBLE-LOCK a vse je OK ... mozete si pozret akej farby mate drotiky na konektore motorceka veka ... CIERNY=DOUBLE-LOCK ... biely=LOCK ...a tusim ze to bol MODRO-SEDY=UNLOCK.

a kedze v povodnej verzii tam alarm nebol je to tak jak je ...
ked si niekto nastuduje ZKE IV modul (RJ centralu a s tym veci suvisiace) aj so vstupmi a povie mi ktory vyvola DOUBLE-LOCK budem rad ... lebo ja sem ho nenasiel .... nie podla schemi :O) mam odskusane fyzicky ....

Skusal som aj vstup od dveri ale zrejme tam to je spojene aj s mechanickym posunom nejak lebo cisto na nejake ipulzy 12V = no reaction ... a pritom to faka ..

len tak pre zaujimavost




Hm, je to možné. Když vytáhnu kleštěmi ten zajišťovací kolík ven a zmáčknu potom centrál, kolík se zasune. Dovnitř leze, ale ven ani za boha. Takže říkáš, jen přehodit kablíky? :)
To by bylo super, hned zítra to zkusím, ale kua, teď mě napadlo, to je budu muset uřezat a napájet opačně, protože konektor mi to nedovolí. :([/quote]

a akej farby Ti tam idu drotiky... ked dnu ide a nie von tak nereaguje na unlock ... to znamena ze tu sa neobjavi 12 V zrejme ... co ak by bola pravda je niekde zrada .. a moze to byt aj mechanicka zavada

Napsal: úte 26.09.2006 17:26
od ferlin
jordeeman píše:
ferlin píše:
jordeeman píše:[quote="ferlin"][quote="jordeeman"]kdyz zavrete dalkovim zavre vam veko nadrze ??

a jaky alarm s dalkovym mate ? origo ? dorobeny ?




Máš asi poje*aný motorek uzávěru víčka nádrže, stejně jako já. :(
Chystám se ho sehnat a vyměnit.


kdeze to je len checking ....

alarm sem si robil sam pripaja sa na RJ centralu ... a aktivovanie tohoto vstupu vyvola iba LOCK ... totiz to v E36 su tri riadiace vodice (a tym signali ) k motorcekom LOCK, DOUBLE-LOCK a UNLOCK ....

a do motorceka na veko idu len signaly DOUBLE-LOCK a samozrejme UNLOCK .. a kedze po aktivacii centralneho od dialkoveho sa vyvola iba signal LOCK nezavre to .... staci prehodin drotik na signal DOUBLE-LOCK a vse je OK ... mozete si pozret akej farby mate drotiky na konektore motorceka veka ... CIERNY=DOUBLE-LOCK ... biely=LOCK ...a tusim ze to bol MODRO-SEDY=UNLOCK.

a kedze v povodnej verzii tam alarm nebol je to tak jak je ...
ked si niekto nastuduje ZKE IV modul (RJ centralu a s tym veci suvisiace) aj so vstupmi a povie mi ktory vyvola DOUBLE-LOCK budem rad ... lebo ja sem ho nenasiel .... nie podla schemi :O) mam odskusane fyzicky ....

Skusal som aj vstup od dveri ale zrejme tam to je spojene aj s mechanickym posunom nejak lebo cisto na nejake ipulzy 12V = no reaction ... a pritom to faka ..

len tak pre zaujimavost




Hm, je to možné. Když vytáhnu kleštěmi ten zajišťovací kolík ven a zmáčknu potom centrál, kolík se zasune. Dovnitř leze, ale ven ani za boha. Takže říkáš, jen přehodit kablíky? :)
To by bylo super, hned zítra to zkusím, ale kua, teď mě napadlo, to je budu muset uřezat a napájet opačně, protože konektor mi to nedovolí. :([/quote]

a akej farby Ti tam idu drotiky... ked dnu ide a nie von tak nereaguje na unlock ... to znamena ze tu sa neobjavi 12 V zrejme ... co ak by bola pravda je niekde zrada .. a moze to byt aj mechanicka zavada[/quote]



No já nevím, ale unlock znamená asi něco jako "odemčeno", a to mi právě funguje, na to reaguje, to znamená, že zasouvá již kleštěmi vysunutý cuplík. Ale už ho nevysune při zamknutí auta, tedy víčko zůstane odemčené a nějaký čur*k mi klidně může třeba nachcat do nádrže. A to mě sere. Já se na barvu těch kablíků zajdu mrknout. :?

