Stránka 1 z 1
Napsal: pát 28.07.2006 16:14
od mitch330i
Ahoj, mam 330iA steptronic sedan 2001 v perfektnim stavu najeto jen 58.000km. Vcera jak byli ty vedra tak jsem jel po D8 asi 160kmh 50 km, pak zajel do Roudnice, a normalne na parkoviste kdyz uz jse prijel slapu na plyn autu huci a skoro nejede asi na 3 prev. stup. jeli mel jsem normalne rezim D, a koukam ze se mi rozsvitala ta kontrolka jak takove kolecko a v tom vykricnik, podle navdu je to elektronicke rizeni prevodovky, tak zaparkuji, dam P, porad svi. VYpnul jsem motor sel na 5 neco zaridit, a kdyz jsem sedl a znovu nastartoval, tak vse bylo ok a problem se neobjevil, radi, jede, a ostatni ted zase perfektne. Kdyz mam jeste zapnutou klimu v tom vedru tak to auto pri zrychlovani huci strasne moc, ale toto asi s tim nesouvisi. Tak co to mohlo bejt? Z vedla? Bylo plus 38 vcera. Kdyz jedu v podzemni garaze tak vzdy slyssim takove cvakani-pisani pri pousteni plynu a razeni z prevodovku, to mam od koupe vzdy, jsou to normalni zvuky? Diki za pomoc!Chci kazdeho aspon nazor
Napsal: pát 28.07.2006 16:29
od milo
no mozna bych skontroloval hladinu oleje v prevodovce, resp. vymenit ho (meni se vzdy jen cast). mozna je ho malo a prehriva se - nevim jak u e46, ale ma e32 ma chladic prevodoveho oleje v jednom celku s chladicem vody.
Napsal: pát 28.07.2006 16:43
od mitch330i
milo píše:no mozna bych skontroloval hladinu oleje v prevodovce, resp. vymenit ho (meni se vzdy jen cast). mozna je ho malo a prehriva se - nevim jak u e46, ale ma e32 ma chladic prevodoveho oleje v jednom celku s chladicem vody.
To same mi rikal tata, mozna toho oleje je malo nebo neco podobneho, ze bylo vedro a byl hodne ridkej, normalne pod kapotou na te nadrzce oleje je ta nadrzka orosena olejem... V autecu mi rikali (kdyz jsem auto pred rokem kupoval) ze prevodovka je bezudrzbova, a ze neni potreba menit olej. Ale v Pardubicich mi rekli ze je lepsi ho vymenit s filtrem po 50.000km, ja mam za 5.000km pravidelnou kontrolu tak uvazuju ze bych ho vymenil, doufam ze to auto vydrzi tech 5.000km do te kontroly
Napsal: pát 28.07.2006 16:45
od mitch330i
milo píše:no mozna bych skontroloval hladinu oleje v prevodovce, resp. vymenit ho (meni se vzdy jen cast). mozna je ho malo a prehriva se - nevim jak u e46, ale ma e32 ma chladic prevodoveho oleje v jednom celku s chladicem vody.
ty si byl se svoji 7ckou na letisti u Dobrise na Max cars ze jo, jexzdils tam?
Napsal: pát 28.07.2006 18:17
od milo
mitch330i píše:ty si byl se svoji 7ckou na letisti u Dobrise na Max cars ze jo, jexzdils tam?
jo jo byla to prdel

i kdyz to odnesli silenbloky prevodovky a gumy byly vicemene na odpis

ty jsi tam byl jako zak, instruktor nebo zivy terc na kluzne plose?

