Stránka 1 z 1

Napsal: pon 06.02.2006 10:11
od castro
Kluci nevíte kde by se dala sehnat hlava na 318iS r.96 (1,9l)?

Nebo jestli znáte nějakou dobrou opravnu kde by mi to dobře udělali.

Díky všem za všechny rady, jsem z toho uplně mimo...

Napsal: pon 06.02.2006 11:12
od patras
hlava na is mozna pujde svarit ale myslim ze to stejne nevydrzi ... takze shanis hlavu na motor M44 ... je tak ?

Napsal: pon 06.02.2006 11:25
od castro
patras píše:hlava na is mozna pujde svarit ale myslim ze to stejne nevydrzi ... takze shanis hlavu na motor M44 ... je tak ?
Přesně tak. Jsem z toho docela dost na prášky... děkuju všem za jakoukoli pomoc nebo radu.

Nevím přesně kde to ruplo ale jak nastartuju, chladička začne hned stoupat a když to zhasnu tak to v tom motoru bublá, že hrůza. takže asi žádná sranda. v oleji sejra a vaří to hned... :cry:

Napsal: pon 06.02.2006 11:34
od patras
tak to nestartuj ... !!!!

Napsal: pon 06.02.2006 11:53
od castro
auto už stojí, jen říkám jak se to chovalo než jsem to zjistil....

nevíte teda někdo na koho se obrátit?

Napsal: pon 06.02.2006 12:03
od milo
mozna to neni az tak v prdeli a je to jenom tesneni ...

Napsal: pon 06.02.2006 13:29
od Kalos
ahoj hlavu sem řešil až do teďka -sehnal jsem jí v Brně - pokud ti neva dálka dám ti na ně kontakt

Napsal: pon 06.02.2006 19:30
od Hurdy
Otevři motor u těhle motoru hlavy tolik nepraskají bude to nejspíš těsnění.

Napsal: pon 06.02.2006 21:28
od castro
Hurdy píše:Otevři motor u těhle motoru hlavy tolik nepraskají bude to nejspíš těsnění.
Doufám že máš pravdu. Nemam s tim zkušenosti. Když sem nastartoval (před prasknutim) měl sem ručičku teploty na konci modrýho pole. Nechal jsem chvíli běžet volnoběh a pak jel na parkáč, chcíli sem to točil jen málo a pak (už to myslim muselo bejt teplý) jel fest a asi 10 néli 15 minut jenom točil a dělal si kolečka a osmičky mno a pak se začalo z motoru jenom kouřit (nejdřív sem si myslel že hořim) a už to vařilo. voda všude, i v mym xichtě. Tak sem s tim ještě dojel domů tak že sem každej 1km stavěl protože to lezlo strašně do červenýho. Takhle jsem dojel asi 4km a už s tim nic nedělal. Druhej den kouknu na olej a sejra, voda pryč. Takže počítám s nejhoršim doufám v lepší.

Teď už jenom kam to dát opravit abych s tim po pár měsících nejel znova...... ???????

Celou dobu co to mám tak než to zahřeju opatrně točim do 2 - 2,5 tisíc a teď tohle... :cry:

Takže když někdo bude vědět o dobrym servise...? Pokud možno levnym...

Napsal: pon 06.02.2006 22:00
od snuky
na kolik to vyjde vymena tesneni u tohodle motoru ,myslim prace + matros ? :?:

Napsal: stř 08.02.2006 19:58
od Marek-is
To spis vypada na vodni pumpu nebo termostat...podivejse jestli je celej horkej chladic...pak tprve tesneni ci hlava.Hlava pujde zavarit.Dobre to delaj v Brne nebo v Luzicich.Ale u is moc hlavy nepraskaj...

Napsal: stř 08.02.2006 21:14
od milo
Marek-is píše:To spis vypada na vodni pumpu
to by ale nemel bordel v oleji ...

Napsal: čtv 09.02.2006 11:50
od castro
Je to fakt divný. V oleji sice sejra, ale v chladičce je čistej antifreeze bez známek oleje.
Je fakt že vodní pumpa se mohla zbláznit protože už se mi kdysi hlásila když prokapávala, jenže co pak ten olej... :-(
Příští týden s tim něco začnu dělat.