Napsal: úte 26.09.2006 17:39
od ferlin
Tak jsem to již omrknul. K motorku vedou dva kablíky. Jeden černý a jeden modrobílý. Žádné označení "lock," anebo "unlock" jsem tam ale nenašel. Motorek jsem nevymontoval, protože nemám specielní šroubovák na šrouby s vnitřním pětihranem. :(

Napsal: stř 27.09.2006 08:42
od jordeeman
ferlin píše:Tak jsem to již omrknul. K motorku vedou dva kablíky. Jeden černý a jeden modrobílý. Žádné označení "lock," anebo "unlock" jsem tam ale nenašel. Motorek jsem nevymontoval, protože nemám specielní šroubovák na šrouby s vnitřním pětihranem. :(


jo to ani nemuze byt napsane na nich .. ak by si si nasiel schemu tak by si tam nasiel oznacenie vodicov ..a samozrejme ze UNLOCK je odemknout :O)

takze ten modro-sedy je odemknut a cierny je zamknun ale DOUBLE-LOCK

a teraz este raz ako sa Ti to sprava ?
ked zamknes klucom ? ked odomknes klucom ? ked dialkovym ?

a este aky rocnik mas a kolko poloh ma klucik vo dverach jednu do lava a jednu do prava ?

Napsal: stř 27.09.2006 09:11
od jordeeman
jordeeman píše:
ferlin píše:Tak jsem to již omrknul. K motorku vedou dva kablíky. Jeden černý a jeden modrobílý. Žádné označení "lock," anebo "unlock" jsem tam ale nenašel. Motorek jsem nevymontoval, protože nemám specielní šroubovák na šrouby s vnitřním pětihranem. :(


jo to ani nemuze byt napsane na nich .. ak by si si nasiel schemu tak by si tam nasiel oznacenie vodicov ..a samozrejme ze UNLOCK je odemknout :O)

takze ten modro-sedy je odemknut a cierny je zamknun ale DOUBLE-LOCK

a teraz este raz ako sa Ti to sprava ?
ked zamknes klucom ? ked odomknes klucom ? ked dialkovym ?

jo cital som to este raz ...tak neviem mas sedan touring ?

ale v kazdem pripade by som skusil ten cierny drotik strihnut niekde pri cisto bielom ... biely trocha odizoloval niekde NESTRIHOL ho a ten cierny od motorceka napojil na ten biely (odizolovana cast)

Biely je len LOCK co nejak logicky predchadza DOUBLE -LOCK ...
a ak Ti dvere zamkne aj kufor .. motorcek ti fakci ked odomika
keby neslo po prepojeni na biely tak potom este mechanicky ti to tam mohlo odist ale to pochybujem ...skus jak sem napsal a uvidis ..

ten biely je spolu s ciernym a modro-sedym ...

daj vediet pak

Napsal: stř 27.09.2006 12:24
od ferlin
Díky. No tak už jsem to vyzkoušel. Když odemykám dveře klíčkem, neaktivuje se centrál, odemknu jen dveře řidiče. Stejné je to při zamykání klíčem. Ale já mám centrál v klíči poje.... Na ovládání centrálu používám zvláštní "bazmek", takovou krabičku. Je to po předešlém majiteli a jemu to takto provizorně opravili v servisu, jelikož skutečná oprava klíčku by byla dost drahá. Prý.
Jinak žádný čistě bílý kablík mi k mtorku nevede. Jak jem již napsal, jsou jen dva, jeden černý a jeden modrý s bílým proužkem.
Mám sedan r.v. 97. Tak nevím, abych motorek nekupoval zbytečně.
Jinak se mi centrálem zamyká i kufr, to funguje.

Napsal: stř 27.09.2006 12:56
od jordeeman
ferlin píše:Díky. No tak už jsem to vyzkoušel. Když odemykám dveře klíčkem, neaktivuje se centrál, odemknu jen dveře řidiče. Stejné je to při zamykání klíčem. Ale já mám centrál v klíči poje.... Na ovládání centrálu používám zvláštní "bazmek", takovou krabičku. Je to po předešlém majiteli a jemu to takto provizorně opravili v servisu, jelikož skutečná oprava klíčku by byla dost drahá. Prý.
Jinak žádný čistě bílý kablík mi k mtorku nevede. Jak jem již napsal, jsou jen dva, jeden černý a jeden modrý s bílým proužkem.
Mám sedan r.v. 97. Tak nevím, abych motorek nekupoval zbytečně.
Jinak se mi centrálem zamyká i kufr, to funguje.


