Stránka 1 z 1
Napsal: úte 30.05.2006 09:19
od jordeeman
Zdravim Vas
Mam takyto problem:318 TDS
Za studena po nazhaveni mi startuje na sup ... bez problemov..
ked je motor teply ... teplota na palicke v jednej-tretine musim dlhsie krutit aby nastartovalo ... samozrejme zhavice uz v tedy nezapina , len prebliknu ... ale to podstatne >> ... obcas mi zdymi z vyfuku tam kde je prstenec od motora (cas vyfuku pruzna) nafukne ho a zdymi ... ako by bol upchaty katalizator a nemohlo ho pretlacit ... (koncovy vyfuk tlmic mam novy) ....
moze to byt len katalizatorom ? moze sa nejak upchat ?
jak vlastne funguje ? aktivny uhlik ?
a kde nejak oblbnut riadiacu jednotku najakym odporom a akym alebo kde je nejaky varistor alebo nieco take na zaklade coho si riadiaca jednotka povie ze zhavice nezapne ked je teply motor???
DIKY MOC za kazde info
Napsal: úte 30.05.2006 10:05
od momento
Měl jsem stejný problém.Aby žhavil i teplý motor, na to stačí koupit ještě jedno teplotní čidlo. To tam našroubovat jen jako zátku a to zapojené na kabely nech vyšroubované z motoru a jen ho k něčemu přichy?, aby ti tam nelítalo. Pak to žhavý i při teplým motoru-zapojený čidlo je furt studený. Jinak co pomohlo nejvíc, že jsem nechat nastavit správný počátek vstřiku.
Napsal: úte 30.05.2006 12:09
od jordeeman
momento píše:Měl jsem stejný problém.Aby žhavil i teplý motor, na to stačí koupit ještě jedno teplotní čidlo. To tam našroubovat jen jako zátku a to zapojené na kabely nech vyšroubované z motoru a jen ho k něčemu přichy?, aby ti tam nelítalo. Pak to žhavý i při teplým motoru-zapojený čidlo je furt studený. Jinak co pomohlo nejvíc, že jsem nechat nastavit správný počátek vstřiku.
kde si si dal nastavit spravny pocatek vstriku a kolik to vyslo ?
a co v zime zase tam je este nejaky interval na dozhavovanie nejakym prudom ... a vlastne ked bude cidlo von zhavi to pri startovani v zavislosti od teploty toho cidla a urcity cas ze ?
a inak kde to cidlo najdem ? 318tds
dik zatim
Napsal: úte 30.05.2006 12:10
od jordeeman
momento píše:Měl jsem stejný problém.Aby žhavil i teplý motor, na to stačí koupit ještě jedno teplotní čidlo. To tam našroubovat jen jako zátku a to zapojené na kabely nech vyšroubované z motoru a jen ho k něčemu přichy?, aby ti tam nelítalo. Pak to žhavý i při teplým motoru-zapojený čidlo je furt studený. Jinak co pomohlo nejvíc, že jsem nechat nastavit správný počátek vstřiku.
kde si si dal nastavit spravny pocatek vstriku a kolik to vyslo ?
a co v zime zase tam je este nejaky interval na dozhavovanie nejakym prudom ... a vlastne ked bude cidlo von zhavi to pri startovani v zavislosti od teploty toho cidla a urcity cas ze ?
a inak kde to cidlo najdem ? 318tds
dik zatim
Napsal: úte 30.05.2006 13:27
od momento
Já ho mám na 2,5 pod sacím plénem-čidlo. To nastavení by měl zvládnout každý, kdo někdy zpravoval nějakýho diesela-myslím servis. Ani to nemusí být přímo u BMW. Já byl u Dieseltechnik v Mníšku pod Brdy. Nechal jsem si tam vyčistit trysky,vyčistit vrch čerpadla, udělat diagnostiku, změřit tlaky ve válci a ještě jsem kupoval nějaký aditiva do nafty a bylo to do 7000,-
