Stránka 1 z 1
Napsal: úte 08.11.2005 09:50
od Klakson
chci se zeptat na názor, co je lepší pustit se do úpravy motoru 2,5i , nebo veměnit za 3,5i, myslím tím náklady ( max. asi 40.000,-)

atd....
Napsal: úte 08.11.2005 10:00
od DC
záleží co myslíš úpravama u tý 2,5 M20...
jestli zůstaneš u atmosféry, nebo spácháš nějakej kompresor nebo turbo apod.
3,5 M30 prostě jede líp hlavně díky krou?áku, ale je větší, těžší
záleží na co to auto budeš chtít používat...
Napsal: úte 08.11.2005 15:50
od Klakson
no myslel jsem spíš vačku, svody, čip, upr. hlavy atd. nic moc nákladnějšího, tak nějak na fun, drift, sprint, na maximálce ani tak nezáleží.
Napsal: úte 08.11.2005 16:14
od DC
o upravach 325ky ti urcite rekne dost JFK
ale vetsinou jde o presunuti vykonu do vyssich otacek v pripade atmosfery
na driftovani je 335ka velmi dobrá volba
kvuli krou?áku už odspoda, takže takový víc friendly
velmi dobrá varianta v poměru cena/výkon je implantace čtyřlitrovýho osmiválce - výsledkem je absolutní ztráta trakce na požádání

Napsal: úte 08.11.2005 18:21
od Klakson

jo tak o tom jsem taky uvažoval, ale přeci jenom asi dopadne 3,5, jednodušší přestavba atd. problém bude asi sehnat samotnej motor, jak to tak vidím