jo nechapeme sa ... k tomu motorku idu len dva spravne tak to ma byt ale k ostanym motorcekom zamkov idu tri.k zamku kufru tiez tri a tu by ti to stacilo napojit na biely.. to znamena len ho najst..... cisto biely riadi je pouzity len na toto.... a uz to dava aj zmysel vidis ...to ze ti central nezamkne klucikom si nepovedal ...

a ked zatlacis cuplik vodicovych dvery ked si vo vnutri zavre ti ostatne dvere ?

a aku to mas krabicku ci co jak to pouzivas nechapem ani to ze central v kluciku ?

v kluciku mozes mat dialkove ak mas origo ale nie central ....

central znamena ze ked do nejakeho zamku strcis klucik a zamknes tak ti zamkne vsetky zamky a opacte pri odomknuti ... a na to su v kazdom zamku mikrospinace a nejaka mechanika ...

skus popisat tu krabicku ci co to mas a jak to pouzivas na ten central

Napsal: čtv 28.09.2006 16:07
od ferlin
Jsem z toho čím dál, tím blbější. :oops:
Ta krabička to je normální vysílač nějakého signálu, který zachytí centrál ve vozidle o odemkne anebo zamkne všechno-až na tu poje*** nádrž. Kua, právě jsem tankoval plnou. 8O

Tak říkáš, že mám někde v kufru najít bílý drát, odizolovat ho a ten černý od motorku na něj napojit?
Toš ale proč už to tak nebylo udělané? Vždyť to muselo fachat. V nejhorším to vyřeším mechanicky-nádrž bude furt zajištěná, akorát když půjdu tankovat, tak to ručně z kufru odjistím a bude po ptákách. :D

Napsal: čtv 28.09.2006 18:33
od dell
Nic nestříhej, neděl s tím nic jen vem měřák, vyndej konektor z motůrku a musíš jednou naměřit plusové napětí a po druhé mínusové. Je jasné že nemůže po dvou drátech jít nic jiného než toto. Kvůli ověření jsem se k motůrku dostal, a je to tak jak píši. A co dveře spolujezce když je zamkneš klíčem. Pokud snima jde zavřít centrál, tak máš u řidíče ten mikrospínač pryč (jak již někdo psal), pokud tě to nepůjde ani od spolujezce bude problém v nabastlení náhradního ovládání centrálu.

Napsal: čtv 28.09.2006 21:06
od jordeeman
dell píše:Nic nestříhej, neděl s tím nic jen vem měřák, vyndej konektor z motůrku a musíš jednou naměřit plusové napětí a po druhé mínusové. Je jasné že nemůže po dvou drátech jít nic jiného než toto. Kvůli ověření jsem se k motůrku dostal, a je to tak jak píši. A co dveře spolujezce když je zamkneš klíčem. Pokud snima jde zavřít centrál, tak máš u řidíče ten mikrospínač pryč (jak již někdo psal), pokud tě to nepůjde ani od spolujezce bude problém v nabastlení náhradního ovládání centrálu.


najprv odpovim tebe ... tak to sedi ze tam bude mat oddrbanej mikrospinac jak sem psal ... ale on vola dialkove krabickou :O)
ale oto nejde aj ked opravi ten mikrospinac a zavre auto krabickou dialkovym ... nezavre mu to veko nadrze ...len ked mu bude chodit uz central od klucika tak mu to zavre ked zamkne klucikom :O)

ale keby ten cierny drotik od motorceka strihol a pripojil na cisto biely tak mu tu nadrzku zavre aj pri zavreti krabickou=dialkovym!!!!

uz som to tu vysvetloval .... ktory drotik co robi

CIERNY je signal od riadiacej jednotky centralu =DOUBLE-LOCK
BIELY je signal od RJ centralu LOCK

pricom zamknutie klucikom v dverach keby mu islo vyvola najprv povel LOCK a potom DOUBLE-LOCK takze by mu to veko zamklo , kdez to dialkove=krabicka je pripojena na vstup RJ centralneho a vyvolava iba LOCK takze mu tu nadrzku nezamkne !!!!!!

odskusane odmerane logicke a staci pozret do schemy ... poslem ak treba ...snazim sa len poradit ... mam to prakticky overene!!!
keby mu to neslo pri najhorsom zaletuje vse spat ako bolo ...

