Stránka 1 z 2

Napsal: ned 27.08.2006 23:03
od Standa_Ov
Jednoduše jak se vám jeví tenhle inzerát....
BMW 325TD rv. 95´ tach - 195 400 výkon - 85kW cena - 119 000,-kč
nehavarováno v plné výbavě - ABS, 2 x airbag, tónovaná skla, alarm, otáčkoměr, hliníková kola, manuální převodovka, přídavné světlomety, klimatizace, originál autorádio, el. zrcátka, posilovač řízení, imobilizér, centrální zamykání, zámek řadící páky, výškově nastavitelné sedadlo řidiče

Jednoduše, doporučujete mi se jet na něho podívat ? jsem z Ostravy a do bazaru kde stojí to mám 500km !
Každopádně je mi jasné, že pojedu-li tam už tak si ho odvezu i kdyby jsem na něm něco našel.... Ale otázka zní má cenu tam jet ?!
Dík všem ! jsem z toho jelen !

Napsal: ned 27.08.2006 23:19
od Slid
Nikdo tu není telepat.... :D jinak do plný výbavy mu ještě pár řádků chybí v inzetátu :D

Napsal: ned 27.08.2006 23:24
od Standa_Ov
jo jasně není tu nikdo telepat, ale z toho co jsi schopen tu přečíst tak to jsem schopen i já + že koukám na foto a moc mě to láká.. tak nevím... ta cena by seděla nebo je to podezřele dráhé či levné atd... jako tak plus mínus mám li tam jet či se na to vyprdnout....

Napsal: ned 27.08.2006 23:38
od Slid
ukáž foto?

Napsal: ned 27.08.2006 23:41
od Standa_Ov

Napsal: ned 27.08.2006 23:46
od Standa_Ov
Mám Peugeot 106 1.1 a chtěl by jsem si koupit konečně pořádné auto... no a jsem z toho prostě vedle auto se mi zamlouvá, ale real jsem ho neviděl tak nevím no a když se za ním vypravím tak je to 500km jízdy... tak nevím ...mám tam jet nemám tam jet.... jsem z toho osel....

Napsal: pon 28.08.2006 00:53
od whicar
Nevím jestli je to zrovna tohle báwo, ale jestli jo tak zrovna v moc dobrém stavu není. Nevim kde ty servisky pořád berou(od majitelů asi ne). V tomhle bazaru je to za tu cenu dost levné.

Napsal: pon 28.08.2006 01:04
od M3maniac
Tak to je mazec,je mi jasné,že když už tam takovou dálku pojedu tak ho vemu :-) co čekáš? za tu cenu to nemůže bejt top stav ani omylem....teda jedině omylem :D

Napsal: pon 28.08.2006 01:06
od M3maniac
a jeje,to je jen td :( tak to bych ja nechtěl ani omylem...je to lenochod :(

Napsal: pon 28.08.2006 10:24
od Slavisimo
ja uz bych pro to nejel uz kvuli ty vybave a tomu motoru.

Napsal: pon 28.08.2006 17:50
od Olda H
Slavisimo píše:ja uz bych pro to nejel uz kvuli ty vybave a tomu motoru.
Proč motoru ?

Napsal: pon 28.08.2006 17:51
od Slid
Olda H píše:
Slavisimo píše:ja uz bych pro to nejel uz kvuli ty vybave a tomu motoru.
Proč motoru ?
protože je to TD a ne TDS

Napsal: pon 28.08.2006 18:05
od Olda H
Slid píše:
Olda H píše:
Slavisimo píše:ja uz bych pro to nejel uz kvuli ty vybave a tomu motoru.
Proč motoru ?
protože je to TD a ne TDS
No dobře, ale kdyby chtěl pálit gumy, tak šáhne po Mku, nebo 328. Ale jestli mu stačí na pohodovku jen 115 koníků, tak proč ne ? :D :D

Napsal: úte 29.08.2006 10:17
od JaraX
určitě radši TDS, už kvuli větší učinnosti motoru, navíc vybáva je social editon, kupuješ BMW a ne peugetoa, trošku se poohlidni po něčem lepším,
já koupil TDS za 90 v dost dobré výbavě, stačilo dát něco do laku (13k) a ted se ještě udělá podvozek kromě tlumičů a je :)

Napsal: úte 29.08.2006 19:15
od Hurdy
Hmm neni to TDS co pořád máte,já mám td načipované na 110kw a jede o dost líp než kdejaké tds a to není jen můj názor,ale i pár jedinců co s tím jeli. Je fakt že intercooler by se hodil to by hodilo ještě pár koníků navíc,ale předělávat se mi to nechce a ještě diessel není na honění to raději benzín.

