Napsal: ned 02.07.2006 22:31
nekde musí bejt zakopanej pes proc 323i ma jen 170 ps a 325i ma 192ps da se nejak tohle vysvetlit popripade dodat vykon 323i ne ze by to nejelo ale schovanych 22ps nekde musí bejt.otazka je v cem presne.
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Já jsem ještě nic neřešil a ani jsem po ničem nepátral....s každým poníkem navíc poroste spotřeba....zatím mi ten výkon stačí.....ale co jsem slyšel tak když vyměníš komplet sání i s parohama (nebo jak se tomu říká) tak bys měl dostat výkon navrch, nevím jestli na hodnoty 325ky.Patrik píše:jel sem s jednou vydechlou 325i a ted s mou 323i a muzu rict ze ta moje 323i jede lip ale tamto byl zmetek vydechlej ne ze by to jelo spatne ale kdyz pisou 170 PS ze by mela 192 ps??
vim ze se rika ze 323i je ochuzena kvuli eur normne kterou muselo BMW splnit a proto me napada kde vsede se jak se rika ubiralo a co ekologickyho se da vyndat aby to dostalo nejakyho kone navic.zase na druhou stranu nechi aby to zralo vic nez ted to urcite nee...tak zjistuju co tam je treba nektery hondy meli jen v sani podlozku ktera zmensovala prutok vzduchu a po vyndani mela to co jine verze a bylo to asi 15 ps u motoru kolem 75 ps v tej silnejsi vezi udajne to bylo snizeni vykonu kvuli pojistkam v nemecku...par lidi tu s 323i jezdi a zajimalo by me jestli ste to nejak resily nebo vam tech 170 PS staci kdyz starsi motor ma 192..ja rikam staci al proc je nemit ze....
Fikop má pravdu, 323i většinou všichni berou protože jede dobře a nežere tolik jako 325i, to jsi měl asi radši skočit do 328i když tak chceš power, ja bych to nechal tak, jinak to fakt bude žrát. A radikální upravy asi nemá cenu dělat, leta tu 2,3 převrtat na 2,5Fikop píše:Já jsem ještě nic neřešil a ani jsem po ničem nepátral....s každým poníkem navíc poroste spotřeba....zatím mi ten výkon stačí.....ale co jsem slyšel tak když vyměníš komplet sání i s parohama (nebo jak se tomu říká) tak bys měl dostat výkon navrch, nevím jestli na hodnoty 325ky.Patrik píše:jel sem s jednou vydechlou 325i a ted s mou 323i a muzu rict ze ta moje 323i jede lip ale tamto byl zmetek vydechlej ne ze by to jelo spatne ale kdyz pisou 170 PS ze by mela 192 ps??
vim ze se rika ze 323i je ochuzena kvuli eur normne kterou muselo BMW splnit a proto me napada kde vsede se jak se rika ubiralo a co ekologickyho se da vyndat aby to dostalo nejakyho kone navic.zase na druhou stranu nechi aby to zralo vic nez ted to urcite nee...tak zjistuju co tam je treba nektery hondy meli jen v sani podlozku ktera zmensovala prutok vzduchu a po vyndani mela to co jine verze a bylo to asi 15 ps u motoru kolem 75 ps v tej silnejsi vezi udajne to bylo snizeni vykonu kvuli pojistkam v nemecku...par lidi tu s 323i jezdi a zajimalo by me jestli ste to nejak resily nebo vam tech 170 PS staci kdyz starsi motor ma 192..ja rikam staci al proc je nemit ze....
Nemci casto oddelavaji kus trubky v airboxu. Jini ale oponuji, ze to nema krome zvukoveho efektu zadny jiny prinos a ze je to tam proto, aby vzduch lepe proudil airboxem a byl smerovan primo kolmo na vzduchovy filtr.Patrik píše:jel sem s jednou vydechlou 325i a ted s mou 323i a muzu rict ze ta moje 323i jede lip ale tamto byl zmetek vydechlej ne ze by to jelo spatne ale kdyz pisou 170 PS ze by mela 192 ps??
vim ze se rika ze 323i je ochuzena kvuli eur normne kterou muselo BMW splnit a proto me napada kde vsede se jak se rika ubiralo a co ekologickyho se da vyndat aby to dostalo nejakyho kone navic.zase na druhou stranu nechi aby to zralo vic nez ted to urcite nee...tak zjistuju co tam je treba nektery hondy meli jen v sani podlozku ktera zmensovala prutok vzduchu a po vyndani mela to co jine verze a bylo to asi 15 ps u motoru kolem 75 ps v tej silnejsi vezi udajne to bylo snizeni vykonu kvuli pojistkam v nemecku...par lidi tu s 323i jezdi a zajimalo by me jestli ste to nejak resily nebo vam tech 170 PS staci kdyz starsi motor ma 192..ja rikam staci al proc je nemit ze....
S tim obsahem si asi kolega JaraX delal prdel.Patrik píše:proc prevrtavat obsah to ma 2500 stejne jako 325 ka to je stejny..jasny ze bych skocil po 328i a nerikam ze po ni neskocim..mozna bude tour na prodej a privezu z rise 328i touring ale ono se to taky uz blbe schani kdyz nechces dat zrovna moc a mit peknej stav individualni vybavu a peknou barvu
jasně že jsem si dělal prdel.Patrik píše:proc prevrtavat obsah to ma 2500 stejne jako 325 ka to je stejny..jasny ze bych skocil po 328i a nerikam ze po ni neskocim..mozna bude tour na prodej a privezu z rise 328i touring ale ono se to taky uz blbe schani kdyz nechces dat zrovna moc a mit peknej stav individualni vybavu a peknou barvu
lepsi a levnejsi?? povidejHuska píše:Patriku řešíš tu nesmysly... když chceš zvedat výkon tak srovnávej s 328... 325tka jede stejně a je to jen o řidiči. Mám to odzkoušené ze sprintů. Při normální jízdě využíváš níže položeného kroutáku a papírovná 0,1s z 0-100 je v reálu nesouměřitelná. Osobně si myslím že nejvíc 2,3-trojku brzdí výfuk menší průchodností, proto bych tam dal dvourourový z 328smy pak bych lehce chipnul ....
PS ale pokud chceš srovnat zrychlení o tu mizernou desetinku existuje lepší a levnější způsob![]()