Stránka 1 z 2

Napsal: stř 31.05.2006 15:30
od Greg
zdravim, chtel bych poprosit kazdeho kdo se s necim podobnym jiz setkal o radu, diky moc predem

dojizdim do vesnice a kdyz uz se chci zase trochu rozjet, prislapnu plyn a ono nic, zkusim znovu a zase nic, spis jakoby motor jeste brzdil. vyhodim kvalt a motor chcipne. dojedu ke kraji, zkusim nastartovat a auto nastartuje ale dost divne, na plyn nereaguje a zni jakoby minimalne 2 valce neslapaly, otacky padaji a priblizne do 3 vterin auto chcipne, zkusim jeste jenou - uplne to same. a potreti uz motor ani nenaskoci, jen starter toci. kamos me odtahnul domu, zkusil jsme nastartovat a opet, motor naskoci, ale behem par vterin chipne a pak uz zase nic.

z myho lajckyho pohledu bych to tipnul na nejakou krpu s palivem. zvlastni taky je ze asi 3km predtim nez mi to zazlobilo jsem tankoval benzin, ale na Shelu V-Power, tak nevim :(

predem moc dik

Napsal: stř 31.05.2006 15:37
od RuDoSh
jestli to rano nastartujes tak nejaky bordel v nadrzi..... nebo treba podavaci cerpadlo.... takovy hnus ktery by to udelal, by snad neprodavali jako v-power :-(

Napsal: stř 31.05.2006 15:53
od Slavisimo
nedal si tam v-power diesel :?: :D

Napsal: stř 31.05.2006 15:58
od Kail
Slavisimo píše:nedal si tam v-power diesel :?: :D

Pro každodenní výtězství :twisted: :lol:

Napsal: stř 31.05.2006 16:07
od Greg
nemam slozenku a tak nemuzu rict nastopro, jen na 99% vim ze to stalo 31.50 od litru. tahle varianta me taky napadla, tak jsem zavolal na tu shellku za kolik tam ten vpower diesel maji jestli jsem se fakt neprechyt, ale ba rikala ze tento disel jeste nemaj... tak ze snad ne

Napsal: stř 31.05.2006 16:24
od Speedy
Vyndej a zkontroluj palivovy čerpadlo. Mrkni, jeslit nemá protrženou takovou sí?ku, přes kterou to saje. Pokud to bude v pořádku, pokračoval bych k palivovýmu filtru. Pokud nebyl posledních 100kkm meněný, rovnou ho vyměň. Pokud tohle nepomůže, může to být i čidlo vačky, čidlo polohy klikovky atd. To by ale měla ukázat diagnostika.

Napsal: stř 31.05.2006 16:43
od Lukas H.
Greg píše:nemam slozenku a tak nemuzu rict nastopro, jen na 99% vim ze to stalo 31.50 od litru. tahle varianta me taky napadla, tak jsem zavolal na tu shellku za kolik tam ten vpower diesel maji jestli jsem se fakt neprechyt, ale ba rikala ze tento disel jeste nemaj... tak ze snad ne
31.5 je dost malo na Vpower... :)

Napsal: stř 31.05.2006 17:40
od Greg
Lukas H. píše:
31.5 je dost malo na Vpower... :)
tak to teda nevim kam chodis tankovat ty... tady je to standard cena 30,2 natural, 31,5 vpower 95, a pak je jeste drazsi ten racing

Napsal: stř 31.05.2006 17:42
od Greg
jinak jsem pred chvilkou prisel z garaze. odpojil jsem palivovou hadicku z te trubky co je primo na hlavou a otocil klickem a z hadicky gejzir jak swina takze palivo bude ok, tak hold zitra budu muset do Horimexu na diagnostiku a buhvi co jeste :( (penezenka je nervozni uz ted)

Napsal: stř 31.05.2006 19:26
od Lukas H.
Greg píše:
Lukas H. píše:
31.5 je dost malo na Vpower... :)
tak to teda nevim kam chodis tankovat ty... tady je to standard cena 30,2 natural, 31,5 vpower 95, a pak je jeste drazsi ten racing
Nevim, ja tankuju racing za 35,- Mel jsem za to ze ten obyc stoji max o 2,- min...

