Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 23.02.2006 12:54
od wang
Ptorebuju poradit jak opravit sibr. Kdyz sem mel e30 tak spodni tapec sibru zustaval pevne pripevnen k sibru a zvedal se s nim do polohy striska i otevrene stresni okno. Ale u e36 kdyz dam jen polohu striska tak pozajede a vyklopi se sibr (ma to tak byt?) a kdyz potom zaviram strisku tak zustane tapec vset tam kam odjel a musim ho zasoupnout rucne. A kdyz potom otevru do plna stresni okno zustane viset tapec nekde vzadu co s tim

Napsal: čtv 23.02.2006 13:14
od sumachr
mas to rozbity

Napsal: čtv 23.02.2006 13:15
od sumachr
wang píše:Ptorebuju poradit jak opravit sibr. Kdyz sem mel e30 tak spodni tapec sibru zustaval pevne pripevnen k sibru a zvedal se s nim do polohy striska i otevrene stresni okno. Ale u e36 kdyz dam jen polohu striska tak pozajede a vyklopi se sibr (ma to tak byt?) a kdyz potom zaviram strisku tak zustane tapec vset tam kam odjel a musim ho zasoupnout rucne. A kdyz potom otevru do plna stresni okno zustane viset tapec nekde vzadu co s tim

ne ted vazne je to bud ulomena packa na takovem bylem tahlu a nebo to je jen vypadle nic vic sem to take spravoval
Napsal: pát 24.02.2006 15:42
od error-motohanz
je to vypadle, komplet rozebrat....stalo se mi totez....opradne to vyzkousej ne to tam vratis...
Napsal: pát 24.02.2006 16:05
od Peet
Ty jo, šíbr, to je pro mě strašák jak sviňa... Dvě auta, obě se šíbrem, obě šíbr v ....... Snažil jsem se to řešit a je to fakt téma. Já bych se do té opravy rozhodně nepouštěl sám...to jen varuju...táha jsou seštělované aby se to nekřížilo apod, vše musí naprosto volně chodit...Člověk tomu může v dobré víře víc ubížit než pomoct...
kdykoli jsem přijel ke klukům co dělaj BMW se šíbrem, řekli mi: vyměnit šíbr...a nic víc s tím nechtěli mít společného:o)... myšleno spodek šíbru. Jsou tam v mechanisméch takové plastové pasky, asi máš nějakou z nich ulomenou, jak psali kluci výše
Napsal: pát 24.02.2006 16:29
od sumachr
Peet píše:Ty jo, šíbr, to je pro mě strašák jak sviňa... Dvě auta, obě se šíbrem, obě šíbr v ....... Snažil jsem se to řešit a je to fakt téma. Já bych se do té opravy rozhodně nepouštěl sám...to jen varuju...táha jsou seštělované aby se to nekřížilo apod, vše musí naprosto volně chodit...Člověk tomu může v dobré víře víc ubížit než pomoct...
kdykoli jsem přijel ke klukům co dělaj BMW se šíbrem, řekli mi: vyměnit šíbr...a nic víc s tím nechtěli mít společného:o)... myšleno spodek šíbru. Jsou tam v mechanisméch takové plastové pasky, asi máš nějakou z nich ulomenou, jak psali kluci výše
blbost , jednou sem se stim se speedem sral a byl to opruz pak uz sem to rozebiral sam asi 3x a kdyz vis uz jak na to je to brnkacka
Napsal: pát 24.02.2006 20:32
od error-motohanz
sumachr píše:Peet píše:Ty jo, šíbr, to je pro mě strašák jak sviňa... Dvě auta, obě se šíbrem, obě šíbr v ....... Snažil jsem se to řešit a je to fakt téma. Já bych se do té opravy rozhodně nepouštěl sám...to jen varuju...táha jsou seštělované aby se to nekřížilo apod, vše musí naprosto volně chodit...Člověk tomu může v dobré víře víc ubížit než pomoct...
kdykoli jsem přijel ke klukům co dělaj BMW se šíbrem, řekli mi: vyměnit šíbr...a nic víc s tím nechtěli mít společného:o)... myšleno spodek šíbru. Jsou tam v mechanisméch takové plastové pasky, asi máš nějakou z nich ulomenou, jak psali kluci výše
blbost , jednou sem se stim se speedem sral a byl to opruz pak uz sem to rozebiral sam asi 3x a kdyz vis uz jak na to je to brnkacka
presne tak kdyz jsem to delal po treti tak to jde skoro poslepu....

