Stránka 1 z 1

Napsal: úte 17.01.2006 12:03
od marek26
Pri teste palubovky nieze su to nepotrebne veci pre uzivatela, ako sa to tu na fore pise, ale daju sa zistit celkom dobre veci o aute.
- VIN cislo poslednych 7 (zistite ci mate skladacku)
- pocet ubehnutych km po (vymene oleja) vynulovani ukazov. oleja
- ako je stare vase auto v dnoch
- a synchronizacne zariadenie ktore spolupracuje s tachometrom ak nesedia kilometre zasvieti bodka
A urcite este volaco len to tu nebolo poriadno vysvetlene. Ak je tu manik co vie ako na to a ma s tym prax mohol by to tu opisat.
Vieme ze existuje naE36 2 testy. 1.-vy nechame volne bezat, 2.-znovu stlacime nulov. tlac. Len nevieme co znamenaju tie jednotlive polozky. Na fore je jeden odkaz na e36instruments tam je to po anglicky ale je tento system platny pre vsetky verzie e36? Neviem co si mam mysliet ked niektora polozka mi ukaze napr. " ------------ 09" sekcia 09 je akoze prazdna tomu nerozumiem. A to som mal 15-ku zapatu aj na ON aj OFF

Napsal: úte 17.01.2006 12:11
od FrajerT
Počuj, tie tri veci by som ešte pochopil, ale ako môže auto evidova?, koľko dní je staré?! 8O

Čo keď napr. stojí dva roky niekde v dielni bez aku? Má to nejaký záložný zdroj? To sa mi nezdá... :!:

Napsal: úte 17.01.2006 12:34
od marek26
FrajerT píše:Počuj, tie tri veci by som ešte pochopil, ale ako môže auto evidova?, koľko dní je staré?! 8O

Čo keď napr. stojí dva roky niekde v dielni bez aku? Má to nejaký záložný zdroj? To sa mi nezdá... :!:
A s akeho dovodu by malo stat? Normalny clovek na nom bezne chodi. To musi mat fakt problemy ked furt stoji. Inak palubovka ma svoj interny zdroj ktory udrzuje hodnoty v pameti.

Napsal: úte 17.01.2006 13:07
od marek26
Ved to som chcel aby sa vyjadril nejaky manik nech to popise

Napsal: úte 17.01.2006 14:50
od marek26
alp píše:staci pouzit tlacitko hledej a projit si co se tu uz psalo a pak neni nutno zakladat novy thready o nicem ....
no :?