Stránka 1 z 1

Napsal: úte 07.02.2006 19:02
od ondrej
Poraďte mi prosím jak je na tomhle motoru řešený spínání sahary, je to nějak zaseklí a točí su furt, závisle na otáčkách. Díky

Napsal: stř 08.02.2006 07:30
od ajfel
pohon vrtule zajistuje viskozni spojka ...

ma se tocit furt - mozna mirne zavisle na otackach motoru.
po startu na studenem motoru se toci rychleji, po chvilce zpomali (da se zastavit treba novinama)
zrychli zase az po zahrati motoru nad provozni teplotu.

pokud se chova jina, vymen tu viskozni spojku - stoji kolem 3500Kc

petr

Napsal: stř 08.02.2006 14:59
od koutnyp
Mno tak řekl bych že taklhe: je to kombinace vyskozity a odstředívé síly. Nomrálně se pomalu protáčí ale jak de teplo nahoru tak vyskozita začíná tvrdnout a odstredivkou se ti s vyšími tuhými otáčkami zaseknou takový kladívka a sekne se vyska natvrdku že se potom uč pořád točí. Melo by se nolmáně protáčet ale né zas tak úplně lehce protože jinak tam máš tu vyskozitu v prdeli a nebude ti to chladit. Třeba jako mě na brněské dálnici v zácpě před dvěla lety. :) Ale určitě ji prosímtě neheftuj na tvrdo :))

Napsal: stř 08.02.2006 16:57
od ondrej
Asi je to ale pořád šprajclí těma kladívkama, nelze zastavit. Posralo se mi to cestou do Itálie, jel sem s tím cca 1500 km, a při takových 4-5tis to je slušnej rachot. Má to zvuk jak š100. Předpokládám že opravit to nějak levněji nepůjde že?

Napsal: čtv 09.02.2006 06:58
od ajfel
ne

Napsal: čtv 09.02.2006 09:55
od koutnyp
a seš si jistej že to dělá ta vyska? Možná bych to viděl na ložisko v pumpě hele. Ty vyska totiž když se ti sekne tak se točí na plno i v 5 tis. otáčkách a měla by vejt bez problémů. Zkus to nahodit zahřát a potom poslechnout jestli ti nerachotí náhodou ložisko v pumpě.