Stránka 1 z 1
Napsal: pát 14.07.2006 12:45
od cabadaj
Začalo mi vařit báwo a můj mechanik tvrdí , že je to hydrospojka . Teď mi nabízí 2 řešení
- dát tam novou , která je pravděpodobně dost drahá (nevím jak moc)
- nebo ji spojit natvrdo a vrtule chlazení se bude točit pořád rychle
co vi na to ?
Napsal: pát 14.07.2006 13:21
od milo
kdy ti to vari? za jizdy? kdyz stojis?
pokud v kolone, muze to byt viscospojka to ano ... ale jinak bych to tipoval na vodni pumpu, tesneni pod hlavou nebo hlavu ...
Napsal: pát 14.07.2006 14:28
od cabadaj
Zatím jsme dali tu spojku natvrdo a je klid . Uvidím jestli vydrží . Každopádně díky za reakci
Napsal: pát 14.07.2006 14:39
od eko
cabadaj píše:Zatím jsme dali tu spojku natvrdo a je klid . Uvidím jestli vydrží . Každopádně díky za reakci
neubira to zbytecne moc vykonu?
Napsal: pát 14.07.2006 15:04
od milo
cabadaj píše:Zatím jsme dali tu spojku natvrdo a je klid . Uvidím jestli vydrží . Každopádně díky za reakci
nedavno tady nekdo resil, ze visco natvrdo neni nejlepsi napad, ze je to pomerne velky napor na nahon vrtule. udajne ze i kdyz je viscospojka sepnuta, stale velmi mirne prokluzuje ... ale nevim co je na tom pravdy ...
Napsal: sob 15.07.2006 01:13
od Doktor1
Taky je třeba občas vypláchnout chladiče,hlavně auta s klimou,drží se to před vodním chladičem...
Napsal: sob 15.07.2006 01:22
od Slavisimo
Doktor1 píše:Taky je třeba občas vypláchnout chladiče,hlavně auta s klimou,drží se to před vodním chladičem...
tak tak, sundat chladice a prostikat wapkou, diky tomu odchazi vodni pumpa a proto to vari(overeno u TDS)
Napsal: ned 16.07.2006 01:58
od Hyri
Tak ja som napriklad dal visco napevno .... vsetko ok, az pokial som nesiel prezuvat gumy.....1 obmedzovac a rana ... vystupim z auta a chladic v 3 miestach diery a voda tiekla jak chcanky.... takze dajde si to napevno.......je to super napad.
Napsal: ned 16.07.2006 12:16
od Maikl
Nová visco stojí něco kolem 4000,- (ted presne nevim, je to uz dyl) ptal sem se v ELITu..
Napsal: pon 17.07.2006 09:20
od cabadaj
Spojka na pevno byl jenom pokus jak už jsem psal . Při vyšších otáčkách do dost hučí , pocit výkonu by mohl být subjektivní ale kolísání motoru v nižších otáčkách je realita . Takže začnu shánět viscospojku (pokud možno jetou) , pročistím vše kolem chladiče a snad to bude v poho .
Napsal: pon 17.07.2006 09:35
od JRC
Nová visco spojka 2800 + DPH.
Napsal: pon 17.07.2006 09:59
od skautik
cabadaj píše:Spojka na pevno byl jenom pokus jak už jsem psal . Při vyšších otáčkách do dost hučí , pocit výkonu by mohl být subjektivní ale kolísání motoru v nižších otáčkách je realita . Takže začnu shánět viscospojku (pokud možno jetou) , pročistím vše kolem chladiče a snad to bude v poho .
dost lidi si viskozu dava do pryc a nahrazuje ji elektrickou vrtuli kvuli odezve motoru
muzes ji uplne oddelat a namontovat elektrickou saharu, nebo jak to mel ACS zapojit vetrak od klimi tak aby se spoustel na nizkej stupen hned po nastartovani
Napsal: pon 17.07.2006 10:58
od cabadaj
2800 ? Tak to je blbost kupovat jetou .
Skautiku - díky , začnu zjiš?ovat jak na to .
Napsal: pon 17.07.2006 18:37
od JRC
Jinak ten větrák bude brát tak 2-3koně (pochopitelně při vyšších otáčkách), což při výkonech BMW motorů nikdo nemůže objektivně poznat. A el. větrák si nějaký výkon vezme pochopitelně taky, navíc trvale ( na rozdíl od fungující visco) - teda pokud bude zapojený natvrdo. Takže zrušení mech. větráku má pofiderní klady, alespoň podle mého mínění.
Napsal: úte 18.07.2006 08:51
od cabadaj
V Elitu jsem se nezorientoval . Poradíte mi jak vyhledat tu cenu viscospojky ?
Napsal: ned 06.08.2006 20:07
od Kubastds
tak v elitu 4700,- takže nic moc.... me se to taky hřeje když jedu zostra...
Napsal: ned 06.08.2006 20:25
od dell
Taky jsem zavařil matku na větráku a při vypnutí motoru se větrák vyšrouboval. Naštěstí chladič se nepoškodil.
Napsal: pon 07.08.2006 09:35
od Pivson
Určitě koupit novou
V elitu by to mělo být číslo dílu 2100 012 131
Cena 3 178,00 CZK bez DPH
Napsal: pon 07.08.2006 09:40
od cabadaj
Tak jsem koupil novou a je pokoj . Při té příležitosti jsem ještě vyměnil klíňák .
