Stránka 1 z 1

Napsal: pon 07.11.2005 21:54
od flery
chtěl bych se zaptat vás co o tomhle neco vite 318TDS v E36ce je to dobrý špatný proc jo proc ne? díky za názory..

Napsal: pon 07.11.2005 22:06
od Slid
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=11912

Záleží na tobě co chceš a co odtoho čekáš...Někdo ti bude psát že jo a někdo že je to mrdka a nic horšího není atd...Prostě se vtom projeď a uvidíš a nebo prokoho a naco to máš...

Napsal: pon 07.11.2005 22:18
od flery
Slid píše:http://www.bmwklub.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=11912

Záleží na tobě co chceš a co odtoho čekáš...Někdo ti bude psát že jo a někdo že je to mrdka a nic horšího není atd...Prostě se vtom projeď a uvidíš a nebo prokoho a naco to máš...
spis me de o to jestli ten motor neni sit nekdo mi rikal ze se hrozne serou..bude to my civilni BMW na deni jezdeni zadnej zavodak asi tak..to je R4 že?90 PS nekde sem videl i přes 100 tak nevym..proto se ptam vyzkousim si ho a uvidim jestli mi to bude stacit na jizdu de mi o to jestli se to sere nejek extremne jak sem slysel ja tak prej se to sere prakticky porad..proto sosam data z vas

Napsal: pon 07.11.2005 22:22
od Slid
Tomuhle motoru každej dává, protože odněj čeká víc. Jinak jak sem psal já co jsem koupil doněj atd. a zatím o.k. a žádný částky, prostě se kněmu chovám tak jak doufám mám :) a J_H tam taky napsal svoje zkušenosti a co investoval. Jinak kámoš ho měl a 2x měnil palici, protože dával mu za studena.

Napsal: pon 07.11.2005 22:25
od flery
takze je to spis o nahode co koupis hm...no na tipcaru lezi ted kombajn z roku 95 v TDS 1,8 zajimava cena 110 tacu a prej ma 115 najeto...tak se divym tour E36 nava maska to de....ale co ten motor..???

Napsal: pon 07.11.2005 22:27
od Slid
Vem si realně, když diesel tak aspoň 30tis ročně spočítej co je to za r.v. a co teď za rok, ale i vyjímky se najdou ale spíše bych hledal servisku když to má tak málo najeto.Jinak pokud kombajna tak určo 325TDS bych bral já, vození věcí atd. :) Jinak co motor sám musíš vědět co cheš a prohlídnout jako by si kupoval jié auto v naftě :)

Napsal: pon 07.11.2005 22:31
od flery
mam ted 324TD Touring spokojenost ale vola po me to ze E36 sem uz mel musel ji prodat z financnich duvodu ted mam cabro 325i E30 a rozhodne nepotrebuje zadnyho trhace asfaltu toho celkem mam :lol: jen proste cumim ze 95ka touring a E36 za ty kacky?? klidne bych si koupil i compakta ale preferuju saloon

Napsal: úte 08.11.2005 10:54
od nehpo
flery píše:mam ted 324TD Touring spokojenost ale vola po me to ze E36 sem uz mel musel ji prodat z financnich duvodu ted mam cabro 325i E30 a rozhodne nepotrebuje zadnyho trhace asfaltu toho celkem mam :lol: jen proste cumim ze 95ka touring a E36 za ty kacky?? klidne bych si koupil i compakta ale preferuju saloon
:D :D :D tds compacta prave dnes predavam :D

Napsal: úte 08.11.2005 12:57
od marek26
Sam mam kompakta 318tds a nesere sa to. To by si musel mat dobru sopu aby sa to sralo. Pozor ale je to na lahku jazdu nie na dynamicku. Ale mne to tiez staci do roboty a naspet. zere to malo a tie motory vydrzia. Myslis si ze v mnichove by si dovolil koncern vyvinut uplny šit? a tak stratit dlho vybudovanu povest? Vsetko sa vyraba na urcite pouzivanie. Dzipy maju vykonne motory aby sa v terene mohli hybat. A mne doroboty a dodediny neni treba 200koni. Ano kupil by som si aj vykonnejsi ale babka by mi domou priniesla us iba kabriolet :-). Po dialnici 100-ka pri 2100ot/min je krasa, benzinak takych 2800+ - . Za jednotku casu ti motor spravi menej otacok jak benzinovy. Naftak ma vacsi krutiaci moment a zabera odspodu.

Napsal: úte 08.11.2005 13:09
od nehpo
marek26 píše:Sam mam kompakta 318tds a nesere sa to. To by si musel mat dobru sopu aby sa to sralo. Pozor ale je to na lahku jazdu nie na dynamicku. Ale mne to tiez staci do roboty a naspet. zere to malo a tie motory vydrzia. Myslis si ze v mnichove by si dovolil koncern vyvinut uplny šit? a tak stratit dlho vybudovanu povest? Vsetko sa vyraba na urcite pouzivanie. Dzipy maju vykonne motory aby sa v terene mohli hybat. A mne doroboty a dodediny neni treba 200koni. Ano kupil by som si aj vykonnejsi ale babka by mi domou priniesla us iba kabriolet :-). Po dialnici 100-ka pri 2100ot/min je krasa, benzinak takych 2800+ - . Za jednotku casu ti motor spravi menej otacok jak benzinovy. Naftak ma vacsi krutiaci moment a zabera odspodu.
ked som si kompakta kupil bol som spokojny a trvalo mi to asi pol roka, po case som chcel nieco vacsie pri com som aj pri dlhych cestach v pohode, ked vyleziem po 500 km z e46 tak je to o dost ine oproti kompaktu

Napsal: stř 09.11.2005 17:47
od Mirek
Mně se 318TDS Touring 95 nekazil, jezdil v pohodě a za málo, ale určitě musíš narazit na nevylítanej kus - a většina je vylítaná právě proto, že tomu lidi dávají za uši a jezdí s tím jak s benzínem.

Napsal: stř 09.11.2005 22:39
od Huska
nedávno jsem jel kombíkem a byl jsem příjemně překvapený, protože asi rok zpátky jsem jel Compaktem a v tom byl mrtvý.... takže je to opravdu o tom jak se k tomu kdo choval.
Kluci jakou máte skutečnou spotřebu.... jeden známý chce úsporné kombi tak zvažuje Golf III 1,9tdi nebo 318tds... (u golfa se mu nelíbí pojistka). papírově je to super, ale zajímá mě skutečná při normálním stylu. Díky

Napsal: stř 09.11.2005 22:54
od Slid
U 318TDS sedan r.v.98 při skutečně normálním stylu jízdy do 7l

Napsal: čtv 10.11.2005 17:12
od nehpo
Huska píše:nedávno jsem jel kombíkem a byl jsem příjemně překvapený, protože asi rok zpátky jsem jel Compaktem a v tom byl mrtvý.... takže je to opravdu o tom jak se k tomu kdo choval.
Kluci jakou máte skutečnou spotřebu.... jeden známý chce úsporné kombi tak zvažuje Golf III 1,9tdi nebo 318tds... (u golfa se mu nelíbí pojistka). papírově je to super, ale zajímá mě skutečná při normálním stylu. Díky
v compactovi dlhodoba priemerna spotreba (cca 35 tis km) 6,9l, 60% dialky, 40% Praha

Napsal: sob 12.11.2005 09:32
od J_H_
U touringu jsem se dostal na 7-8l. Ale pokud chci svižnější jízdu, tak více, tam je ten boj s hmotností.