Stránka 1 z 2
Napsal: stř 03.05.2006 15:06
od JaraX
Taková teorie, je u dieselu potřeba odpor vyfuku za turbem nebo ne?
jak bude auto reagovat na vyndání KATu?
vyndání posledního tlumiče a nahrazení koncovkou?
Jde mi o to udělat trošku zvuk a nezvyšovat spotřebu.
Napsal: stř 03.05.2006 15:10
od Lukas H.
Pokud mas funkcni kat tak nijak, ja to nepoznal... Mel jsem vzadu jen absorbcni tlumic a zvuk byl ok..
Napsal: stř 03.05.2006 15:33
od JaraX
nevim jestli je funkcni je to origo, najeto 300 000
Napsal: stř 03.05.2006 17:43
od Lukas H.
JaraX píše:nevim jestli je funkcni je to origo, najeto 300 000
Ten uz by mohl bejt zacpanej sazema...

Napsal: čtv 04.05.2006 07:38
od JaraX
Lukas H. píše:JaraX píše:nevim jestli je funkcni je to origo, najeto 300 000
Ten uz by mohl bejt zacpanej sazema...

asi jo, a ty jsi místo něj dal trubku nebo nějakej rezonator?
Marek-is řikal že viděl nedávno tvoje auto a mělo KAT.(TDS)
Napsal: čtv 04.05.2006 09:58
od JRC
Zdar, mám na TDSu vyndanej KAT, zacpanej sazema nebyl, místo něj jsem dal trubku a zdá se mi, že to jede líp ve vysokých otáčkách (pouze můj subjektivní dojem). Bohužel jsem si to nezměřil předtím a teď se mi nechce už to přehazovat. Spotřeba se dá říct zhruba stejná. Auto je trochu víc slyšet zezadu.
Napsal: čtv 04.05.2006 10:27
od Lukas H.
JaraX píše:Lukas H. píše:JaraX píše:nevim jestli je funkcni je to origo, najeto 300 000
Ten uz by mohl bejt zacpanej sazema...

asi jo, a ty jsi místo něj dal trubku nebo nějakej rezonator?
Marek-is řikal že viděl nedávno tvoje auto a mělo KAT.(TDS)
Jen trubku... Je to mozny, ten kat jsem dal k autu kdyz jsem ho prodaval...
Napsal: čtv 04.05.2006 12:03
od JaraX
JRC píše:Zdar, mám na TDSu vyndanej KAT, zacpanej sazema nebyl, místo něj jsem dal trubku a zdá se mi, že to jede líp ve vysokých otáčkách (pouze můj subjektivní dojem). Bohužel jsem si to nezměřil předtím a teď se mi nechce už to přehazovat. Spotřeba se dá říct zhruba stejná. Auto je trochu víc slyšet zezadu.
kolik jsi měl najeto když byl zacpanej?
Napsal: čtv 04.05.2006 12:31
od bas
Aku trubku ste davali ked ste vybrali kat? Predpokladam ze obycajnu lesenarsku asi nie.

Napsal: čtv 04.05.2006 12:40
od JaraX
Lukas H. píše:JaraX píše:Lukas H. píše:[quote="JaraX"]nevim jestli je funkcni je to origo, najeto 300 000
Ten uz by mohl bejt zacpanej sazema...

asi jo, a ty jsi místo něj dal trubku nebo nějakej rezonator?
Marek-is řikal že viděl nedávno tvoje auto a mělo KAT.(TDS)
Jen trubku... Je to mozny, ten kat jsem dal k autu kdyz jsem ho prodaval...[/quote]
asi mu to přišlo silný

Napsal: čtv 04.05.2006 16:00
od vally
A nemůže to mít vliv na turbo - myslim, tim, jak se na to ptal Jarax, že je to stavěný na odpor, který mu to klade...
Napsal: čtv 04.05.2006 18:15
od JaraX
vally píše:A nemůže to mít vliv na turbo - myslim, tim, jak se na to ptal Jarax, že je to stavěný na odpor, který mu to klade...
Taky si furt myslím že když snížím odpor výfuku tak bude pro turbo snažší plnit a začně víc "tlačit"
Napsal: čtv 04.05.2006 23:35
od Martinéz
ja vyndal kat cca ve 250k km a tahlo to pak vic odspodu a cely to malinko ozivlo..efekt asi jako kdyz vyperu svuj sport filtr. jinakj vejfuk sem mel deravej, pul roku mel skvelej zvuk, pak uz moc. koupil sem origo verzi se dvema koncovkama, nechal je uriznout, navaril nerezovy a mam tichy zdravy zvuk, pekny vzhled a zadnej bastl. ale nebylo to zadaco, remusy by vylsy nakonec levneji..
Napsal: pát 05.05.2006 00:42
od Lukas H.
JaraX píše:JRC píše:Zdar, mám na TDSu vyndanej KAT, zacpanej sazema nebyl, místo něj jsem dal trubku a zdá se mi, že to jede líp ve vysokých otáčkách (pouze můj subjektivní dojem). Bohužel jsem si to nezměřil předtím a teď se mi nechce už to přehazovat. Spotřeba se dá říct zhruba stejná. Auto je trochu víc slyšet zezadu.
kolik jsi měl najeto když byl zacpanej?
Psal jsem snad neco o tom ze jsem ho mel zacpanej? Ja ho mel prave naprosto v poho...
Napsal: pát 05.05.2006 00:43
od Lukas H.
bas píše:Aku trubku ste davali ked ste vybrali kat? Predpokladam ze obycajnu lesenarsku asi nie.

Ja pouzil trubku z jineho vyfuku, ale muzes pouzit jakoukoli tenkostenou...
Napsal: pát 05.05.2006 06:46
od JaraX
dnes uvidime.

Napsal: pát 05.05.2006 13:00
od JaraX
Tak jsem vykopal KAT a dal misto něj trubku, zacpanej nebyl, šlo přes něj vidět, no a na konec jsem dal jinou koncovku tak to líp vypadá.
Napsal: ned 21.05.2006 23:47
od Honczek
Vyfuk u turbomotoru by mel mit co nejmensi odpor,aspon benziny se tak delaj.Turbo roztacis vyfukovyma plynama ,cim vic jich pronde tim vic se toci.

Napsal: pon 22.05.2006 09:18
od JaraX
Honczek píše:Vyfuk u turbomotoru by mel mit co nejmensi odpor,aspon benziny se tak delaj.Turbo roztacis vyfukovyma plynama ,cim vic jich pronde tim vic se toci.

no ale když snížíš turbu odpor začně víc tlačit?
Napsal: pon 22.05.2006 09:32
od Hanz
ne, ma regulaci, max ti bude driv nabihat max tlak (imho nic nepoznas, krome vetsiho hukotu)