problem je ze on nama o tom moc sajnu ..

ze ten drotik biely musi najst niekde v nejakom zvazku v kufri pod tapacirungom .... neviem mu povedat kde presne idu (zvazok kablikov) v sedane ..v touringu idu na lavej strane k svetlam od tial aj do zadnych 5. dvery aj na pravu stranu k zadnym svetlam a ku veku ... a prave popri zadnom lavom svetle teda nad nim mam konektor aj s bielym drotikom

po pripojeni cierneho od veka mi zamika aj od dialkoveho

totiz to ked si zoberete jednotku centralneho ZKE IV najdete na nej konektor X13253 tak prijmac dialkoveho alebo inak riadiaca jednotka dialkoveho je pripojena na pin 17 tohoto konektoru (je zlty alebo fialovy zalezy od verzie HW) ak sa tu objavy impuls 12V central da pokyn na signal LOCK !!!! nie DOUBLE-LOCK!!! a veko nezavrie !!!

staci si pozret central body electronic ZKE IV shcemu a tak

Napsal: čtv 28.09.2006 21:18
od jordeeman
jordeeman píše:
dell píše:Nic nestříhej, neděl s tím nic jen vem měřák, vyndej konektor z motůrku a musíš jednou naměřit plusové napětí a po druhé mínusové. Je jasné že nemůže po dvou drátech jít nic jiného než toto. Kvůli ověření jsem se k motůrku dostal, a je to tak jak píši. A co dveře spolujezce když je zamkneš klíčem. Pokud snima jde zavřít centrál, tak máš u řidíče ten mikrospínač pryč (jak již někdo psal), pokud tě to nepůjde ani od spolujezce bude problém v nabastlení náhradního ovládání centrálu.



jo a to minusove a plusove znamena ze pri zamikani bude na modro-sedom ZEM a na ciernom 12V a pri odomikani je zem na ciernom aj bielom a na modro-sedom je 12V ...
a to zamikanie dvery je na dva krat (ked zamkne klucikom) najprv je na modro-sedom ZEM aj na ciernom zem a na bielom 12V ==LOCK.. potom na modro-sedom stale zem ale 12 V je uz aj na CIERNOM aj na BIELOM... == DOUBLE-LOCK ..

chapete uz ten rozdiel medzi LOCK a DOUBLE-LOCK a co kedy je na ktorom z tych droutikov?

Napsal: čtv 28.09.2006 21:22
od jordeeman
jordeeman píše:
jordeeman píše:
dell píše:Nic nestříhej, neděl s tím nic jen vem měřák, vyndej konektor z motůrku a musíš jednou naměřit plusové napětí a po druhé mínusové. Je jasné že nemůže po dvou drátech jít nic jiného než toto. Kvůli ověření jsem se k motůrku dostal, a je to tak jak píši. A co dveře spolujezce když je zamkneš klíčem. Pokud snima jde zavřít centrál, tak máš u řidíče ten mikrospínač pryč (jak již někdo psal), pokud tě to nepůjde ani od spolujezce bude problém v nabastlení náhradního ovládání centrálu.



jo a to minusove a plusove znamena ze pri zamikani bude na modro-sedom ZEM a na ciernom 12V a pri odomikani je zem na ciernom aj bielom a na modro-sedom je 12V ...
a to zamikanie dvery je na dva krat (ked zamkne klucikom) najprv je na modro-sedom ZEM aj na ciernom zem a na bielom 12V ==LOCK.. potom na modro-sedom stale zem ale 12 V je uz aj na CIERNOM aj na BIELOM... == DOUBLE-LOCK ..

kdez to kedze toto mu nejde a zavre krabickou=dialkovym ktore vyvola iba LOCK=
modro-sedy ma potencial zeme aj CIERNY!! len biely ma 12V
motorcek na veku sa netoci!!

pri UNLOCK signale je ZEM na CIERNOM aj BIELOM a 12V na MODRO-SEDOM takze ten cuplik na veku mu vtiahne ked ho povytiahol !!!!



chapete uz ten rozdiel medzi LOCK a DOUBLE-LOCK a co kedy je na ktorom z tych droutikov?

