Stránka 1 z 1

Napsal: pát 08.09.2006 21:55
od holin
Zdar!
Poradíte mi prosím..

Proč je na 318is jinej výfuk než na 318i?
Byl by velkej průser, když dám na 318is výfuk z 318i, na co by to mělo vliv, škodilo by to něčemu?
Půjde tam? Asi se bude muset upravit, že?

Dík za info..!

Napsal: pát 08.09.2006 22:47
od protan
jako myslis celej vyfuk nebo jak??z Isa mam na prodej celej vyfuk jen koncovej je ladenej -1200kc

Napsal: sob 09.09.2006 00:07
od holin
protan píše:jako myslis celej vyfuk nebo jak??z Isa mam na prodej celej vyfuk jen koncovej je ladenej -1200kc
Hele, nijak extra se v tom nevyznám, tak kdybych plácal blbosti, tak pardón... :oops:

V katalogu nahradních dílu je zobrazenej výfuk na iso s dvouma tlumičema, kdežto u 318i je jen jeden tlumič. Teda jestli u isa to druhý před koncovkou je tlumič?!

Pokud je tebou nabízený výfuk kompletní a v dobrým stavu, tak bych ho bral a leděná koncovka mi nevadí, hlavně, aby tlumič(e) nebyl(y) totálně vybrakovaný. Teď to tak mám a je to hroznej kravál, nedá se v tom po městě jezdit.. :(

Napsal: sob 09.09.2006 12:41
od protan
no je to origo jen ten koncovej tlumic je jinej a taky to neni tichy jak origo :lol:

Napsal: ned 10.09.2006 01:08
od CharlitoCZ
hlavně tam je rozdíl určitě v tlaku, takže by ti to třeba jinak jelo kdybys to pomíchal :?

Napsal: ned 10.09.2006 01:13
od BOOST
Výfuk 318IS a M40 je úplně jinej. ISo má 3 rezonátory a hlavně výfuk má větší průměr než M40.

Napsal: ned 10.09.2006 03:44
od Pacholek
Taky si myslim, že ty vejfuky nepujdou jen tak zaměnit. Podle mě to bude dělat neplechu...