Napsal: stř 05.04.2006 18:36
Hi, pls poradte jaky svicky a kde je mam koupit. Nejlepe nekde pres net a konkretni odkaz.Thx all peez
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
budes se divit,ale to auto mi leti v zakladu 195Km...Coz je na tovarni motor dost ok...Speedy píše:Dej tam NGK BKR6EK, to tam patri a pojede to nejlip. U tohodle motoru v podstatě svickama nic neziskas.
To nepopírá to, co jsem napsal.DOEMIXXX píše:budes se divit,ale to auto mi leti v zakladu 195Km...Coz je na tovarni motor dost ok...Speedy píše:Dej tam NGK BKR6EK, to tam patri a pojede to nejlip. U tohodle motoru v podstatě svickama nic neziskas.
ok,ale svicky urcite pomuzou zlepsit jizdni vlastnosti...k tomu vzduch. filtr a uz je to o necem...PejzSpeedy píše:To nepopírá to, co jsem napsal.DOEMIXXX píše:budes se divit,ale to auto mi leti v zakladu 195Km...Coz je na tovarni motor dost ok...Speedy píše:Dej tam NGK BKR6EK, to tam patri a pojede to nejlip. U tohodle motoru v podstatě svickama nic neziskas.
a na 323i by to mělo smysl?? myslím svíčky a filtr ??kolik to cca přidá ???Speedy píše:Muzes koupit treba platinovy nebo irdiovy a spolu stim sportovnim filtrem ziskas za cenu 4k 2-3 koně. Zvaž, jestli se to vyplati.
bude to podobný, krom toho ten filtr pouze za předpokladu, že ho opravdu pořádně nabastlíš, já ho sice mám, ale dokud jsem ho nepřebastlil po původním majiteli do rozumnýho úchytu s přísunem jen studenýho vzduchu, tak se mi to za tepla akorát trochu dusilo a jelo to hůř, filtr bych třeba dal, ale nepočítej víc než 3 koně, spíš bych to viděl jako design a zvukyard píše:a na 323i by to mělo smysl?? myslím svíčky a filtr ??kolik to cca přidá ???Speedy píše:Muzes koupit treba platinovy nebo irdiovy a spolu stim sportovnim filtrem ziskas za cenu 4k 2-3 koně. Zvaž, jestli se to vyplati.
taky nerikam, ze to pojede jako IS....to je mi jasny, ze ne. A co chip ten je taky o nicem???CharlitoCZ píše:bude to podobný, krom toho ten filtr pouze za předpokladu, že ho opravdu pořádně nabastlíš, já ho sice mám, ale dokud jsem ho nepřebastlil po původním majiteli do rozumnýho úchytu s přísunem jen studenýho vzduchu, tak se mi to za tepla akorát trochu dusilo a jelo to hůř, filtr bych třeba dal, ale nepočítej víc než 3 koně, spíš bych to viděl jako design a zvukyard píše:a na 323i by to mělo smysl?? myslím svíčky a filtr ??kolik to cca přidá ???Speedy píše:Muzes koupit treba platinovy nebo irdiovy a spolu stim sportovnim filtrem ziskas za cenu 4k 2-3 koně. Zvaž, jestli se to vyplati.
lool tak to ja budu rad,kdyz kupim tu 316i za tech 44tis.CharlitoCZ píše:jinak mezináma pokud chceš levnej provoz tak je fakt ideál to IS, ale zároveň si myslim že to taky nejede, rozhodně si nemyslim ani že je nějak extra živej ten můj 2,0.. minimálně bych začal fakt na 323, ale zase když 323, tak rovnou 328
iS nééé, já ho mám. Dá se stim sice jet za 7 po Praze, ale mám to od r.96 takže povinný stejný jak do 2500ccm a spotřeba prakticky taky...CharlitoCZ píše:jinak mezináma pokud chceš levnej provoz tak je fakt ideál to IS, ale zároveň si myslim že to taky nejede, rozhodně si nemyslim ani že je nějak extra živej ten můj 2,0.. minimálně bych začal fakt na 323, ale zase když 323, tak rovnou 328
Pokud nechceš dát za svíčku 400/ks, tak dej obyč NGK BKR6EK, který jsou předepsaný nebo V20-BKR6EK.DAVe píše:A na ISu budou ktery svicky vhodnejsi??