Napsal: čtv 28.09.2006 21:36
od jordeeman
ferlin píše:Jsem z toho čím dál, tím blbější. :oops:
Ta krabička to je normální vysílač nějakého signálu, který zachytí centrál ve vozidle o odemkne anebo zamkne všechno-až na tu poje*** nádrž. Kua, právě jsem tankoval plnou. 8O

Tak říkáš, že mám někde v kufru najít bílý drát, odizolovat ho a ten černý od motorku na něj napojit?
Toš ale proč už to tak nebylo udělané? Vždyť to muselo fachat. V nejhorším to vyřeším mechanicky-nádrž bude furt zajištěná, akorát když půjdu tankovat, tak to ručně z kufru odjistím a bude po ptákách. :D


Ta KRABICKA to je dalkovy ovladac (bud princim radio nebo infra, asi to bude radio ale to je jedno) .. v aute mas prijmac aj s riadenim-rozumom ... proste riadiacu jednotku dialkoveho .. prijma signali od dialkoveho ovladaca .. vyhodnocuje ich a posiela prikazy dalej do riadiacej jednotky centralu (ZKE IV) .. su to dva signali ODEMKNI a ZAMKNI ...a nic vyc jen impuls 12V v trvani podle nastaveni v riadiacej jednotke dialkoveho ...

ked vyhodnoti riadiaca jednotka centralu na vstupe ODEMKNI 12V impulz odomkne .. prikaz UNLOCK( biely vodic=ZEM cierny=zem a modro-sedy=12V) .. ked RJ centralu vyhodnoti 12V impuls na vstupe ZAMIKANI (== LOCKING od RJ dialkoveho -pin 17 konektor X13523) tak urobi 'povel' LOCK=biely vodic =12V a cierny aj modro-sedy=zem ... nevyvola povel DOUBLE-LOCK co je 12V aj na ciernom!!!!!!!!

troska jasnejsie ?

Napsal: čtv 28.09.2006 21:43
od jordeeman
ferlin píše:Jsem z toho čím dál, tím blbější. :oops:
Ta krabička to je normální vysílač nějakého signálu, který zachytí centrál ve vozidle o odemkne anebo zamkne všechno-až na tu poje*** nádrž. Kua, právě jsem tankoval plnou. 8O

Tak říkáš, že mám někde v kufru najít bílý drát, odizolovat ho a ten černý od motorku na něj napojit?
Toš ale proč už to tak nebylo udělané? Vždyť to muselo fachat. V nejhorším to vyřeším mechanicky-nádrž bude furt zajištěná, akorát když půjdu tankovat, tak to ručně z kufru odjistím a bude po ptákách. :D


Ta KRABICKA to je dalkovy ovladac (bud princim radio nebo infra, asi to bude radio ale to je jedno) .. v aute mas prijmac aj s riadenim-rozumom ... proste riadiacu jednotku dialkoveho .. prijma signali od dialkoveho ovladaca .. vyhodnocuje ich a posiela prikazy dalej do riadiacej jednotky centralu (ZKE IV) .. su to dva signali ODEMKNI a ZAMKNI ...a nic vyc jen impuls 12V v trvani podle nastaveni v riadiacej jednotke dialkoveho ...

ked vyhodnoti riadiaca jednotka centralu na vstupe ODEMKNI 12V impulz odomkne .. prikaz UNLOCK( biely vodic=ZEM cierny=zem a modro-sedy=12V) .. ked RJ centralu vyhodnoti 12V impuls na vstupe ZAMIKANI (== LOCKING od RJ dialkoveho -pin 17 konektor X13253) tak urobi 'povel' LOCK=biely vodic =12V a cierny aj modro-sedy=zem ... nevyvola povel DOUBLE-LOCK co je 12V aj na ciernom!!!!!!!!

troska jasnejsie ?

ano ked najdes ten biely drotik a spravis to tak tak ti to pojde ..ak nemas este nekde zradu ...

preco je to tak vymyslene som si kladol otazku aj ja ...

neviem preco RJ centralu po vyhodnoteni 12V impulsu na pine 17 zmineneho konektora robi len funkci LOCK a nie aj DOUBLE-LOCK

hral som sa s riadiacov jednotkov centralu ... a presiel som mozne vstupy podla schemy ..odskusal ... no ani na jeden nereagovala aj double lockom ..

neskusil som len moznost 12V impuls sucasne na vstupe 17 zmineneho konektora a na pine 10 konektora X13254 co je podla schemy vstup pre DOUBLE-LOCK ... lebo iba 12V ipuls na nom nespravil nic ...

snad se k tomu jeste nekdy dopracujem ...

mozno to nekomu pomuze a aj Tebe