Napsal: sob 25.02.2006 10:43
od Hurdy
error-motohanz píše:sumachr píše:Peet píše:Ty jo, šíbr, to je pro mě strašák jak sviňa... Dvě auta, obě se šíbrem, obě šíbr v ....... Snažil jsem se to řešit a je to fakt téma. Já bych se do té opravy rozhodně nepouštěl sám...to jen varuju...táha jsou seštělované aby se to nekřížilo apod, vše musí naprosto volně chodit...Člověk tomu může v dobré víře víc ubížit než pomoct...
kdykoli jsem přijel ke klukům co dělaj BMW se šíbrem, řekli mi: vyměnit šíbr...a nic víc s tím nechtěli mít společného:o)... myšleno spodek šíbru. Jsou tam v mechanisméch takové plastové pasky, asi máš nějakou z nich ulomenou, jak psali kluci výše
blbost , jednou sem se stim se speedem sral a byl to opruz pak uz sem to rozebiral sam asi 3x a kdyz vis uz jak na to je to brnkacka
presne tak kdyz jsem to delal po treti tak to jde skoro poslepu....

Je to nechutná pakarna a ani se mi to nepodařilo spravit už to rozdělavat taky nebudu,leda že by jste mi to udělali vy když mate takovou praxi.
Napsal: sob 25.02.2006 14:37
od error-motohanz
Hele ja ale nerekl ze to neni nechutna pakarna..

..jsem rad ze uz to taky nemusim delat, jde o v cem je u nej problem ten tapec to je vyjety jen z takovejch zobacku co to drzej, musis ho opravovat tim zpusobem ze kdyz to kompletujes tak musis mit celej ten sibr ve vodorovny poloze (treba na dvou kozach)....mozna nemusis ale urcite to jde lepe.....ono to pak z toho vyjede a nastava to cely zas vyndat z auta....
p.s. musi to bejt slozita pakarna kdyz ty jen tocis klickou nebo mackas tlacitko a ten sibr dela tolik veci...

Napsal: ned 26.02.2006 11:56
od wang
Jak to tak vidim tak to bude pekna pakarna tak si s tim budu hrat az v lete ale tenhle patent kluci od BMW moc nevychytali... v tomhle teda zlata e30...

Napsal: ned 26.02.2006 17:26
od Hurdy
wang píše:Jak to tak vidim tak to bude pekna pakarna tak si s tim budu hrat az v lete ale tenhle patent kluci od BMW moc nevychytali... v tomhle teda zlata e30...

To je fakt mam druhou e36 a u obou jak manual tak el.šíbr byli pokažené.
Napsal: ned 26.02.2006 22:03
od error-motohanz
zase je to jen o udrzbe, ja ho vymenil a bez problemu, chce to urcitou udrzbu a tu v servisu dostanes, kdyz servisujes sam tak musi udrzovat sam....

nechce tam mit bordel a prach v tech pohyblivejch castech a to kdyz pred tebou nekdo rval za klicku jak blazen tak s tim taky nic nenadelas.....ja bych rekl ze vetsinou zlobej ty v kterejch se nekdo vrtal....
Napsal: pon 27.02.2006 08:36
od Peet
error-motohanz píše:....ja bych rekl ze vetsinou zlobej ty v kterejch se nekdo vrtal....
Tos řekl moc dobře

...
Věřím, že jsou tady lidi co to umí opravit se zavřenýma očima...ale už se neříká kolik toho pokurvili než se to naučili

. No kdo to dělá poprvé a nikdy to neviděl...upřímnou soustrast... Ale zas žádný učený z nebe nespadl, že? Pořád je to jen mechanismus

Napsal: pon 27.02.2006 09:22
od George_D
Kdyžtak bych měl na prodej, manuál šíbr ve funkčním stavu, asi lze přehodit motorek za elektriku, nevim nezkoušel jsem

Napsal: pon 27.02.2006 09:25
od Hanz
ja se pridam, sibr v cerne metle (bez motruku a spinace) za litr + jeden v cervene (kompletni), 3tis

Napsal: pon 27.02.2006 09:37
od Peet
Jestli se nepletu tak o barvu nejde, ne? Ten vrchní krycí plech se dá vyměnit za ten stávající co má kdo na autě, ne?
Napsal: pon 27.02.2006 15:27
od error-motohanz
jasne to se da vymenit ale to uz se v nem budes docel vrtat, tam se pak nastavuje i vyska toho kusu kastle nad tim mechnismem sibru a tak...nejjednoduzsi je menit kus za kus...a manualni je stejnej jako na elektriku, jen se to musi proste prestrojit a dodelat elektriku k tomu....Hanzova cena je docela good za kompletni se vsim je lepsi fakt koupit jinej nez opravovat....casove a nervove to urcite vyjde lepe...

Napsal: úte 28.02.2006 08:18
od Peet
Jo, ta cena je fakt hodně gut...za celej šíbr..to je pohoda
Napsal: úte 28.02.2006 11:06
od George_D
Mam taky černej, komplet manuál se všim za 1100
