Stránka 1 z 1

Napsal: úte 03.01.2006 22:17
od Honza-net
Už to tu bylo párkrát, ale potřebuju si pár věcí upřesnit.

Dnes mi po nastartování auta neskutečně lítaly otáčky, vesměs se plácaly téměř na nule a po chvíli motor chcípnul. Podivně to prskalo do výfuku. Občas po otočení klíčkem se jen protočil motor a hned chcípnul.

Po pečlivém použití funkce Hledat jsem zjistil, že to většinou je lambda, volnoběžný ventil, hadice sání, váha vzduchu.

Já mám novou: lambdu, volnoběžný ventil, veškerý hadice, všechny filtry, palivové čerpadlo a svíčky, kabely proměřené a ok.
Už jen zbývá ta váha vzduchu.
Zajímalo by mě, jestli to může způsobovat i něco jiného a jestli má mít vliv na chod motoru, když váhu vzduchu odpojím (kabel)?

Napsal: úte 03.01.2006 22:24
od M3maniac
tak to je divné,podle mě to váha není...chce to šikovnýho mechoše co umí zacházet s diagnostikou....

Napsal: úte 03.01.2006 23:11
od Honza-net
M3maniac píše:tak to je divné,podle mě to váha není...chce to šikovnýho mechoše co umí zacházet s diagnostikou....
Diagnostiku jsem ještě nezkoušel. Tedy naposledy před výměnou řídicí jednotky která byla KO a to to auto s počítačem vůbec nekomunikovalo.

Ještě mě napadá, že sem v autě před pár dny cítil hodně benzín. Teď ale ne.

Napsal: stř 04.01.2006 00:30
od Pivson
lambda origo na auto nebo univerzál?

Ty lamby univerzál si často s BMW nerozumí :-(

Napsal: stř 04.01.2006 11:17
od Honza-net
Pivson píše:lambda origo na auto nebo univerzál?

Ty lamby univerzál si často s BMW nerozumí :-(
Lambda origo.

Napsal: čtv 05.01.2006 00:49
od Honza-net
Tak trochu pokrok. Váhou vzduchu to nebude. Právě sem namontil jednu koupenou od Ooha, a zas to samý. Motor naskočil chvilku běžel a pak to kuckalo kuckalo až to chcíplo. Na druhý nastartování to jen kucklo a chcíplo :(

Myslíte že to může způsobit třeba taková prkotinka jako netěsnící (nedotažené či tak něco) hadice k a od palivového filtru? Sice sem ho měnil už před asi 1000km, ale jak už sem psal, v poslední době sem párkrát cítil v autě benzín..

Napsal: čtv 05.01.2006 19:47
od olas
pokud máš v nádrži 1/4 a míň, je možná i pumpa.

Napsal: čtv 05.01.2006 21:07
od Kalos
Ahoj no tak chlapíku řeknu ti to asi takhle - To všechno co píšeš jsem taky měnil -a nakonec mám prasklou hlavu u ventilu asi 2mm díra která se teplem roztáhne a vesele proudí vodička do válců. A něco k lambdě -samotná lambda nejede nepřetržitě - je vlastně nahřívanej drát a ta se ti na autě zapne až se ti ohřeje vzduch ve výfukovým potrubí. A pak se vypíná ve vysokých otáčkách kdy jde do válců hodně benzínu -takže hned nejde a nejde taky když to duzníš. Z toho plyne že to lambdou nebude-váha vzduchu to nebude na 100% měl jsem 5 aut a váhy OK. Volnoběžnej ventil stačí ve většině případů propláchnout a je ok. Pokud ti padá v nádobce voda je to hlava nebo těsnění ale nejhorší je že to ti nikdo neřekne dokud to někdo nerozdělá. Takže když vyměníš všechno nakonec to bude stejně hlava nebo těsnění a je naprosto vpohodě ani ta oprava moc nestojí.

