Stránka 1 z 1
Napsal: stř 26.10.2005 16:53
od Bilstein
Ahoj chtel bych jeno vedet jestli by moje 1.6i v E36 Compactoj (155000km) prezila tenhle benzin.Predpokladam ze to asi neni moc staveny na 100okt. benal.Diky.

Napsal: stř 26.10.2005 17:10
od CharlitoCZ
čau, no, já ho tam teď lil, myslim že tim nic nezkažíš (maximálně tlouš?ku svojí peněženky), nicméně mi to přijde zbytečný a spíš bych doporučil V-Power (95)

Napsal: stř 26.10.2005 18:18
od Bilstein
V-power 95 uz sem skusil.Muzu rict ze znat urcitej rozdil.Diky

Napsal: stř 26.10.2005 18:38
od patras
placebo efekt ...
Napsal: stř 26.10.2005 19:40
od major
patras píše:placebo efekt ...
Přesně tak.
Napsal: stř 26.10.2005 20:43
od error-motohanz
jojo placebo efekt to je, to me se zda ze mi auto jede lip ikdyz si ho umyju...

hele rozdil mezi normalnim benzinem a V-Power jsem poznal jedine u Ninji, kdyz jsem to porovnaval...ale u takovydleho typu auta to opravdu na vykonu nepoznas, je fakt ze nekdo doporucuje tam semtam dat v-power kvuli procisteni motoru a to kvuli jeho kvalite ale vim ze se to nejak testovalo na porche turbo a shell v-power a shell v power racing byly prakticky na stejno a nekde byla i racingu byla na skodu.....
Napsal: stř 26.10.2005 20:54
od toretto
kdyz jsem jeste mel 525 Vanos tak jsem V-Pover obcas bral a mel jsem mensi spotrebu - o cca 1,5l
Napsal: stř 26.10.2005 21:15
od Lukas H.
major píše:patras píše:placebo efekt ...
Přesně tak.
U sportovniho motoru kterej ma jezdit na 98 plus je to znat...

Napsal: stř 26.10.2005 21:48
od krakatit
u V8 4,4 pozoruju mensi spotrebu (0,5l) a nepatrne vetsi vykon pri vyssich otackach a rychlostech...
Napsal: čtv 27.10.2005 02:03
od matal
major píše:patras píše:placebo efekt ...
Přesně tak.
Taky bych řekl..

Napsal: čtv 27.10.2005 06:04
od JaraX
Auto by to mělo vydržet, ale bacha, každý auto je navržený na nějaký konkrétní palivo, třeba italský ferrari apod maj vyšší komprese a chcou vysoko oktanový palivo, tuším že se musí tankovat minimálně 98oktanů, tam je lepší V-power racing, ale pro tebe doporučím V-power, kámoš na něj nedá dopustit, dost mu klesla spotřeba a měřil dojezd proti normální benzínu a říkal že ten cenovej rozdíl se vyplatí. Jezdím na naftu, tak to nemám vyzkoušený, btw zkoušeli jste už někdo V-power diesel? kámoš to dal do TDSa a říkal že jede hůř než na naftu.
Napsal: čtv 27.10.2005 17:01
od Rejchy
JaraX píše:Auto by to mělo vydržet, ale bacha, každý auto je navržený na nějaký konkrétní palivo, třeba italský ferrari apod maj vyšší komprese a chcou vysoko oktanový palivo, tuším že se musí tankovat minimálně 98oktanů, tam je lepší V-power racing, ale pro tebe doporučím V-power, kámoš na něj nedá dopustit, dost mu klesla spotřeba a měřil dojezd proti normální benzínu a říkal že ten cenovej rozdíl se vyplatí. Jezdím na naftu, tak to nemám vyzkoušený, btw zkoušeli jste už někdo V-power diesel? kámoš to dal do TDSa a říkal že jede hůř než na naftu.
To auto na ten benzín stavěný je.V techničáku je napsáno MIN

95oktanů,takže když tam dáš 98 tak tím nic nezkazíš.Já osobně jsem taky zkoušel,ale 99 blue oktan od benziny.Nabral jsem plnou a rozdíl nebyl žádnej,jenom to bylo o tři kyla dražší

Napsal: čtv 27.10.2005 22:05
od JaraX
No blbě jsem se vyjádřil, auto na něj stavěný je, hezky ho spapká, ale jde o to jak bude efektivní spalování atd. motory jsou naladěný na určitý palivo, takže to nemusí jet líp, ale může, jak co.
Napsal: pát 28.10.2005 00:42
od doxa
Ja sem ten racing nalil do svy 2.8 a prekvapive mi to jelo hur nez na normalni 95. Nevim, jestli to netrva delsi dobu, nez se presteluje jednotka...
Napsal: pát 28.10.2005 07:04
od JaraX
Dej tam jen V-power a napiš zkušenosti. Většinou to chce najet pár set kilometrů pak se to projeví.
Btw lidičky včera jsem si splnil sen a na dvoře mi stojí 325TDS

Napsal: pát 28.10.2005 10:11
od doxa
To sem uz zkousel na trech autech. Jelo to o chlup lip, ale vzdycky mi to zralo tak o pul litru vic, asi sem na to vic slapal...
Napsal: pát 28.10.2005 11:30
od RuDoSh
doxa píše:Ja sem ten racing nalil do svy 2.8 a prekvapive mi to jelo hur nez na normalni 95. Nevim, jestli to netrva delsi dobu, nez se presteluje jednotka...
prej by melo stacit 70km...
Napsal: pát 28.10.2005 21:05
od Huska
RuDoSh píše:doxa píše:Ja sem ten racing nalil do svy 2.8 a prekvapive mi to jelo hur nez na normalni 95. Nevim, jestli to netrva delsi dobu, nez se presteluje jednotka...
prej by melo stacit 70km...
taky jsem to skoušel do 323 (takže stejnej motor) lil jsem to do téměř prázdné nádrže. Během chvíle mi začal divně kolísat volnoběh, ale cca po 2km se vše spravilo a auto jelo o poznání líp. Hlavně táhlo lépe od spodu. Spotřeba mi šla o 0,5l dolů.
Když jsem změnu v nastavení probíral s mechasnikem tak mi tvrdil, že kolísání volnoběhu po natankování bylo z důvodu mísení benzínu co byl ještě v trubkách s nuvým a motro stále přispůsoboval. po projetí se palivo promísilo pořádně proto se vše ustálilo. Zřejmý je i rozdíl ve zvuku auta a to jak na LPG tak natural 95 tak natural 99, takže se rozhodně něco děje a není to nesmysl. Je jen otázkou jestli se ta změna cenově vyplatí
Napsal: pát 28.10.2005 21:37
od JaraX
To se dá přece lehce vypočítat, 0,5l dolů na spotřebě znamená že ušetřím polovinu z litru běžnýho paliva, takže cca 15Kč na 100km, při spotřebě 8l/100km mě vyjde palivo na 100km na 30x8=240Kč, V-power 32x8=256Kč, takže ve výsledku vyjde jízda na V-power o 1Kč dráž na 100km než na běžný palivo, myslím že se to docela vyplatí.
Napsal: pon 31.10.2005 12:39
od darmon
doxa píše:Ja sem ten racing nalil do svy 2.8 a prekvapive mi to jelo hur nez na normalni 95. Nevim, jestli to netrva delsi dobu, nez se presteluje jednotka...
to trva tak dlouho ze bys ses nedockal