Napsal: sob 29.07.2006 12:04
od Sandál
teď jsem řešil stejný problém, -byl to vadný spínač na převodovce , pro potvrzení závady je nutná diagnostika - pamatuje si to.
Napsal: sob 29.07.2006 16:29
od mitch330i
Sandál píše:teď jsem řešil stejný problém, -byl to vadný spínač na převodovce , pro potvrzení závady je nutná diagnostika - pamatuje si to.
ted to chapu, asi myslis az pojedu na pravidelny servis a oni nactou auto pocitac tak jim to ukaze vsechny takobe vecycky behem poslenic 20.000km, ano? at s tim neco delaj.... auto za 1,8 mega a po 58.000 km zacina toto
Napsal: sob 29.07.2006 16:38
od mitch330i
milo píše:mitch330i píše:ty si byl se svoji 7ckou na letisti u Dobrise na Max cars ze jo, jexzdils tam?
jo jo byla to prdel

i kdyz to odnesli silenbloky prevodovky a gumy byly vicemene na odpis

ty jsi tam byl jako zak, instruktor nebo zivy terc na kluzne plose?

ja byl spis jako neco mezi zakem a znamym instruktora... docela dobry tam...
Napsal: sob 29.07.2006 17:31
od giovanny
milo píše:no mozna bych skontroloval hladinu oleje v prevodovce, resp. vymenit ho (meni se vzdy jen cast). mozna je ho malo a prehriva se - nevim jak u e46, ale ma e32 ma chladic prevodoveho oleje v jednom celku s chladicem vody.
jak jsi to myslel že se mění jen čast oleje v převodovce??! já myslím že ne ,,to co vyteče z vany je jedna věc,ale ty ten olej musíš opět doplnit novým prořadit a opet vypusti- a to tak dlouho pokud to s tama neteče jako slovo boží myslím čistý.On je olej i v měniči v kanálech atd, ten nedostaneš jinak ven nežli tímto poměrně drahým ale jedinným způsobem,pak nový filtr a doplnit prořazovat až teče plnícím otvorem tak zavřít,, dělal jsem si tak a8,i 325 e36 e bez problémů. mimo jiné jsem spotřeboval jen 11 litru na pročištění převodovky

Napsal: sob 29.07.2006 20:51
od milo
giovanny: "bezna" udrzba prevodovky vetsinou zahrnuje pouze 1. stupen toho co jsi popsal. malokdy se meni cely obsah prevodovky.
Napsal: ned 30.07.2006 08:52
od giovanny
milo píše:giovanny: "bezna" udrzba prevodovky vetsinou zahrnuje pouze 1. stupen toho co jsi popsal. malokdy se meni cely obsah prevodovky.
To možná ano, ale tak mi řekni jak chceš obnovit komplet nápln? já si myslím že 2 tři litry z 8 až 10 je málo,, já jsem tenhle postup před časem viděl na vlastní oči,ve FA - KAPS ti se zabývají automaty již dlouho a na velmi solidní ůrovni,a také jsem viděl že s převodovky teče místo oleje kalná sračka,,a to se kámo nedá vyčistit nějakým vypuštěním 2 až 3 litrů jen z vany?

Napsal: úte 08.08.2006 10:29
od ajfel
giovanny píše:milo píše:giovanny: "bezna" udrzba prevodovky vetsinou zahrnuje pouze 1. stupen toho co jsi popsal. malokdy se meni cely obsah prevodovky.
To možná ano, ale tak mi řekni jak chceš obnovit komplet nápln? já si myslím že 2 tři litry z 8 až 10 je málo,, já jsem tenhle postup před časem viděl na vlastní oči,ve FA - KAPS ti se zabývají automaty již dlouho a na velmi solidní ůrovni,a také jsem viděl že s převodovky teče místo oleje kalná sračka,,a to se kámo nedá vyčistit nějakým vypuštěním 2 až 3 litrů jen z vany?

komplet napln - pokud chces mit fakt jistotu - vymenis jedine demontazi a rozebranim prevodovky ....
jiank muzes teda proplachovat a postupne olej vylepsovat, vysledek bude horsi, nez v prvnim pripadem, ale levnejsi
a klasicka vymena oleje v prevodovce znamena opravdu jenom vymenit to, co vytece .. to, co je v menici se nechava ...
pokud se meni pravidlene, je to ok
petr