Napsal: ned 16.04.2006 15:37
Chci se zeptat, mam moznost koupit z Nemecka necelej rok stare BMW 320d e90, najeto 27000 km, ale zaslechl jsem, ze diesely jsou u BMW hodne poruchovy. Je to pravda?
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Kamosovi co ma 530d e60 r.v. 2003, najeto 110000km uz dvakrat odeslo turbo a dnes mu snad vylitl pist z motoru nebo tak neco. Oprava pry za 180 tis. Kc, ale nastesti to ma furt v zaruce. Je pravda, ze s tim jezdi furt na maximum. Kdyz prijede, tak rovnou zhasne motor a honi to hned od zacatku, kdyz je motor jeste studenej. Myslite si, ze je to tim, jak s tim jezdi, ze je furt v servisu?bafallo píše:Záleží na tom, jak se k autu chováš. Samozřejmně nevytátčet studenej motor, pravidelný servis ..... atd. Nafty od BMW patří mezi nejlepší. Podle recenzí patří BMW ke specialistům na naftu.
Tvůj kámoš je prase!!!!!kamilio píše:Kamosovi co ma 530d e60 r.v. 2003, najeto 110000km uz dvakrat odeslo turbo a dnes mu snad vylitl pist z motoru nebo tak neco. Oprava pry za 180 tis. Kc, ale nastesti to ma furt v zaruce. Je pravda, ze s tim jezdi furt na maximum. Kdyz prijede, tak rovnou zhasne motor a honi to hned od zacatku, kdyz je motor jeste studenej. Myslite si, ze je to tim, jak s tim jezdi, ze je furt v servisu?bafallo píše:Záleží na tom, jak se k autu chováš. Samozřejmně nevytátčet studenej motor, pravidelný servis ..... atd. Nafty od BMW patří mezi nejlepší. Podle recenzí patří BMW ke specialistům na naftu.
Právě o tom jsem psal. Když se k němu bude chovat jak vepř, tak žádnej motor to dlouho nevydrží. Je to jako u závodních motorů. které se ale samozřejmně repasují několikrát za sezonu.kamilio píše:Kamosovi co ma 530d e60 r.v. 2003, najeto 110000km uz dvakrat odeslo turbo a dnes mu snad vylitl pist z motoru nebo tak neco. Oprava pry za 180 tis. Kc, ale nastesti to ma furt v zaruce. Je pravda, ze s tim jezdi furt na maximum. Kdyz prijede, tak rovnou zhasne motor a honi to hned od zacatku, kdyz je motor jeste studenej. Myslite si, ze je to tim, jak s tim jezdi, ze je furt v servisu?bafallo píše:Záleží na tom, jak se k autu chováš. Samozřejmně nevytátčet studenej motor, pravidelný servis ..... atd. Nafty od BMW patří mezi nejlepší. Podle recenzí patří BMW ke specialistům na naftu.
tak to nevim z ceho by ten motor mel byt aby to vydrzel???kamilio píše:Kamosovi co ma 530d e60 r.v. 2003, najeto 110000km uz dvakrat odeslo turbo a dnes mu snad vylitl pist z motoru nebo tak neco. Oprava pry za 180 tis. Kc, ale nastesti to ma furt v zaruce. Je pravda, ze s tim jezdi furt na maximum. Kdyz prijede, tak rovnou zhasne motor a honi to hned od zacatku, kdyz je motor jeste studenej. Myslite si, ze je to tim, jak s tim jezdi, ze je furt v servisu?bafallo píše:Záleží na tom, jak se k autu chováš. Samozřejmně nevytátčet studenej motor, pravidelný servis ..... atd. Nafty od BMW patří mezi nejlepší. Podle recenzí patří BMW ke specialistům na naftu.
Mam jeste moznost sehnat 520d e60, r.v. 05, najeto do 30tis. km, ale je to o 2tis. EUR drazsi. Mam si priplatit? Neni to pak uz slabej motor pro 5ku? Kdybych to nechal cipnout, tak z toho taky tech 200 koniku dostanu. Co doporucujete?bafallo píše:Právě o tom jsem psal. Když se k němu bude chovat jak vepř, tak žádnej motor to dlouho nevydrží. Je to jako u závodních motorů. které se ale samozřejmně repasují několikrát za sezonu.kamilio píše:Kamosovi co ma 530d e60 r.v. 2003, najeto 110000km uz dvakrat odeslo turbo a dnes mu snad vylitl pist z motoru nebo tak neco. Oprava pry za 180 tis. Kc, ale nastesti to ma furt v zaruce. Je pravda, ze s tim jezdi furt na maximum. Kdyz prijede, tak rovnou zhasne motor a honi to hned od zacatku, kdyz je motor jeste studenej. Myslite si, ze je to tim, jak s tim jezdi, ze je furt v servisu?bafallo píše:Záleží na tom, jak se k autu chováš. Samozřejmně nevytátčet studenej motor, pravidelný servis ..... atd. Nafty od BMW patří mezi nejlepší. Podle recenzí patří BMW ke specialistům na naftu.
