Stránka 1 z 1

Napsal: sob 11.02.2006 17:23
od mufman
Ahoj všem,

chtěl bych se zeptat kolik je tak rozumny chtit za BMW E36 316i r.v.1992 a najeto 220tis. km a jestli to ma smysl kupovat nebo je to spatna varianta auta? Trochu se bojím že to nepojede... Předem díky za všechny rady.

Napsal: sob 11.02.2006 17:58
od patras
tvuj strach je opravneny :) 316 fakt moc nepojede .... se stejnou spotrebou a povinnym mas 318is ....

Napsal: sob 11.02.2006 19:13
od marthyn
mufman píše:Ahoj všem,

chtěl bych se zeptat kolik je tak rozumny chtit za BMW E36 316i r.v.1992 a najeto 220tis. km a jestli to ma smysl kupovat nebo je to spatna varianta auta? Trochu se bojím že to nepojede... Předem díky za všechny rady.

Nevím kolik za to chce on ani jakou to má přesně výbavu, ale za rok 92 může podle stavu chtít od 60 - 100tis.Je to samozřejmně individuální.Tak jse hýbou na trhu.
Pokud má třeba schovaný kilo kokainu v nádrži, tak za to může chtít i 2 :lol: mega
Pokud je ten motor servisovaný pravidelně tak ti vydrží dvakrát tolik, co má teď najeto bez větších problémů - toho bych se nebál.Že to nepojede, je vcelku jasné. To auto něco váží a každé kilo navíc bude zřetelně znát.Předpokládám, že jsi student, takže pokud se Ti nechce kupovat šestiválec(kvůli ručení).Jdi fakt do toho is nebo aspoň do 318i M43.Is se navíc špatně shání a má ještě docela cenu.....

Jinak obvyklá pomoc:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... =0&thold=0

Napsal: sob 11.02.2006 19:32
od koutnyp
Mno čoceče, ikdyby to měl serivsovaný v pekle, pokud s tím nejezdil děda který s tím jezdí jen do kostela tak obecně 1,6 a 1,8 sou uhoněný motory. A pokud to je M40 motor tak bych do toho nešel vůbec. Pokud to je M43 tak to je dobrá volba. Ale řekl bych dle výbavy a kol. Ale víc jak kilo bych mu za to určitě nedal. Koukni od fóra na co si máš dát bacha.

Napsal: ned 12.02.2006 17:55
od marthyn
koutnyp píše:Mno čoceče, ikdyby to měl serivsovaný v pekle, pokud s tím nejezdil děda který s tím jezdí jen do kostela tak obecně 1,6 a 1,8 sou uhoněný motory. A pokud to je M40 motor tak bych do toho nešel vůbec. Pokud to je M43 tak to je dobrá volba. Ale řekl bych dle výbavy a kol. Ale víc jak kilo bych mu za to určitě nedal. Koukni od fóra na co si máš dát bacha.


A který BMW není uhoňený............. :driver:

Napsal: ned 12.02.2006 18:02
od Andre
Třeba to moje 8)

Napsal: ned 12.02.2006 19:03
od mufman
Ahoj,

s tím studentem v podstatě trefa:) Ted sice pracuju ale od zari planuju na skolu:) To auto na ktery mam nabídku je uplne holy, tudíz ma jen el. zrcátka ale ma al kola 16" a cena je 65tis. kč. Bude teda potrebovat nalakovat asi 3 casti. Ja se hlavne bojim toho ze se v tom budu treba muset stydet protoze kazdej druhej blb bude chtit si zazavodit s BMW a to moje na to proste mit nebude... Ba co hur ze nebude mit ani na to nejak rozumne jet. A taky se bojim ze 92 uz je dost stary auto a abych do toho nemusel za rok vrazit jeste jednou porizovaci cenu auta.... :(

Napsal: ned 12.02.2006 19:06
od mufman
JO jeste takovej detail.... Vím jaky motory se montovali do E36 ale jenom pod oznacením objemu. Takze M40 nebo M43 mi nerika vubec nic :(

Napsal: ned 12.02.2006 19:39
od koutnyp
Mno tak je pro info: M40 rozvod dělanej řemenem a nastavování vůle pomocí hydroštelů jedna cívka rozdělovač. M43 rozvod řetěz žádnej rozdělovač co svíčka to cívka. Ten M43 motor je prakticky nesmrtelnej pokud ho neuvaříš. A i za uvařenej se platí docela dost. :) Osobně bych se bál jít do auta 92 s vědomím že není kačka na to do toho něco dát. Jak říká kámoš když máš na opici musíš mít i na banány :) a má recht

Napsal: ned 12.02.2006 21:09
od mufman
Tak ze by nebyla ani koruna kterou bych toho narval to zase ne. Ale 50 tisic rocne na udrzbu i kdybych mel tak to do toho nenarvu...

Napsal: úte 14.02.2006 23:23
od Luki
koutnyp píše:Mno tak je pro info: M40 rozvod dělanej řemenem a nastavování vůle pomocí hydroštelů jedna cívka rozdělovač. M43 rozvod řetěz žádnej rozdělovač co svíčka to cívka. Ten M43 motor je prakticky nesmrtelnej pokud ho neuvaříš. A i za uvařenej se platí docela dost. :) Osobně bych se bál jít do auta 92 s vědomím že není kačka na to do toho něco dát. Jak říká kámoš když máš na opici musíš mít i na banány :) a má recht


Prosimte a co specifikace M44, popr zkusenosti...
Teda koukal sem ze nekomu se ho povedlo zavarit ale to uz je o necem jinym... 8)

Napsal: stř 15.02.2006 09:51
od magiccc
Já mám třeba na prodej 91 rok, 318i saloon a kromě výměny pravýho předního blatníku do toho auta nebude potřeba investovat ani korunu...

Napsal: stř 15.02.2006 11:14
od castro
Luki píše:
koutnyp píše:Mno tak je pro info: M40 rozvod dělanej řemenem a nastavování vůle pomocí hydroštelů jedna cívka rozdělovač. M43 rozvod řetěz žádnej rozdělovač co svíčka to cívka. Ten M43 motor je prakticky nesmrtelnej pokud ho neuvaříš. A i za uvařenej se platí docela dost. :) Osobně bych se bál jít do auta 92 s vědomím že není kačka na to do toho něco dát. Jak říká kámoš když máš na opici musíš mít i na banány :) a má recht


Prosimte a co specifikace M44, popr zkusenosti...
Teda koukal sem ze nekomu se ho povedlo zavarit ale to uz je o necem jinym... 8)


Třeba mě nedávno.... :oops:

Napsal: stř 15.02.2006 15:32
od mufman
magiccc píše:Já mám třeba na prodej 91 rok, 318i saloon a kromě výměny pravýho předního blatníku do toho auta nebude potřeba investovat ani korunu...


napsal jsem Ti SZ ohledne zaslani fotek na mail. Předem za fotky díky

Napsal: stř 15.02.2006 23:11
od magiccc
mufman píše:
magiccc píše:Já mám třeba na prodej 91 rok, 318i saloon a kromě výměny pravýho předního blatníku do toho auta nebude potřeba investovat ani korunu...


napsal jsem Ti SZ ohledne zaslani fotek na mail. Předem za fotky díky

máš taky SZ