Stránka 1 z 1

Napsal: pát 16.12.2005 11:39
od Pyron
Jistě to tu mnohokrát zaznělo, tak se předem omlouvám. Jaké máte, pokud máte, bezpečáky na kolech? Dva roky mám kola z M3 a poté, co soused přišel o kola během 20 minut stání na parkovišti před Kauflandem, začínám brát rady přátel vážně...
Tedy jaké? Vyplatí se připlatit si? Nebo to stejně sundají, ale později?
THX 8)

Napsal: pát 16.12.2005 11:58
od Slid
Podle mě jsou všechny bezpečáky good a už to že zjistí že tam jsou tak se nato vysere.Pokud nemáš origo třeba a on celou sadu ořechů od toho zrovna náhodou u sebe :) Nebo sebou nevozí trubku, hasák a svářečku s elektrodama......

Napsal: pát 16.12.2005 12:04
od Fikop
Pro jistotu je lepší mít 2 různé sady šroubu, to aby jim to trochu dýl trvalo. Ale pokud je zloděj vybaveny tak ti je ukradne zabespečene i nezabespečené. :( :(

Napsal: pát 16.12.2005 22:01
od 140PS
na léto mám Motorsporty 235/45 ´17 ( M3 E36 cabrio ) a nezbyde mi než s nimi parkovat na ulici před domem. Myslíte si že by třeba 2sady pomohli? Nebo je tu někdo kdo by mi řekl že jsem blázen?
Nerad bych místo ´17ek cihly. Nebo jak je jinak ochránit? Nenapadá mě už nic jiného než koupit botičku. V pardubicích je vyrábí jedna firma a jsou k mání asi za 4000,- ale je to 8kg krám kterej zabírá místo, nehledě na opruz s instalací (20s)..

Napsal: sob 17.12.2005 00:09
od Pyron
Od toho příběhu souseda se bojím spíš těch velkých parkoviš? plných chaosu. Na ulici se snažím parkovat koly přímo u chodníku. Mno nějaké šrouby koupit musim. Ty motorsporty jsou origo.. 8)

Napsal: pon 19.12.2005 21:07
od Bohhy
Jako dobry sou Blocky od Aez a takovy ty tisicihrany ale ty se nechaj povolit klasickym imbusem,treba jako sou u oktavek.A urcite bych nekupoval takovy ty jak tam sou tri nebo ctyri maly spuntiky ktery sou tam jako nalisovany,proto se muze stat ze se pouzivanim trochu roztahnou a za cas a uz to nikdo nepovoli. 8)

Napsal: pon 19.12.2005 21:15
od Slid
Jak bylo nedávno v TV na Nove, reportéři dělali u obchoďáků průzkum na parkovišti co lidi nato, když uviděj čorovat kola. Ukazovali, jak nějací týpci už od pohledu to muselo být jasné jak čorujou kola (jako) a oni to točili, nikdo jim za celou dobu nic neřelk, mimo hlášek nechcete pomoct 8O se pak šábnem 8O Nakonec se ptali lidí co si myslí onich, a oni že maj asi poruchu......

Napsal: pon 19.12.2005 21:54
od Pivson
McGard super

Napsal: pon 19.12.2005 22:59
od Pyron
V případě konkrétních tipů prosím o nějaký odkaz na kšeft. THX 8)

Napsal: pon 19.12.2005 23:02
od matal
myslím, že se to vyplatí, ale chtělo by to dvě různé sady..

Napsal: úte 20.12.2005 00:15
od Pivson

Napsal: úte 20.12.2005 01:18
od psena
Rozhodne ne ten Simbolz, to jsem mel a jsou tam jen ctyri tycinky na orechu a ctyri dirky na sroubu.Dost mala stycna plocha a kdyz parkart prijedes do servisu kde nevi ze se nemaji pojistaky dotahovat tak je muzes vyhodit protoze ty vycnelky na orechu se ohnou a driky na sroubech se rozmaznou...

Napsal: úte 20.12.2005 08:28
od Peet
Je to docela zajímavé téma!
Povězte co originál pojistné šrouby od BMW, jak ty si stojí v žebříčku spolehlivosti, nevíte někdo? A nevíte za kolik se dají pořídit? Taky to budu muset na jaře řešit.
Nemáte možnost sem dát někdo nějaké fotky toho co se tady slovně popisuje?
Díky!

Napsal: úte 20.12.2005 09:26
od Honza-net
Peet píše:Je to docela zajímavé téma!
Povězte co originál pojistné šrouby od BMW, jak ty si stojí v žebříčku spolehlivosti, nevíte někdo? A nevíte za kolik se dají pořídit? Taky to budu muset na jaře řešit.
Nemáte možnost sem dát někdo nějaké fotky toho co se tady slovně popisuje?
Díky!
K těm originálům.. měl jsem je na autě a ztratil k nim ořech, tak jsem zajel ke kamarádovi do servisu, tam vzali jen trošku větší hasák a během pár vteřin byly všechny bezpečnostní šrouby dole..

Napsal: úte 20.12.2005 11:01
od Jiras
A co říkáte na ty origo BMW, který mají zámek s klíčkem?
Na klasickej šestihran šroubu se nasadí hladká kulatá kovová krytka a zamkne se. Když je zamčená, tak se na tom šroubu protáčí, takže nejde chytit ani hasákem.

