Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 17.08.2006 07:41
od FreeTree
Chlapáci, včera mi začla svítit kontrolka opotřebení brzdových destiček (O) a tak mám pár otázek. Je to 318i, 1999
Jaký desky doporučujete?
Zhasne kontrolka po výměně za nové nebo budu muset na diagnostiku?
Kotouče omrknu a když budou špatný, kde koupit něco rozumného?
Díky :wink:

Napsal: čtv 17.08.2006 18:36
od Petous
Čéče, ráno sem si četl tvůj příspěvek a odpolko se mi rozsvítila kontrolka taky... je to nějaký nakažlivý :(
Rád bych se taky přidal s dotazem na stejné téma - indikátor opotřebení je u E46 součástí desek, nebo je zvlášť ? Koukal jsem, že se prodává i samostatně...
Každopádně, pokud to vyřešíš dřív než já, tak sem hoď info pro co jsi se rozhodl...

Napsal: čtv 17.08.2006 19:16
od 3nge
Indikator je zvlast a kdyz ho budes dlouho brousit , tak budes muset kupovat novej . Takze lepsi je vymenit desticky co nejdriv. Ja mam kombinaci kotoucu Brembo a desticky Textar na doporuceni Mr. Sobeslava a spokojenost.

Napsal: čtv 17.08.2006 20:19
od dell
No podle mne, pokud začala svítit kontrolka tak je přerušená a bude se muset vyměnit zároveň s destičkama. Měl jsem to samé, začala svítit a bylo to tak narychlo, že jsem musel vyměnit kotouče a destičky které jsem s kontrolou opotřebení hned nesehnal. Dal jsem obyčejné bez kontroly a musel jsem kablík s čidlem opotřebení vyskratovat, protože pořád svítila právě ta pitomá kontrolka. Po čase musím destičky hlídat a potom včas koupit destičky s kontrolou opotřebení a čidla. Nerad bych to zase měnil všechno.

Napsal: pát 18.08.2006 00:34
od Huska
3nge píše:Indikator je zvlast a kdyz ho budes dlouho brousit , tak budes muset kupovat novej . Takze lepsi je vymenit desticky co nejdriv. Ja mam kombinaci kotoucu Brembo a desticky Textar na doporuceni Mr. Sobeslava a spokojenost.
nesmysl... v okamžiku kdy se rozsvítila kontrolka je přerušený okruh a musíš ho vyměnit... cena do 500,- za káblík.. kupuje se samostatně a do destiček se jen nastrčí a je pouze jeden na nápravu... Pokud chceš měnit jen desky tak kup ATE .... ati ti sedí výrobce s kotoučema... pokud budeš měnit i kotouče tak já bych vybral Brembo nebo ATE.
Po výměněn káblíku kontrolka shasne po ujetí pár km (tuším 3-5) a vypnutí klíčku.... až znovu zapneš tak už by neměla svítit... na diagnostiku 100% nemusíš (ted se mi na e39 stalo že po výmě indikátoru jsem nemusel najet km ale třikrát natartovat a vypnout, ale to je jedno...... každopádně po chvíli se se kontrolka vypne sama