Stránka 1 z 1

Napsal: pát 13.01.2006 18:48
od Klakson
čus potřebuji nějaký info, rozdíly ve sprintu, v 0-100, výhody nevýhody, atd.. každej poznatek ohledně jízdních vlastností uvítám

díkas :wink:

Napsal: sob 14.01.2006 09:28
od Klakson
nikdo nic jo? vy jste teda znalci :lol: :lol: :lol:

Napsal: pon 16.01.2006 14:08
od Alessino
Objektivně:
tabulkové hodnoty takřka stejné:
max. výkon 125/170 kW/PS (bez kat. 126/171 kW/PS)
max. kr.mom. 222 Nm
0-100 km/h 8,2 - 8,7 vt. (podle karoserie (nejlehší je Coupé) a výbavy)

Subjektivně:
verze bez katu jede líp v nižšších otáčkách (jasny rozdil v rozmezí 2500-3000), pak se to jakoby srovná, ale katová verze zřejmě jede o něco líp ve vyšších otáčkách (aby splnila tabulkové hodnoty), což není tak poznat.

Bezkat má o 0,5 l menší spotřebu.

Nevím na co tyto informace potřebuješ, ale rozdíl vlastně žádný není, mnohem víc se na zrychlení, spotřebu atd. podepíše třeba volba diferenciálu (orig. 3,91 - 3,46), nemluvě o celkovém stavu (bezkaty jsou starší), atd.. 8)

Napsal: pon 16.01.2006 15:22
od Lukáš
Alessino píše:Objektivně:
tabulkové hodnoty takřka stejné:
max. výkon 125/170 kW/PS (bez kat. 126/171 kW/PS)
max. kr.mom. 222 Nm
0-100 km/h 8,2 - 8,7 vt. (podle karoserie (nejlehší je Coupé) a výbavy)

Subjektivně:
verze bez katu jede líp v nižšších otáčkách (jasny rozdil v rozmezí 2500-3000), pak se to jakoby srovná, ale katová verze zřejmě jede o něco líp ve vyšších otáčkách (aby splnila tabulkové hodnoty), což není tak poznat.

Bezkat má o 0,5 l menší spotřebu.

Nevím na co tyto informace potřebuješ, ale rozdíl vlastně žádný není, mnohem víc se na zrychlení, spotřebu atd. podepíše třeba volba diferenciálu (orig. 3,91 - 3,46), nemluvě o celkovém stavu (bezkaty jsou starší), atd.. 8)



omyl bezkaty jsou stejně starý jako katy!!!!! bez kyty se dodavali do konce produkce e30-ky.

Napsal: pon 16.01.2006 16:56
od Klakson
Alessino píše:Objektivně:
tabulkové hodnoty takřka stejné:
max. výkon 125/170 kW/PS (bez kat. 126/171 kW/PS)
max. kr.mom. 222 Nm
0-100 km/h 8,2 - 8,7 vt. (podle karoserie (nejlehší je Coupé) a výbavy)

Subjektivně:
verze bez katu jede líp v nižšších otáčkách (jasny rozdil v rozmezí 2500-3000), pak se to jakoby srovná, ale katová verze zřejmě jede o něco líp ve vyšších otáčkách (aby splnila tabulkové hodnoty), což není tak poznat.

Bezkat má o 0,5 l menší spotřebu.

Nevím na co tyto informace potřebuješ, ale rozdíl vlastně žádný není, mnohem víc se na zrychlení, spotřebu atd. podepíše třeba volba diferenciálu (orig. 3,91 - 3,46), nemluvě o celkovém stavu (bezkaty jsou starší), atd.. 8)


protože když jsem to psal věděl jsem o prodeji 325i bez katu a nevěděl co a jak, teď už ho mám ale doma :lol: , co se diferenciálu týče nemám potuchy co tam je za převod, vím jenom že to je samosvor. kdyby tam byl 3,91 tak jsem moc spokojenej, nevíš jakto zjistím?

Napsal: pon 16.01.2006 19:22
od Alessino
Klakson píše:protože když jsem to psal věděl jsem o prodeji 325i bez katu a nevěděl co a jak, teď už ho mám ale doma :lol: , co se diferenciálu týče nemám potuchy co tam je za převod, vím jenom že to je samosvor. kdyby tam byl 3,91 tak jsem moc spokojenej, nevíš jakto zjistím?


Na diferencialu je štítek (maly kus plechu) s vyraženým poměrem a případnou svorností, takže pro Tvůj ideál :D např.: S3,91 (nebo 3,91S...teď nevím), bez nej zbývá pouze počítat otáčky hřídele na jednu otáčku kola (v případě samosvoru obou kol)

Napsal: úte 17.01.2006 09:07
od Klakson
ok, díky za tip :wink: