Stránka 1 z 1
Napsal: pát 03.03.2006 16:19
od Body
Tak konecne dnes sa mi podarilo nachipovat moje lenivé autícko. Zdvihli sme výkon o nejakých 20kW a uz to konecne jazdí ako by malo. Od 1700 ot/min to opiera do sedadla. Ešte som zvedavý ny spotrebu ci nepojde hore.
Napsal: sob 04.03.2006 17:07
od eko
No tak co dodat, snad jen aby se ten tvuj moturek z 92 ve zdravi dozil dalsich narozenin
Mas tam asi i sportovni sani a vyfuk?
Napsal: sob 04.03.2006 21:31
od Speedy
Body píše:Tak konecne dnes sa mi podarilo nachipovat moje lenivé autícko. Zdvihli sme výkon o nejakých 20kW a uz to konecne jazdí ako by malo. Od 1700 ot/min to opiera do sedadla. Ešte som zvedavý ny spotrebu ci nepojde hore.
Nějaký další úpravy? Měřeno na brzdě?
Napsal: sob 04.03.2006 21:47
od martinm3
eko píše:No tak co dodat, snad jen aby se ten tvuj moturek z 92 ve zdravi dozil dalsich narozenin

jj

Napsal: ned 05.03.2006 12:42
od Lukas H.
To je dost silne tvrzeni ze 20Kw jen cipem na TD... Muzes sem postnout graf z brzdy?
Napsal: ned 05.03.2006 19:40
od AndrejKv
Lukas H. píše:To je dost silne tvrzeni ze 20Kw jen cipem na TD... Muzes sem postnout graf z brzdy?
Zcela bezny narust vykonu. Prave u TD jsou meze kladeny jen ucinnosti turbodmtchadla a odolnosti motoru. To posledni IMHO v tomto pripade bude aktualnejsi. BTW, jeden znamy (vecne spechajici majitel stavebni firmy) si u me nechaval votunit svuj MB Vito 108cdi (serie 60kW/83ps). Po 3x zasahu ('furt nejak malo...') ma na brzde zmerenych 147ps. Ovsem za jak dlouhou chvili bude menit motor to nevim (turbo se vymenilo za vetsi)...Byl varovan...

Napsal: ned 05.03.2006 21:14
od Lukas H.
AndrejKv píše:Lukas H. píše:To je dost silne tvrzeni ze 20Kw jen cipem na TD... Muzes sem postnout graf z brzdy?
Zcela bezny narust vykonu. Prave u TD jsou meze kladeny jen ucinnosti turbodmtchadla a odolnosti motoru.
Mas graf z brzdy?

Napsal: pon 06.03.2006 09:29
od AndrejKv
od ceho ? toho vita ? jo, mam
