Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 27.04.2006 18:21
od stalker
e36 323i najeto pres 120+ kkm, na 205 R17 vpredu vceku OK,
na 225 si to uz jede kam chce (pokud jsou koleje) , na dalnici pri predjizdeni
kamionu to trochu hazi pokud fouka bocni vetrik. kontrola podvozku v renocaru,
vymena ulozeni zadnich tlumicu a tyc rizeni, silentbloky zadnich ramen, jinak OK podle nich. tlumice
predni kolem 60% .
Uvazuji o tom ze bych mel neco udelat s predni napravou, konkretne:
horni ulozeni tlumicu
cepy ramen (vnejsi, nevim jestli i stredovy)
silentbloky ramen
Kdyz tak napiste, jestli to dava nejakej smysl a co jinak a lepe.
Napr. jestli je na predku nejakej dalsi spotrebak co stoji za to vymenit
(nejaky dalsi silentbloky),
jestli ma jiz smysl uvazovat i o vymene tlumicu, atp, nebo jestli se na to vykaslat,
protoze uz to stejne lepsi nebude.
Napsal: čtv 27.04.2006 19:20
od major
stalker píše:e36 323i najeto pres 120+ kkm, na 205 R17 vpredu vceku OK,
na 225 si to uz jede kam chce (pokud jsou koleje) , na dalnici pri predjizdeni
kamionu to trochu hazi pokud fouka bocni vetrik. kontrola podvozku v renocaru,
vymena ulozeni zadnich tlumicu a tyc rizeni, silentbloky zadnich ramen, jinak OK podle nich. tlumice
predni kolem 60% .
Uvazuji o tom ze bych mel neco udelat s predni napravou, konkretne:
horni ulozeni tlumicu
cepy ramen (vnejsi, nevim jestli i stredovy)
silentbloky ramen
Kdyz tak napiste, jestli to dava nejakej smysl a co jinak a lepe.
Napr. jestli je na predku nejakej dalsi spotrebak co stoji za to vymenit
(nejaky dalsi silentbloky),
jestli ma jiz smysl uvazovat i o vymene tlumicu, atp, nebo jestli se na to vykaslat,
protoze uz to stejne lepsi nebude.
Nechat přelisovat čepy v ramenech sice můžeš, ale po 120tis.km je to dle mého zbytečné. Já mám 230tis. a jsou stále OK. Co odchází jsou právě ty silentbloky a kosti, horní uložení také občas zlobí. Nejlépe uděláš když nejdříve vyměníš ty silentbloky a kosti. Pokud to nepřestane zkus ty čepy a uložení tlumičů.
Napsal: čtv 27.04.2006 20:25
od yard
cca pře měsícem jsem to řešil na svém autě....bylo tu napsáno sáhodlouhé téma...doporučuji ho přečíst...rozhodně je dobré vyměnit 2 ks čepy na předních ramenech a ten zadní silentblok( a ten čep u kola dát ten zesílený) někdo tu o něm psal...určitě čepy řízení, vrchní uložení tlumičů a na zadku siletbloky horního uložení, prolez to na zvedáku s pajsrem a hned poznáš kde má co vůle...mrkni na zadní pera, není tam moc vidět a rády praskají(dole v té misce)chybí ti třeba závit a nai to nevíš.....mně to také plavalo a bylo to vrchní uložení předních tlumičů, taky prolez stabilizátory, jestli nemají vůle...
Napsal: čtv 27.04.2006 20:30
od yard
Napsal: čtv 27.04.2006 21:03
od stalker
major píše:stalker píše:e36 323i najeto pres 120+ kkm, na 205 R17 vpredu vceku OK,
na 225 si to uz jede kam chce (pokud jsou koleje) , na dalnici pri predjizdeni
kamionu to trochu hazi pokud fouka bocni vetrik. kontrola podvozku v renocaru,
vymena ulozeni zadnich tlumicu a tyc rizeni, silentbloky zadnich ramen, jinak OK podle nich. tlumice
predni kolem 60% .
