Stránka 1 z 1
Napsal: pon 10.10.2005 17:47
od mizuh
Při výměně motoru z E36 mi nastal problém s imobilizerem v řj. Mám k tomu sice všechno včetně čipu, zesilovače sinálu a EWS, ale nějak mi v E30 chybí ten konektor na EWS a spol.

Takže buď potřebuju sehnat jednotku kde imobilizer není nebo to nějak zbastli.
Pomůže případný přehrání programu řj s imobilizerem programem řj bez imobilizeru?
Uvítám jakoukoliv radu nejlépe na SZ nebo mail.
Napsal: pon 10.10.2005 23:33
od error-motohanz
fakt si ji nech smazat.....

Napsal: úte 11.10.2005 13:20
od mizuh
už jsem na
http://www.e30.cz sehnal ve foru schema zapojení EWS a vypadá, že to bude brnkačka.

Napsal: úte 11.10.2005 14:31
od error-motohanz
no vidis tak to je v pohode a pod kapotu se ti ten motor normal vejde? Myslim zavrenou....

Napsal: úte 11.10.2005 20:30
od mizuh
error-motohanz píše:no vidis tak to je v pohode a pod kapotu se ti ten motor normal vejde? Myslim zavrenou....

Když mi ho tam můj servisman dal tak mi volal, že je to prů..rm že to asi nepůjde zavřít, ale jak je kapota vyklenutá tak to jde krásně zavřít a ještě je tam hafo místa. Jinak si s tím docela vyhrál. Jen možná ještě budu muset trochu upravit nádobku na brzdovku je tam dost na fest takže bych kolem ní měl radši trochu víc místa

Napsal: stř 12.10.2005 08:48
od Hitman
clovece ty jsi blazen a co jsi tam dal ? m52 ?:)
Napsal: stř 12.10.2005 14:35
od mizuh
Hitman píše:clovece ty jsi blazen a co jsi tam dal ? m52 ?:)
Nevím proč. M43 má stejnej blok jako M40, Takže problém byl akorát v elektrice nic víc
BTW: pár E30 s M50 nebo M53 jsem už taky viděl

Napsal: stř 12.10.2005 14:39
od error-motohanz
o blok nejde u m43 a o to sani nahore.....
