Stránka 1 z 1
Napsal: úte 18.07.2006 23:33
od Twisp
Napsal: stř 19.07.2006 20:49
od Twisp
Najde se někdo kdo mi poradí?
Napsal: stř 19.07.2006 23:23
od Doktor1
Vyhřívání lambasondy pro 1-3 válec před katem je přerušené.Chyba je obsažená. Objevila se 4krát. Prvně před 112h,54min,při vypnutým motoru,napětí lambdasondy1 4V... To? zhruba... Teď ale nevím,jestli tohle auto má lambdy pro 1-3 a 4-6.válec zvláš?...
Napsal: stř 19.07.2006 23:33
od Huska
ano mělo by mít dvě lambdy... pokud je v prdeli pouze předehřev tak to neřeš.
výfuk z 325tky mít nebudeš protože 2,0 má jednu rouru a 2,5 má dvě až do zadu.
Napsal: stř 19.07.2006 23:36
od Doktor1
Huska píše:ano mělo by mít dvě lambdy... pokud je v prdeli pouze předehřev tak to neřeš.
No jo,jenže 2 pro každou vetev,před a za katem,čili 4

Napsal: stř 19.07.2006 23:50
od Huska
Doktor1 píše:Huska píše:ano mělo by mít dvě lambdy... pokud je v prdeli pouze předehřev tak to neřeš.
No jo,jenže 2 pro každou vetev,před a za katem,čili 4

ee to ne M52 má 2 celkově
Napsal: stř 19.07.2006 23:54
od Doktor1
4 má asi ta amerika Z3 a 323i... Amící

Napsal: čtv 20.07.2006 07:51
od Twisp
Huska píše:ano mělo by mít dvě lambdy... pokud je v prdeli pouze předehřev tak to neřeš.
výfuk z 325tky mít nebudeš protože 2,0 má jednu rouru a 2,5 má dvě až do zadu.
Ještě se dneska večer na auto podívám ale mám takovej pocit že tam mám dvě roury(každopádně ten katyzátor je zdvojenej jak je na tom obrázku), ale teď nevím jestli dál jsou ty dvě roury až dozadu nebo ne, mrknu na to a ještě napíšu. Ale proč na diagnostice to píše že je to 323i? A nevíš kde se dá změřit výkon v Brně a nebo jak jinak se dá rozeznat motor 320i, 323i nebo 325i? Ten předehřev jestli je špatej by mi asi měli říct v Renocaru nebo jak to poznám a okolik se může zvednout spotřeba kdyby byla špatná lambda sonda?
Napsal: čtv 20.07.2006 10:42
od Speedy
Imobilizŕ jde obejít, takže klidně to auto může být z r.v.92 s motorem a ŘJ z 323i a klíček bez imo. M52 ECE má lambdy dvě ve svodech a na svody pak je přisazen výfuk z 2litra(M50 i M52), tedy jedna trubka až do konce. Teda tak je to v originalu. Samo lze na ty svody dát výfuk z 328, o 325 mám pochybnosti, protože má jiný příruby a někdo by to musel převařit. 325 výfuk se pozná tak, že je před katem spojen do jedné jakoby tlusté trubky a pak se zase rozděluje na dva katy a pokračuje dozádu ve dvojici. 328 se před katama nespojuje a vede až do konce ve dvou trubkách.
Napsal: pát 21.07.2006 09:47
od Twisp
Speedy píše:Imobilizŕ jde obejít, takže klidně to auto může být z r.v.92 s motorem a ŘJ z 323i a klíček bez imo. M52 ECE má lambdy dvě ve svodech a na svody pak je přisazen výfuk z 2litra(M50 i M52), tedy jedna trubka až do konce. Teda tak je to v originalu. Samo lze na ty svody dát výfuk z 328, o 325 mám pochybnosti, protože má jiný příruby a někdo by to musel převařit. 325 výfuk se pozná tak, že je před katem spojen do jedné jakoby tlusté trubky a pak se zase rozděluje na dva katy a pokračuje dozádu ve dvojici. 328 se před katama nespojuje a vede až do konce ve dvou trubkách.
Tak jsem se díval na ten výfuk a jsou tam dvě trubky opředu až do zadu a před katalyzátorem nejsou spojený, takže je to asi z 328i. Tak a teď hlavní věc jakej tam mám motor, může to být podle toho výfuku 320i (ten by tam měl být podle techničáku) nebo spíš teda 323i? Co to je "M52 ECE"?