To žhavení mi dělali taky tam. Majitel má Omegu 2,5Tds, takže ten motor zná.
Napsal: úte 30.05.2006 15:52
od jordeeman
momento píše:Já ho mám na 2,5 pod sacím plénem-čidlo. To nastavení by měl zvládnout každý, kdo někdy zpravoval nějakýho diesela-myslím servis. Ani to nemusí být přímo u BMW. Já byl u Dieseltechnik v Mníšku pod Brdy. Nechal jsem si tam vyčistit trysky,vyčistit vrch čerpadla, udělat diagnostiku, změřit tlaky ve válci a ještě jsem kupoval nějaký aditiva do nafty a bylo to do 7000,-
To žhavení mi dělali taky tam. Majitel má Omegu 2,5Tds, takže ten motor zná.
a co este zavisi od tohoto cidla ..ako ci ma vplyv este na nieco ...?
na palubovke co ukazuje teplotu .. tak na zaklade ktoreho cidla... ?
nie tohoto ?
ak by vedel presne niekto na 318 TDS kde to cidlo je ...
dik..
Napsal: úte 30.05.2006 16:00
od momento
Ne, na budík tam je další čidlo. Mám to tak udělaný a vše normálně funguje. Teplotu ukazuje jak má.
Napsal: úte 30.05.2006 17:27
od jordeeman
momento píše:Ne, na budík tam je další čidlo. Mám to tak udělaný a vše normálně funguje. Teplotu ukazuje jak má.
jo dik
tak hodim do eteru kde ho najdem ... mam rusky manual a skusim sa z toho nejak vybabrit..:O) ...
dik za rady ...
inak cerpadlo ma za sebou repas v bosch servise ...
a ten dozhavovaci cas nevies nahodou ?
Napsal: úte 30.05.2006 17:28
od jordeeman
momento píše:Ne, na budík tam je další čidlo. Mám to tak udělaný a vše normálně funguje. Teplotu ukazuje jak má.
jo dik
tak hodim do eteru kde ho najdem ... mam rusky manual a skusim sa z toho nejak vybabrit..:O) ...
dik za rady ...
inak cerpadlo ma za sebou repas v bosch servise ...
a ten dozhavovaci cas nevies nahodou ?
Napsal: stř 31.05.2006 13:13
od jordeeman
momento píše:Měl jsem stejný problém.Aby žhavil i teplý motor, na to stačí koupit ještě jedno teplotní čidlo. To tam našroubovat jen jako zátku a to zapojené na kabely nech vyšroubované z motoru a jen ho k něčemu přichy?, aby ti tam nelítalo. Pak to žhavý i při teplým motoru-zapojený čidlo je furt studený. Jinak co pomohlo nejvíc, že jsem nechat nastavit správný počátek vstřiku.
jo ale tie zhavice maju dozhavovaci interval .. a to znamena ze Ti potom zhavia aj ked je teply motor , ked mas cidlo ktore sa tak nezohraje... von tak zhavia = rychlejsie su KO ..
ci nie ? ma s tym niekto skusenosti ???
Napsal: čtv 01.06.2006 13:35
od jordeeman
nejake rady please este ....
Napsal: pát 02.06.2006 09:02
od momento
ty žhavičky asi odejdou rychlejc, je to samozřejmě jen nouzové řešení....žhavičky jsou levnější, než nové čerpadlo

Napsal: pát 02.06.2006 10:30
od jordeeman
momento píše:ty žhavičky asi odejdou rychlejc, je to samozřejmě jen nouzové řešení....žhavičky jsou levnější, než nové čerpadlo

cerpadlo ma sebou repas 15 0000
Napsal: pát 02.06.2006 10:38
od jordeeman
momento píše:ty žhavičky asi odejdou rychlejc, je to samozřejmě jen nouzové řešení....žhavičky jsou levnější, než nové čerpadlo

cerpadlo ma sebou repas 15 0000