Napsal: stř 31.05.2006 19:35
od marek26
doprdele prace, ja bych se us nejraci na to vyprdla................................. my na slovensku tangujeme za 42,- fuj a v-power ani nehovorim 46,-

Napsal: stř 31.05.2006 21:30
od Studna
Greg píše:zdravim, chtel bych poprosit kazdeho kdo se s necim podobnym jiz setkal o radu, diky moc predem

dojizdim do vesnice a kdyz uz se chci zase trochu rozjet, prislapnu plyn a ono nic, zkusim znovu a zase nic, spis jakoby motor jeste brzdil. vyhodim kvalt a motor chcipne. dojedu ke kraji, zkusim nastartovat a auto nastartuje ale dost divne, na plyn nereaguje a zni jakoby minimalne 2 valce neslapaly, otacky padaji a priblizne do 3 vterin auto chcipne, zkusim jeste jenou - uplne to same. a potreti uz motor ani nenaskoci, jen starter toci. kamos me odtahnul domu, zkusil jsme nastartovat a opet, motor naskoci, ale behem par vterin chipne a pak uz zase nic.

z myho lajckyho pohledu bych to tipnul na nejakou krpu s palivem. zvlastni taky je ze asi 3km predtim nez mi to zazlobilo jsem tankoval benzin, ale na Shelu V-Power, tak nevim :(

predem moc dik
Čusík a co takhle lambda sonda, chovalo se mi to dost podobně, přetěsnil jsem sání a dal novou lambdu a mazlik frčí v pohodě

Napsal: čtv 01.06.2006 06:56
od George_D
Studna píše: Čusík a co takhle lambda sonda, chovalo se mi to dost podobně, přetěsnil jsem sání a dal novou lambdu a mazlik frčí v pohodě

Tobě to tak zase nechcípalo že bys to nenastartoval, u tebe to bylo i celkem jasný i když jsem ti to řikal. Však sis to taky pěkně zacálnul.


Greg: Koukni i na čidlo tlaku na liště vstřiků, je možný že už nedrží tlak a benzín pak nemá na vstřikách tlak. Ale nejspíš bude diagnostika stejně potřeba :wink:

Napsal: čtv 01.06.2006 08:54
od skautik
Greg píše:jinak jsem pred chvilkou prisel z garaze. odpojil jsem palivovou hadicku z te trubky co je primo na hlavou a otocil klickem a z hadicky gejzir jak swina takze palivo bude ok, tak hold zitra budu muset do Horimexu na diagnostiku a buhvi co jeste :( (penezenka je nervozni uz ted)
tu diagnostiku ti nekdo udela levneji v prostejove nebo prerove, zavolej markovi

Napsal: čtv 01.06.2006 11:42
od castro
Lukas H. píše:
Greg píše:
Lukas H. píše:
31.5 je dost malo na Vpower... :)
tak to teda nevim kam chodis tankovat ty... tady je to standard cena 30,2 natural, 31,5 vpower 95, a pak je jeste drazsi ten racing
Nevim, ja tankuju racing za 35,- Mel jsem za to ze ten obyc stoji max o 2,- min...
NJN, V Praze je draze :lol:

Napsal: čtv 01.06.2006 17:14
od Greg
tak uz jezdim!!!

bylo to palivovym cerpadlem v nadrzi, sice fungovalo ale slabe, takze motoru to nestacilo... vymena vcetne prace a diagnstiky vysla na 7.600,- v BMW Olomouc...

Napsal: čtv 01.06.2006 17:29
od satva
to je pekna suma :roll:

Napsal: čtv 01.06.2006 17:54
od Maikl
Měl sem podobnej problém, ale tam to bylo tím že sem prohodil ŘJ a zablokoval se mi imobolizer (prej), ale zajímavý je že pár dní po tý výměně mi to jezdilo a potom to nešlo najednou nastartovat.. Tak sem nechal 3600,- v BMW a jezdím dál.. :lol:
ps: důvod výměny byl prostý, začly mi houpat otáčky ve volnoběhu, tak sem byl na diagnostice a tam mi kluci ušatý zdělili že mám v ŘJ nahranej program na 12ti hrnek :?: a že se vůbec nemůžou dostat do nákýho testovacího rozhraní či co - a z tohoto důvodu sem čenžnul tu jednotku , oni koukali divně na mě a já zase na ně.. Ale takhle sem to koupil a normálně to jezdilo asi rok apůl a pak přišlo to houpání.. Tak mi to u AUTO GRÁL v DC nakodovali a frčel sem domů a od tý doby zase nic..
Je to fakt záhada.. :roll:

Napsal: čtv 01.06.2006 19:48
od Marek-is
Greg píše:tak uz jezdim!!!

bylo to palivovym cerpadlem v nadrzi, sice fungovalo ale slabe, takze motoru to nestacilo... vymena vcetne prace a diagnstiky vysla na 7.600,- v BMW Olomouc...
Ta cena neni zas tak spatna :idea:

Napsal: čtv 01.06.2006 19:55
od Greg
chcete-li to presne tak:
4.729,- cerpadlo
450,- diagnostika
225,- zjisteni zavady
975,- vymena cerpadla
1.212,- DPH
==============
7.591,- a necele tri hodiny prace