Stránka 1 z 1

Napsal: pon 03.07.2006 09:41
od JaraX
překlad co vše v BMW dělají.

Inspection I

Karoserie/elektroinstalace

- Autobaterie – vyzkoušet velkým proudem, zkontrolovat hladinu elektrolytu případně dolít, dobít baterii, nebo vyměnit.
- Zkontrolovat světla
- Zkontrolovat osvětlení nápisů a podsvícení tlačítek, zkontrolovat přístrojovku.
- Zkontrolovat klakson, světelnou houkačku, výstražná světla
- Zkontrolovat gumičky stěračů a nastavení trysek vstřikovačů případně nastavit.
- Zkontrolovat stav a funkci pásů
- Zkontrolovat stav zámků případně namazat
- Vyměnit pylový filtr, pokud vozidlo jezdit v prašných prostředích měnit časteji
- Zkontrolovat celou karoserii kromě dutin na rezavění

Motorová část

- Vyresetovat servisní indikátor
- Vyvolat pamě? závad
- Zkontrolovat hadice chlazení, zjistit jestli neuniká kapalina, zkontrolovat její stav a hladinu případně doplnit.
- Měnit chladící kapalinu max. po třech letech
- Zkontrolovat posilovač řízení, únik kapaliny,
- Zkontrolovat hydrauliku brzd a spojky, hladinu kapaliny, případně doplnit
- Měnit brzdovou kapalinu nejpozději co dva roky
- Zkontrolovat kapalinu vstřikovačů a intenzivního čištění, množství a antifreeze

Pohon

- Vyměnit olej a filtr v motoru (6,5L)
- Empty the water trap
- Zkontrolovat převodovku na unik oleje
- Zkontrolovat palivové hadice a nádrž, zkontrolovat úniky
- Výfuk: zkontrolovat stav a funkci, zavěšení.
- Řízení: zkontrolovat řídící tyč, čepy, skříň řízení, apod.
- Vyndat brzdové destičky, zkontrolovat stav, opotřebení, očistit brzdy, zkontrolovat kotouče případně vyměnit
- Zkontrolovat brzdové trubky a hadice a jejich umístění
- Seřídit ruční brzdu je-li to třeba
- Zkontrolovat kola a pneumatiky, doplnit tlak včetně rezervy, případně vyměnit po dohodě se zákazníkem

Konečná kontrola:

- brzdy
- řízení
- spojku
- tlumiče a pružiny
- zpětná zrcátka
- větrák topení
- kontrolky
- Check Control

----------------------------------------------------------------------------------

Inspection II

Karoserie/elektroinstalace

- Autobaterie – vyzkoušet velkým proudem, zkontrolovat hladinu elektrolytu případně dolít, dobít baterii, nebo vyměnit.
- Zkontrolovat světla
- Zkontrolovat osvětlení nápisů a podsvícení tlačítek, zkontrolovat přístrojovku.
- Zkontrolovat klakson, světelnou houkačku, výstražná světla
- Zkontrolovat gumičky stěračů a nastavení trysek vstřikovačů případně nastavit.
- Zkontrolovat stav a funkci pásů
- Zkontrolovat stav zámků případně namazat
- Vyměnit pylový filtr, pokud vozidlo jezdit v prašných prostředích měnit časteji
- Zkontrolovat celou karoserii kromě dutin na rezavění

Motor

- Vyresetovat servisní indikátor
- Vyvolat pamě? závad
- Vyměnit Intake Air Silencer (asi vzduchovej filtr)
- Zkontrolovat hadice chlazení, zjistit jestli neuniká kapalina, zkontrolovat její stav a hladinu případně doplnit.
- Měnit chladící kapalinu max. po třech letech
- Zkontrolovat posilovač řízení, únik kapaliny,
- Zkontrolovat hydrauliku brzd a spojky, hladinu kapaliny, případně doplnit
- Měnit brzdovou kapalinu nejpozději co dva roky
- Zkontrolovat kapalinu vstřikovačů a intenzivního čištění, množství a antifreeze