Máte je někdo? Uvažuju že si je přidám ke klasickejm BMW bezpečákům na ořech. Podle mě je to za normálních podmínek nepřekonatelné. Jedině mě napadá vylomit ten zámek zevniřt (odvrtat nejde - protáčí se). Jenže s tim se asi žádnej zloděj nebude srát...

Akorát je pak hodně blbý ztratit klíček.... :lol:

Napsal: úte 20.12.2005 11:05
od ajfel
Honza-net píše: K těm originálům.. měl jsem je na autě a ztratil k nim ořech, tak jsem zajel ke kamarádovi do servisu, tam vzali jen trošku větší hasák a během pár vteřin byly všechny bezpečnostní šrouby dole..
hasak?? to ty hlavy sroubu koukaly ven z kol?
podle me u kol, kde jsou hlavy jednotlive schovane nebo je vetsi limec, nema hasak sanci ...
petr

Napsal: úte 20.12.2005 13:01
od Pivson
ajfel píše:
Honza-net píše: K těm originálům.. měl jsem je na autě a ztratil k nim ořech, tak jsem zajel ke kamarádovi do servisu, tam vzali jen trošku větší hasák a během pár vteřin byly všechny bezpečnostní šrouby dole..
hasak?? to ty hlavy sroubu koukaly ven z kol?
podle me u kol, kde jsou hlavy jednotlive schovane nebo je vetsi limec, nema hasak sanci ...
petr
Co vím tak an ty origo stačí prej určitá velikost imbusu.
Narazíš a povolíš

Napsal: úte 20.12.2005 15:54
od Peet
Jiras píše:A co říkáte na ty origo BMW, který mají zámek s klíčkem?
Na klasickej šestihran šroubu se nasadí hladká kulatá kovová krytka a zamkne se. Když je zamčená, tak se na tom šroubu protáčí, takže nejde chytit ani hasákem.

Máte je někdo? Uvažuju že si je přidám ke klasickejm BMW bezpečákům na ořech. Podle mě je to za normálních podmínek nepřekonatelné. Jedině mě napadá vylomit ten zámek zevniřt (odvrtat nejde - protáčí se). Jenže s tim se asi žádnej zloděj nebude srát...

Akorát je pak hodně blbý ztratit klíček.... :lol:
Co mám informace, tak to o čem píšeš u BMW už nekoupíme. Údajně toto opravdu existuje, prý se to kdysi opravdu vyrábělo jakožto origo BMW pojistné šrouby a od řady E30, E34 atd nahradil tento systém systém klasických pojistných šroubů jak je všichni známe. Bohužel nové už se prý ani nedají objednat, už se prostě nedělají a nahrazují se klasickými pojistnými šrouby. Škoda, připadá mi ten systém zajímavý, teda pokud nestačí po té krytce prásknout pořádným kladivem a zámek se nevysype.

Napsal: úte 20.12.2005 16:06
od Jiras
Peet píše:
Jiras píše:A co říkáte na ty origo BMW, který mají zámek s klíčkem?
Na klasickej šestihran šroubu se nasadí hladká kulatá kovová krytka a zamkne se. Když je zamčená, tak se na tom šroubu protáčí, takže nejde chytit ani hasákem.

Máte je někdo? Uvažuju že si je přidám ke klasickejm BMW bezpečákům na ořech. Podle mě je to za normálních podmínek nepřekonatelné. Jedině mě napadá vylomit ten zámek zevniřt (odvrtat nejde - protáčí se). Jenže s tim se asi žádnej zloděj nebude srát...

Akorát je pak hodně blbý ztratit klíček.... :lol:
Co mám informace, tak to o čem píšeš u BMW už nekoupíme. Údajně toto opravdu existuje, prý se to kdysi opravdu vyrábělo jakožto origo BMW pojistné šrouby a od řady E30, E34 atd nahradil tento systém systém klasických pojistných šroubů jak je všichni známe. Bohužel nové už se prý ani nedají objednat, už se prostě nedělají a nahrazují se klasickými pojistnými šrouby. Škoda, připadá mi ten systém zajímavý, teda pokud nestačí po té krytce prásknout pořádným kladivem a zámek se nevysype.
Jojo, táta je kdysi koupil v německu s E30, teď je má na E34 a bude ji prodávat, tak je asi zdědím :) (teda vyměním se 4 obyč svýma). No mlátit do nich kladivem, abych to zkusil, asi nebudu. Ale vypadá to bytelně, ta hlavička je z nějaké oceli a pasuje přesně na ten šestihran šroubu...

Napsal: úte 20.12.2005 16:22
od Peet
Jojo, táta je kdysi koupil v německu s E30, teď je má na E34 a bude ji prodávat, tak je asi zdědím :) (teda vyměním se 4 obyč svýma). No mlátit do nich kladivem, abych to zkusil, asi nebudu. Ale vypadá to bytelně, ta hlavička je z nějaké oceli a pasuje přesně na ten šestihran šroubu...[/quote]

Těžko říct proč od toho principu upustili :?