Napsal: pát 06.01.2006 04:06
od Honza-net
olas píše:pokud máš v nádrži 1/4 a míň, je možná i pumpa.
Nádrž mám skoro plnou a palivový čerpadlo je nový.
Kalos píše:Ahoj no tak chlapíku řeknu ti to asi takhle - To všechno co píšeš jsem taky měnil -a nakonec mám prasklou hlavu u ventilu asi 2mm díra která se teplem roztáhne a vesele proudí vodička do válců. A něco k lambdě -samotná lambda nejede nepřetržitě - je vlastně nahřívanej drát a ta se ti na autě zapne až se ti ohřeje vzduch ve výfukovým potrubí. A pak se vypíná ve vysokých otáčkách kdy jde do válců hodně benzínu -takže hned nejde a nejde taky když to duzníš. Z toho plyne že to lambdou nebude-váha vzduchu to nebude na 100% měl jsem 5 aut a váhy OK. Volnoběžnej ventil stačí ve většině případů propláchnout a je ok. Pokud ti padá v nádobce voda je to hlava nebo těsnění ale nejhorší je že to ti nikdo neřekne dokud to někdo nerozdělá. Takže když vyměníš všechno nakonec to bude stejně hlava nebo těsnění a je naprosto vpohodě ani ta oprava moc nestojí.
Huh, děkuji za rozsáhlé info. Takže hlava či těsnění.

Já mám takový podezření, že to bude tím, že tam nejde palivo (nebo jde občas jen kapka). Tomu by nasvědčovalo chování toho motoru a trochu i to, že je někde od motoru cítit benzín..
Každopádně asi vzdám svůj způsob opravování -vyměnit všechno za nový- a dotáhnu to do servisu.

Napsal: pát 06.01.2006 11:57
od Kalos
No to střílení do výfuku - je způsobeno tím že ti nespálí v jednom válci benzín a všeochno ti letí do výfuku to se ti zapálí o rozžhavený potrubí -a to je ta střelba -taky jsem řešil palivový čerpadlo -ale jenom filtr u palivovýho čerpadla a bylo to všechno OK - no jinak ti poradit nemůžu musel bych to slyšet a vidět -a ještě ti doporučuju natlakovat chladící soustavu - co to ukáže a pokud bude nestálej tlak tak je to jasná věc už nahoče uvedená.Neboj všecno jde opravit. a hlavně neřeš peníze ve finále je stejně vyndáš jako já a jako všichni ostatní. 8)

Napsal: pát 20.01.2006 16:12
od Honza-net
Tak mám nějaké nové info. Ráno sem dostal info od mechanika, u kterého mám bmw a už na to přišel. Bylo to něco o klikovce, nějakém ozubeném kole, kladce a palivu :D Prý štestí že se to nepotkalo.. V pondělí už budu mít auto doma a rovnou s ním pokecám co to přesně bylo.

Napsal: pát 20.01.2006 19:00
od Kalos
to je nějaký divný ! nechci tě strašit - ale žeby odvětrávání klikovky špatné ?? nevím nevím jestli to co popisuješ -může mít tu přýčinu. Ale budu rád když se sem vrátíš a napíšeš -aspoň tu budem chytřejší o něco :lol:

Napsal: pát 20.01.2006 19:29
od Honza-net
Kalos píše:to je nějaký divný ! nechci tě strašit - ale žeby odvětrávání klikovky špatné ?? nevím nevím jestli to co popisuješ -může mít tu přýčinu. Ale budu rád když se sem vrátíš a napíšeš -aspoň tu budem chytřejší o něco :lol:
Upřímě rečeno, to co mi řekl (respektive to co řekli mi bylo tlumočeno přes otce) mi moc smysl nedává.. Může mít nějaký vočesaný ozubený kolo spojitost s dodávkou benzínu? Já mam za to že ne..
V pondělí s ním budu mluvit osobně, tak to pečlivě zjistím, každopádně prý rozebral motůrek a našel závadu, což je celkem pozitivní, už bych rád začal normálně jezdit. Přecejenom už sem do toho nacpal tolik peněz, až to není pěkný. Si připadám, jako když jsem měl před BMW Rapida a snažil jsem se ho renovovat. To sežralo víc pěněz než mě stálo BMW a pořád to bylo naprd :D

Napsal: pon 23.01.2006 13:50
od Honza-net
BMW je doma, už šlape jako hodinky :D Takže bylo to nějaký to pochroumaný kolečko, kvůli tomu tam přeskakoval řemen či co a tím pádem dostávala ŘJ špatný informace a dělalo to, co to dělalo.

Napsal: pon 23.01.2006 14:48
od Speedy
He, tomu se říkaj špatně nastavený rozvody. To dělá to, že vačky maj špatný časování vůči klice a samozřejmě to nejede. máš kliku, že se ti to nepotkalo!

Napsal: pon 23.01.2006 15:21
od Honza-net
Speedy píše:He, tomu se říkaj špatně nastavený rozvody. To dělá to, že vačky maj špatný časování vůči klice a samozřejmě to nejede. máš kliku, že se ti to nepotkalo!
Jo to mi mechanik taky říkal, opravdu štěstí.