Napsal: úte 29.08.2006 20:38
od Olda H
Máš pravdu. Je to na pohodové poježdění. :D :D

Napsal: úte 29.08.2006 20:52
od bavo
Hurdy píše:Hmm neni to TDS co pořád máte,já mám td načipované na 110kw a jede o dost líp než kdejaké tds a to není jen můj názor,ale i pár jedinců co s tím jeli. Je fakt že intercooler by se hodil to by hodilo ještě pár koníků navíc,ale předělávat se mi to nechce a ještě diessel není na honění to raději benzín.
Ty jsi s tím byl na brzdě? Se mi zdá 25kW čipem z 2,5td bez cooleru dost.. :roll:

Napsal: úte 29.08.2006 21:48
od Kaspi
bavo píše:
Hurdy píše:Hmm neni to TDS co pořád máte,já mám td načipované na 110kw a jede o dost líp než kdejaké tds a to není jen můj názor,ale i pár jedinců co s tím jeli. Je fakt že intercooler by se hodil to by hodilo ještě pár koníků navíc,ale předělávat se mi to nechce a ještě diessel není na honění to raději benzín.
Ty jsi s tím byl na brzdě? Se mi zdá 25kW čipem z 2,5td bez cooleru dost.. :roll:
Kamos ma 325TD asi od predchoziho majitele po cipu a jede to opravdu dost.Stejne sou to stejny motory,akorat TDS ma intercooler,o trosku vetsi tlak na turbu a jinej program v ridici jednotce.Daval si sprint s chipnutym E34 525TDS Touring a petka nemela zadnou sanci,uz po 10 metrech mu ukazal zada a porad ujizdel.Je fakt,ze je lehci a ma kratky kvalty,mozna proto se TD po chipu slusne hejbe. :twisted: Jo a nevim jak je to standartne,ale jemu to toci az za roh. 8O Myslel sem,ze to jednotka utne tak pri 5300ot,ale neni problem dat pres 6000ot/min a vubec to nevadne.Snazi se to takhle nedrazdit,ale pri sprintu na 1 a 2 je tam 6000ot hned,tezko se to hlida. Spis je to k vzteku,aby se bal,ze se neco posere. :oops: Kdyz to preleze 6000 tak turbina jeci jak postreleny prase a motor huci jak kamna zality naftou :lol:

Napsal: úte 29.08.2006 22:14
od JaraX
Kaspi píše:
bavo píše:
Hurdy píše:Hmm neni to TDS co pořád máte,já mám td načipované na 110kw a jede o dost líp než kdejaké tds a to není jen můj názor,ale i pár jedinců co s tím jeli. Je fakt že intercooler by se hodil to by hodilo ještě pár koníků navíc,ale předělávat se mi to nechce a ještě diessel není na honění to raději benzín.
Ty jsi s tím byl na brzdě? Se mi zdá 25kW čipem z 2,5td bez cooleru dost.. :roll:
Kamos ma 325TD asi od predchoziho majitele po cipu a jede to opravdu dost.Stejne sou to stejny motory,akorat TDS ma intercooler,o trosku vetsi tlak na turbu a jinej program v ridici jednotce.Daval si sprint s chipnutym E34 525TDS Touring a petka nemela zadnou sanci,uz po 10 metrech mu ukazal zada a porad ujizdel.Je fakt,ze je lehci a ma kratky kvalty,mozna proto se TD po chipu slusne hejbe. :twisted: Jo a nevim jak je to standartne,ale jemu to toci az za roh. 8O Myslel sem,ze to jednotka utne tak pri 5300ot,ale neni problem dat pres 6000ot/min a vubec to nevadne.Snazi se to takhle nedrazdit,ale pri sprintu na 1 a 2 je tam 6000ot hned,tezko se to hlida. Spis je to k vzteku,aby se bal,ze se neco posere. :oops: Kdyz to preleze 6000 tak turbina jeci jak postreleny prase a motor huci jak kamna zality naftou :lol:
tomu moc nevěřím že TD dostane přes 6000, jo přes 5000 to jo.

Napsal: úte 29.08.2006 23:19
od Kaspi
JaraX píše:
Kaspi píše:
bavo píše: Ty jsi s tím byl na brzdě? Se mi zdá 25kW čipem z 2,5td bez cooleru dost.. :roll:
Kamos ma 325TD asi od predchoziho majitele po cipu a jede to opravdu dost.Stejne sou to stejny motory,akorat TDS ma intercooler,o trosku vetsi tlak na turbu a jinej program v ridici jednotce.Daval si sprint s chipnutym E34 525TDS Touring a petka nemela zadnou sanci,uz po 10 metrech mu ukazal zada a porad ujizdel.Je fakt,ze je lehci a ma kratky kvalty,mozna proto se TD po chipu slusne hejbe. :twisted: Jo a nevim jak je to standartne,ale jemu to toci az za roh. 8O Myslel sem,ze to jednotka utne tak pri 5300ot,ale neni problem dat pres 6000ot/min a vubec to nevadne.Snazi se to takhle nedrazdit,ale pri sprintu na 1 a 2 je tam 6000ot hned,tezko se to hlida. Spis je to k vzteku,aby se bal,ze se neco posere. :oops: Kdyz to preleze 6000 tak turbina jeci jak postreleny prase a motor huci jak kamna zality naftou :lol:
tomu moc nevěřím že TD dostane přes 6000, jo přes 5000 to jo.
Never,vim co sem videl :lol: Ale tomu motoru to asi moc neprospeje :?
Taky sem nebyl sam,kdo na to koukal jak vyvorana mys,kdyz to privez :D Treba ho nekdy ukecam a nahodim video i kdyz se mu to asi moc libit nebude,nechce to trapit. Ted mu blbe cerpadlo a nema penize,takze nic neslibuju.Ale asi mi nikdo neuveri,kdyz nepodam dukaz.Sam by byl rad kdyby to tak nebylo a pokud mu to neujede,tak to pres 5 nepousti,v beznym provozu na cestovani to setri,neni treba.Sem si rikal,kdyz jede tohle takhle,jak musi jet 325TDS s chipem. 8O