Stránka 1 z 1
Napsal: pát 28.07.2006 20:45
od Tuning
ogaři má s tím někdo zkušenost??? má to někdo z vás v autě???
chci to do e46...320d
je to na
http://www.autodoplnky.cz
ShortShifters "zkrácené řazení" BMW 3 E46 (celokovové chromové provedení)
OBJEDNACÍ KÓD: DK SHT27
ZNAČKA: BMW
MODEL: 3 E46
Popis: Kit zkráceného řazení – shortshift kit – zmenší dráhu řadící páky, která je potřeba k přeřazení z jedné rychlosti na druhou. Díky tomu je možné rychlejší a přesnější řazení.
Napsal: pon 31.07.2006 21:46
od Tuning
Tuning píše:ogaři má s tím někdo zkušenost??? má to někdo z vás v autě???
chci to do e46...320d
je to na
http://www.autodoplnky.cz
ShortShifters "zkrácené řazení" BMW 3 E46 (celokovové chromové provedení)
OBJEDNACÍ KÓD: DK SHT27
ZNAČKA: BMW
MODEL: 3 E46
Popis: Kit zkráceného řazení – shortshift kit – zmenší dráhu řadící páky, která je potřeba k přeřazení z jedné rychlosti na druhou. Díky tomu je možné rychlejší a přesnější řazení.
kurňa to nikdo nemá???či co

Napsal: úte 01.08.2006 10:12
od Centr
Taky se o to zajímám...
Napsal: úte 01.08.2006 10:57
od Hanz
realne zvetsi ovladaci silu a zvetsi problemy pri rychlem nebo stresujicim razeni (stane se ti, ze misto 1ky das R a pod radosti), zvetsi se napor na synchrony v prevodovce... imho lepsim resenim je koupit hlavici ze Z4, je nizsi a pasuje...
Napsal: úte 01.08.2006 11:03
od Rubini
Taky bych to videl jako zmenu k horsimu. Zkracovat radici paku bez odpovidajici zmeny prevodu vlastniho razeni ma jen samy nevyhody. Jak psal Hanz vyse. A mozna ani nebude razeni v tomhle pripade rychlejsi (Sice kratsi draha, ale bez jiny zmeny umerne naroste sila potrebna pri prerazeni - chudaci synchrony).
Napsal: ned 13.08.2006 01:02
od Peppo
Taky odporucam tu Z4 - paradne to na E46 sedi a funguje