Stránka 1 z 3

Napsal: pon 13.02.2006 16:10
od ondrej
Jde namontovat do 318i nějakej tvdší diferák bez nějakých větších úprav?? Myslel sem třeba z 320/323/325/328?? Díky za radu..

Napsal: pon 13.02.2006 16:13
od LOPOLO
tvrdsi????

Napsal: pon 13.02.2006 16:17
od ondrej
prostě větší svornost

Napsal: pon 13.02.2006 16:26
od patras
aha .. a ses si jistej ze ten co tam mas ma vubec nejakou svornost ??

bmw delalo difce bud bez spery nebo s 25% .. pokud chces vetsi tak to asi lze nechat nekde zrepasovat a upravit

Napsal: pon 13.02.2006 16:29
od LOPOLO
ja sem u 318tky nikdy samosvor nevidel ... :? ... ale dat si ho tam muzes

Napsal: pon 13.02.2006 16:34
od RuDoSh
co z toho?

Napsal: pon 13.02.2006 17:15
od Slid
RuDoSh píše:co z toho?


bude tam !

Napsal: úte 14.02.2006 14:14
od ondrej
Myslel že je to tak, že s větším výkonem je diferák s větší svorností. To znamená že se dělali pouze bez svornosti nebo s 25%?? to se mi moc nezdá.
4 RuDoSh: často jezdím na hory, a nebaví mě stále klouzající jedno kolo, taky se rad občas svezu bokem (sice tak max na mokru, ale alespoň něco).

Napsal: úte 14.02.2006 14:19
od LOPOLO
jo bmw dela votevrenej nebo 25% ( ty novy uz sou aktivni ) ... kdyz chces vic, musis to poresit jinak.

Napsal: úte 14.02.2006 14:37
od Jiras
LOPOLO píše:ja sem u 318tky nikdy samosvor nevidel ... :? ... ale dat si ho tam muzes


Já ho tam měl, a podle mě už z fabriky... Akorát začal už hodně vrzat, tak už tam neni.

Napsal: úte 14.02.2006 14:53
od patras
LOPOLO píše:ja sem u 318tky nikdy samosvor nevidel ... :? ... ale dat si ho tam muzes


ja ho mel na 318ti .. a z fabriky ..

Napsal: úte 14.02.2006 15:28
od Speedy
Ja ho tam fabriky neměl a teď ho tam mám :lol:

Na 318i se Ti bude blbě shánět, ale můžeš si ho nechat udělat na míru. Stoji to necelých 20k.

Napsal: úte 14.02.2006 15:30
od sumachr
ja ho zatim nemam ale doufam ze jednou bude :lol:

Napsal: úte 14.02.2006 19:07
od mengi
ondrej píše: často jezdím na hory, a nebaví mě stále klouzající jedno kolo, taky se rad občas svezu bokem (sice tak max na mokru, ale alespoň něco).


100%ni mechanicky ARB, to pak bude prdel :D

Napsal: úte 14.02.2006 19:55
od George_D
Zkoušel někdo někdy použít diferenciál třeba z Toyoty, nebo něčeho klidně jinýho?? Neukamenujte mě je to jen tak :lol:

Napsal: úte 14.02.2006 21:31
od JaraX
ondrej píše:Myslel že je to tak, že s větším výkonem je diferák s větší svorností. To znamená že se dělali pouze bez svornosti nebo s 25%?? to se mi moc nezdá.
4 RuDoSh: často jezdím na hory, a nebaví mě stále klouzající jedno kolo, taky se rad občas svezu bokem (sice tak max na mokru, ale alespoň něco).


ja myslim ze na hory je lepsi klasickej diferak nez samosvor.

Napsal: stř 15.02.2006 00:48
od Slavisimo
JaraX píše:
ondrej píše:Myslel že je to tak, že s větším výkonem je diferák s větší svorností. To znamená že se dělali pouze bez svornosti nebo s 25%?? to se mi moc nezdá.
4 RuDoSh: často jezdím na hory, a nebaví mě stále klouzající jedno kolo, taky se rad občas svezu bokem (sice tak max na mokru, ale alespoň něco).


ja myslim ze na hory je lepsi klasickej diferak nez samosvor.
samosvor je podle me lepsi, lehci kolo by klouzalo kdyby tam nebyl samosvor.

Napsal: stř 15.02.2006 02:18
od mengi
Ne, vazne necekejte ze se samosvorem budete moct jezdit po zasnezenych svazich misto rolby. BMW fakt neni offroad (troufnu si tvrdit, ze ani X5) a samosvor byl konstruovan pro jine ucely.

Napsal: stř 15.02.2006 08:37
od Fikop
JaraX píše:
ondrej píše:Myslel že je to tak, že s větším výkonem je diferák s větší svorností. To znamená že se dělali pouze bez svornosti nebo s 25%?? to se mi moc nezdá.
4 RuDoSh: často jezdím na hory, a nebaví mě stále klouzající jedno kolo, taky se rad občas svezu bokem (sice tak max na mokru, ale alespoň něco).


ja myslim ze na hory je lepsi klasickej diferak nez samosvor.


Pokud se nebojíš mírného plachtění přes celou cestu, tak je samosvor na zimu lepší. :lol:

Napsal: stř 15.02.2006 08:46
od Peet
Slavisimo píše:samosvor je podle me lepsi, lehci kolo by klouzalo kdyby tam nebyl samosvor.


Lehčí kolo by klouzalo, kdyby tam nebyl? A které kolo je lehčí, když stojíš na místě a potřebuješ se rozjet?..jedno kolo se ti točí a prokluzuje, druhé se ani nehne.
Mám trochu mezery ve vědomostech co se diferáků týče, jak to teda funguje?
E36 má samosvor lamelový s předem na stálo definovaným předpětím.... a co diferáky typu torsen? Uděláte někdo osvětu, prosím?