Uvazuji o tom ze bych mel neco udelat s predni napravou, konkretne:
horni ulozeni tlumicu
cepy ramen (vnejsi, nevim jestli i stredovy)
silentbloky ramen
Kdyz tak napiste, jestli to dava nejakej smysl a co jinak a lepe.
Napr. jestli je na predku nejakej dalsi spotrebak co stoji za to vymenit
(nejaky dalsi silentbloky),
jestli ma jiz smysl uvazovat i o vymene tlumicu, atp, nebo jestli se na to vykaslat,
protoze uz to stejne lepsi nebude.
Nechat přelisovat čepy v ramenech sice můžeš, ale po 120tis.km je to dle mého zbytečné. Já mám 230tis. a jsou stále OK. Co odchází jsou právě ty silentbloky a kosti, horní uložení také občas zlobí. Nejlépe uděláš když nejdříve vyměníš ty silentbloky a kosti. Pokud to nepřestane zkus ty čepy a uložení tlumičů.
dik za nazor. co jsou to ty kosti ? nejlepe cislo na diagramu z
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=31&fg=10
Napsal: čtv 27.04.2006 21:09
od stalker
yard píše:cca pře měsícem jsem to řešil na svém autě....bylo tu napsáno sáhodlouhé téma...doporučuji ho přečíst...rozhodně je dobré vyměnit 2 ks čepy na předních ramenech a ten zadní silentblok( a ten čep u kola dát ten zesílený) někdo tu o něm psal...určitě čepy řízení, vrchní uložení tlumičů a na zadku siletbloky horního uložení, prolez to na zvedáku s pajsrem a hned poznáš kde má co vůle...mrkni na zadní pera, není tam moc vidět a rády praskají(dole v té misce)chybí ti třeba závit a nai to nevíš.....mně to také plavalo a bylo to vrchní uložení předních tlumičů, taky prolez stabilizátory, jestli nemají vůle...
ja jsem to sahodlouhe tema cetl. nejsem automechanik takze prd
poznam i kdybych to na ten zvedak dal, a jak jsem psal tak
podle autorizovanyho bmw servisu je to asi v norme . takze se proste snazim seskladat smysluuplny seznam veci a pak to necham vymenit.
Napsal: čtv 27.04.2006 21:42
od major
Napsal: pát 28.04.2006 08:04
od eko
Zdravim, nejprve gratuluji k E36 323i, co ma najeto jen 120t km, to se moc nevidi. Asi mas auti z r. 99 nebo 98.
Mam shodou okolnosti taky E36 323i a shodou okolnosti jsem byl pred tydnem taky v Renocaru a taky mi spravovali veci na podvozku. Jinak Renocar je dle meho nazoru na diagnostikovani dost spatnej. Kdyz jim reknes, chci vymenit to a to, tak to udelaji, ale aby sami rekli, co je spatne, tak to moc neumi.
Co se tyce toho, co mas vymenit, tak zalezi jen a jen na penezich. Pokud mas plno penez, tak vymen vsechno :) a lepsi to bude urcite!!
Napsal: pát 28.04.2006 08:52
od stalker
eko píše:Zdravim, nejprve gratuluji k E36 323i, co ma najeto jen 120t km, to se moc nevidi. Asi mas auti z r. 99 nebo 98.
Mam shodou okolnosti taky E36 323i a shodou okolnosti jsem byl pred tydnem taky v Renocaru a taky mi spravovali veci na podvozku. Jinak Renocar je dle meho nazoru na diagnostikovani dost spatnej. Kdyz jim reknes, chci vymenit to a to, tak to udelaji, ale aby sami rekli, co je spatne, tak to moc neumi.
Co se tyce toho, co mas vymenit, tak zalezi jen a jen na penezich. Pokud mas plno penez, tak vymen vsechno

a lepsi to bude urcite!!
kdybych mel plno penez, tak to vymenim za e90. jinak s tim renocarem souhlas,
mozna maji na starsi auta trochu volnejsi kriteria v posuzovani,
ale zase je delaj za polovicni sazbu, coz uz se da prezit.