Pohon

- Vyměnit olej a filtr v motoru (6,5L)
- Empty the water trap
- Zkontrolovat převodovku na unik oleje
- Zkontrolovat palivové hadice a nádrž, zkontrolovat úniky
- Výfuk: zkontrolovat stav a funkci, zavěšení.
- Řízení: zkontrolovat řídící tyč, čepy, skříň řízení, apod.
- Vyndat brzdové destičky, zkontrolovat stav, opotřebení, očistit brzdy, zkontrolovat kotouče případně vyměnit
- Zkontrolovat brzdové trubky a hadice a jejich umístění
- Seřídit ruční brzdu je-li to třeba
- Zkontrolovat kola a pneumatiky, doplnit tlak včetně rezervy, případně vyměnit po dohodě se zákazníkem
- Vyměnit olej v převodovce (1,2l)
- Vyměnit olej v diferáku (1,7l)
- Zkontrolovat lamelu spojky
- Zkontrolovat pakny ruční brzdy
- Half-shafts – zkontrolovat jestli není unik (nevím co to je)
- Vyměnit palivový filtr, pokud se jezdí na horší naftu měnit časteji

Konečná kontrola:

- brzdy
- řízení
- spojku
- tlumiče a pružiny
- zpětná zrcátka
- větrák topení
- kontrolky
- Check Control

Napsal: pon 03.07.2006 10:02
od Slid
Super :wink: to dejte do Tech. encyklopedie

Napsal: pon 03.07.2006 10:20
od eko
Nedelam si iluzi, ze v bmw pri inspekci udelaji vsechno, co by udelat meli.

Napsal: pon 03.07.2006 11:18
od JaraX
eko píše:Nedelam si iluzi, ze v bmw pri inspekci udelaji vsechno, co by udelat meli.
a já si myslím že dělají vzhledem k tomu kolik taková inspekce stojí.

Napsal: pon 03.07.2006 11:25
od eko
To mas uplne jedno, jaka je tabulkova cena (v tomto pripade cca 1000Kc v Horimexu Olomouc). Cim je vyssi, tim vyssi je zisk z toho, ze se neco neudela nebo osidi.

Napsal: pon 03.07.2006 11:37
od castro
JaraX píše:a já si myslím že dělají vzhledem k tomu kolik taková inspekce stojí.
Někdy zdání pěkně klame..... Byla tady jednou story o motorce v AuTecu co stála na parkovišti tak jak ji majitel zaparkoval a když se z dálky koukal na tu svou motorku a volal jak na tom jsou, řekli že na ni už pracují.... (přitom stála pořád před budovou)

Nevim už kdo to tu psal.

Ale raději si vzít dovolenou a být u toho.

Napsal: pon 03.07.2006 11:58
od eko
JaraX píše:přidáná inspection II,
tak o tom litru silně pochybuju, kdosi tu psal že někdy plati i přes 10k.
Tak tech 1000 Kc je cenikova cena bez DPH, co se da najit na internetu, ve ktere samozrejme neni zapocitana cena oleje a jinych kapalin pripadne dilu, ktere je treba vymenit.

Vetsina praci v ramci inspekce spociva v kontrole, tzn. zadny opravy ci vymeny apod. A jak tedy vis, jestli se ti divali, jak mas napnuty remeny, nebo kolik mas oleje v difecu etc.

Opravdu silne pochybuju, ze kterykoliv z autorizovanych servisu BMW provede opravdu vsechny dane ukony.

Napsal: pon 03.07.2006 17:42
od Slid
Souhlasím, stejně si je ani všechny nepamatují, když jsem byl v Palas Grandu v Liberci a ptal se, co všechno to obsahuje, mimo řeč při jednom servisu co mě tam dělali, tak mechanik koukal do stropu a lovil to co tam všechno je s několika záseky a doplnění kolegy, možná že kdyby to dělali všichni mechoši dohromady tak to možná splácaj.

Napsal: pon 03.07.2006 18:32
od JaraX
ale to co jsem semka přeložil je protokol ve kterým se to odškrtáváa :o

Napsal: pon 03.07.2006 18:35
od JaraX
ale to co jsem semka přeložil je protokol ve kterým se to odškrtáváa :o

Napsal: pon 03.07.2006 18:51
od JaraX
ale to co jsem semka přeložil je protokol ve kterým se to odškrtáváa :o

Napsal: pon 03.07.2006 19:37
od eko
JaraX píše:ale to co jsem semka přeložil je protokol ve kterým se to odškrtáváa :o
Tak ja ti ten protokol zaskrtam :lol:

Napsal: pon 03.07.2006 19:38
od eko
JaraX píše:ale to co jsem semka přeložil je protokol ve kterým se to odškrtáváa :o
Tak ja ti ten protokol teda odskrkam :lol:

Napsal: pon 03.07.2006 20:27
od bergos
JaraX píše:ale to co jsem semka přeložil je protokol ve kterým se to odškrtáváa :o
technik to nemusí znát dopodrobna, hlavně když to zná mechanik.