nedava se ciste nahodou do 520d sestivalec narozdil od 320d?srle píše:radsi bych sel do 320d nez do 520d. ten motor je mnohem prijemnejsi v mensim a lehcim aute. 5ka je na nej moc tezka a od chipu si neslibuj zadne zazraky. takze rozhodne 3ku.
tak jsem na to zrovna kouknul protoze jsem si nebyl jisty. mel jsem ale pravdu. je to ten samy motor. ctyrvalec, 120 kW.bpytlik píše:nedava se ciste nahodou do 520d sestivalec narozdil od 320d?srle píše:radsi bych sel do 320d nez do 520d. ten motor je mnohem prijemnejsi v mensim a lehcim aute. 5ka je na nej moc tezka a od chipu si neslibuj zadne zazraky. takze rozhodne 3ku.
Samozřejmně to záleží na vkusu každýho, jaký motor a jakou řadu si vybere. Nejdříve stejně chce slyšet jaký kdo má zkušenosti.srle píše:tak jsem na to zrovna kouknul protoze jsem si nebyl jisty. mel jsem ale pravdu. je to ten samy motor. ctyrvalec, 120 kW.bpytlik píše:nedava se ciste nahodou do 520d sestivalec narozdil od 320d?srle píše:radsi bych sel do 320d nez do 520d. ten motor je mnohem prijemnejsi v mensim a lehcim aute. 5ka je na nej moc tezka a od chipu si neslibuj zadne zazraky. takze rozhodne 3ku.
myslim si ze je dvoulitr trochu malo na sest valcu, ne?
anokamilio píše:Chci se zeptat, mam moznost koupit z Nemecka necelej rok stare BMW 320d e90, najeto 27000 km, ale zaslechl jsem, ze diesely jsou u BMW hodne poruchovy. Je to pravda?
Doted jsem mel passata tdi 74kw PD, r.v. 2004, ale letos v unoru to do me narval vozrala a auto tahany na stolici (oprava za 200 tis) uz jsem nechtel.bafallo píše:Samozřejmně to záleží na vkusu každýho, jaký motor a jakou řadu si vybere. Nejdříve stejně chce slyšet jaký kdo má zkušenosti.srle píše:tak jsem na to zrovna kouknul protoze jsem si nebyl jisty. mel jsem ale pravdu. je to ten samy motor. ctyrvalec, 120 kW.bpytlik píše: nedava se ciste nahodou do 520d sestivalec narozdil od 320d?
myslim si ze je dvoulitr trochu malo na sest valcu, ne?
V podstatě jde o to, aby věděl že šestiválec má kultivovanější chod než čtyřválec, čím je auto lehčí tím lepší poměr váha / výkon a samozřejmně se musí k autu chovat slušně. Čím více elektroniky tím větší problémy při hledání závad ( nic nefunguje věčně ). Čím vyšší výbava, tím větší náklady na údržbu.
Při tomhle zacházení má benzínovej motor šanci 50/50 , že přežije záruku, ale přeplňovanej vznětovej nemá šanci odjet v pořádku ani pár desítek tisíc. To nejde. Je to jako škrtit ženskou, řezat jí kudlou do břicha a ještě chtít aby dobře píchala minimálně celý odpoledne. To taky nejde. Hnus! Přitom motor, kterýmu se dá, co má mít, tak se zatepla může honit jak chce a vydrží i přes půl miliónu.kamilio píše:Kamosovi co ma 530d e60 r.v. 2003, najeto 110000km uz dvakrat odeslo turbo a dnes mu snad vylitl pist z motoru nebo tak neco. Oprava pry za 180 tis. Kc, ale nastesti to ma furt v zaruce. Je pravda, ze s tim jezdi furt na maximum. Kdyz prijede, tak rovnou zhasne motor a honi to hned od zacatku, kdyz je motor jeste studenej. Myslite si, ze je to tim, jak s tim jezdi, ze je furt v servisu?