Doufám v "jen těsnění"

Napsal: čtv 09.02.2006 17:59
od major
castro píše:Je to fakt divný. V oleji sice sejra, ale v chladičce je čistej antifreeze bez známek oleje.
Je fakt že vodní pumpa se mohla zbláznit protože už se mi kdysi hlásila když prokapávala, jenže co pak ten olej... :-(
Příští týden s tim něco začnu dělat.

Doufám v "jen těsnění"
Tak jsem se koukal do ETK a to jak to popisuješ vypadá nejvíce na těsnění pod hlavou. Kdyby ti rupla jen hlava, tak by nebyl ten únik vody tak intenzivní a hlavně by to necákalo ven z motoru, ta voda v oleji záleží na tom kde to praskne(pokud by to byla hlava). Pokud by to byla jen pumpa, voda sice vyteče ven přes gufero, ale zase by nebyla v oleji. Já to prostě typuji na těsnění, cena těsnění bude tak 2K, práci odhaduji na 3K.

Napsal: pon 13.02.2006 11:09
od lenoch
major píše:
castro píše:Je to fakt divný. V oleji sice sejra, ale v chladičce je čistej antifreeze bez známek oleje.
Je fakt že vodní pumpa se mohla zbláznit protože už se mi kdysi hlásila když prokapávala, jenže co pak ten olej... :-(
Příští týden s tim něco začnu dělat.

Doufám v "jen těsnění"
Tak jsem se koukal do ETK a to jak to popisuješ vypadá nejvíce na těsnění pod hlavou. Kdyby ti rupla jen hlava, tak by nebyl ten únik vody tak intenzivní a hlavně by to necákalo ven z motoru, ta voda v oleji záleží na tom kde to praskne(pokud by to byla hlava). Pokud by to byla jen pumpa, voda sice vyteče ven přes gufero, ale zase by nebyla v oleji. Já to prostě typuji na těsnění, cena těsnění bude tak 2K, práci odhaduji na 3K.
Souhlasím. Buď jen těsnění nebo možná i palice... Hlavně to nedej nějakýmu debilovi. Aby to nedojebal a neshrábl ještě prachy. Podle toho starýho těsněnína hlavě se dá občas poznat, jestli bylo vprdeli a teklo. Jináč se dá i zjistit, jestli ta tvá hlave je ok nebo ko. Ale stojí to prachy. Tak buď můžeš zariskovat a vyměnitjen těsnění neborovnou nechat i přezkoušet těsnost hlavy. A možná bych jí taky nechal zbrousit - tostojí zhruba 400,- (100kč/válec). Jo a hlavní věc!!! Z nějakýhodůvodu se to stalo. Kže až tobude zase jezdit, tak až budeš tůrovat,čum furt nateploměr, jestli se to při tvých vylomeninách chladí. Třebas máš v prdeli pumpu, která už tlačí málo vody a nedokáže motor při plném výkonu ochladit, nebo viska, nebo ucpanej chladič nebo..... držímpalce!!!

Napsal: pon 13.02.2006 11:41
od castro
Díky moc za rady. Auto mi stojí před domem a nejvíc si lámu hlavu právě s tim kam to šoupnout aby mi to nezvrtali. Kamkoliv volám tak mi řeknou „jasně, to taky děláme“ nebo se ptám známých a ti že mají známého co to dělá, jenže: Co já vim co je to za člověka, sice hezký že je to nějaký známý ale kdoví jestli to stejně nezvrtá…..
Takž auto stojí a nikam se nehrne – opravdu nevim kam. Jenom to zítra šoupnu známému do autoservisu aby mi to rozdělal a zkusil natlakovat abych teda věděl kde je chyba. Četl jsem někde že se to musí všechno dělat podle přesného postupu, každej šroub podle pořadí, pak je naolejovat ani moc ani málo a seřízení ventilů atp.... mno nevim - všichni řeknou no problem ale třeba tohle ani nevědí......
Pokud máte někdo tip budu rád – jsem z prahy.
Díky.